Erfaringer med Hyatt

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Flemming Poulsen, 27/1/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,647
    "Synes godt om" modtaget:
    26,800
    Point:
    113
    @Kenneth K - er opgradering af værelse ikke "standard" for Discoverist?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Discoverist er laveste niveau i deres helt ubrugelige statusniveauer (altså navnene), desværre.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,647
    "Synes godt om" modtaget:
    26,800
    Point:
    113
    Nå for dælen - har ikke fået helt styr på det der Hyatt har lavet om på - Er det så Globalist der er den højeste?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Yes, Discoverist, Explorist og Globalist i den rækkefølge... Helt håbløst :rolleyes:
     
    Henry, Henrik Olsen og Kenneth K "Synes godt om dette"
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Jeps, de har vist kigget SAS over skuldrene da de skulle lave "enchangements"
     
    Henry, alexanderln, RasmusH og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Hyatt Regency Thessaloniki
    Status: Discoverist
    Booket: 2 x standard værelser i stueplan pga. medbragt hund.
    Opgraderet: Nope, henset til hunden.
    Morgenmad: Inkluderet og ganske ok.
    Artikel og test af hotellet kommer op på IF snarest.
     
    asf, PENSIONISTEN, RasmusH og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nicoschon

    Nicoschon Medlem

    Beskeder:
    29
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    18
    Grand Hyatt Hong Kong
    Status: Globalist
    Booket: Exec. Room
    Opgraderet: Nej
    Morgenmad: Ja og top notch.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K, Nj4220 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Nicoschon

    Nicoschon Medlem

    Beskeder:
    29
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    18
    Grand Hyatt Singapore
    Status: Globalist
    Booket: Standard
    Opgraderet: Ja, Grand Club
    Morgenmad: Ja.
    Andet: 40sgd kredit til room service. Meget venlig general manager, spørger altid om man mangler noget, snakkesalig og idérig, kommer med forslag.
     
    Henrik Olsen, tbh, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Nicoschon

    Nicoschon Medlem

    Beskeder:
    29
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    18
    Takket være the general manager fik jeg set lidt af Singapore, han arrangerede at bilen der skulle køre mig i lufthavnen kørte rundt til forskellig sights. Top service! :D
     
    Kenneth K, Calle77, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,647
    "Synes godt om" modtaget:
    26,800
    Point:
    113
    God stil faktisk. Og ok at få 40 SGD til Room service.
     
    Nicoschon og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Nicoschon

    Nicoschon Medlem

    Beskeder:
    29
    "Synes godt om" modtaget:
    83
    Point:
    18
    Det var i hvert fald rart at se mere end hvad der ellers er muligt, hvis man bare har 45 min til at spadsere rundt. "Gavekortet" til room service havde været fint hvis jeg havde haft flere dage, så skulle det nok være blevet brugt, men med 24 timer i byen og næsten ingen tid til overs. Så nu har jeg det med hjem og jeg garantere for at medmindre jeg har oceaner af tid næste gang jeg skal afsted, så kommer det til at ende sine dage i en skuffe sammen med alverdens valutaer. :( Så ville jeg hellere have haft noget jeg kunne glæde kæresten med. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Hyatt Regency London
    Status: Discoverist
    Booket: King Room
    Opgraderet: Nej
    Morgenmad: Nej, men købte deres buffet for 30 pund, og den var pengene værd
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Park Hyatt Mallorca
    Status: Globalist
    Booket: Park King room (Standard værelse)
    Opgraderet: Ja, Park Suite King
    Morgenmad: Inkluderet, men det er den for alle gæster, ser det ud til.
     
    PENSIONISTEN, jakobv84, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Park Hyatt Mallorca
    Status: Discoverist, efter opholdet Explorist.
    Booket: 1 x standard værelse, kingbed + opredning.
    Opgraderet: Ja, havde hund med og det gav en opgrade til værelse med have.
    Morgenmad: Inkluderet og fremragende!
    Artikel og test af hotellet kommer op på IF snarest.
     
    Claus Heine, T4L, Luxury_Globetrotter og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Park Hyatt Mallorca
    Update - blev upgradet til suite (Globalist benefit). Per Hyatt T&C kan globalister bede om check-ud kl 16 og det gjorde jeg også, da vi checkede ind. Men det kunne ikke bekræftes. Teknisk set er Park Hyatt Mallorca kategoriseret som et RESORT og her gælder late check-out ikke. Men jeg fik at vide, jeg kunne spørge dagen før afrejse. Her fortæller de mig, at der er nogen der skal bruge suiten, så vi er nødt til at flytte ud, men de vil gerne give os et andet værelse på afrejsedagen, så vi kan være friske til turen hjemad om aftenen. Det var super service og på intet tidspunkt henviste de selv til T&C ifølge hvilke jeg ikke havde krav på det. Tonen var derimod udelukkende imødekommende og forstående. Det er kundeservice! Sådan er Park Hyatt's oftest. Så fik vi også oplevet et standardværelse og det er virkelig også super indrettet og lækre detaljer.

    Hvis SAS bare ville tage en smule ved lære af Hyatts kundeservice, så ville de have mange flere tilfredse statuskunder.
     
    RasmusH, SophieHendriksen, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sådan er min oplevelse generelt med Hyatt; de har bare ja hatten på indenfor rimelighedens grænser på tværs af kæderne ikke kun på Park. Stor fan.
     
    Henry, SophieHendriksen og Claus Heine "Synes godt om dette"
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,647
    "Synes godt om" modtaget:
    26,800
    Point:
    113
    Og @Kenneth K bekræfter den fine service her i sin anmeldelse af netop dette hotel: https://insideflyer.dk/anmeldelse-park-hyatt-mallorca/
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Grand Hyatt Berlin
    Status: Globalist
    Booket: Standard King
    Opgraderet: Ja, Grand Suite View King
    Morgenmad: Ja, adgang til lounge
    Andet: Hotellet kunne ved check-in ikke helt sikre at det værelse de lovede os også var det vi kom op til. Jeg gik ned i receptionen og det blev ordnet. Vi skiftede værelse og på grund af forvirringen blev vi tilbudt en omgang cocktails i baren under vores ophold.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  19. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Andaz Singapore
    Status: Explorist
    Booket: 1 x standard kingbed room
    Opgraderet: Nej
    Morgenmad: Ikke inkluderet, tilkøbt på hotellet
    Artikel og test af hotellet kommer op på IF snarest.
    Rigtig godt nyåbnet hotel, og vil hvis jeg besøger Singapore igen være mit første valg!
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,149
    "Synes godt om" modtaget:
    4,503
    Point:
    113
    Grand Hyatt Singapore
    Status: Explorist
    Booket: 1 x Kingbed room
    Opgraderet: Ja, til juniorsuite
    Morgenmad: Ikke inkluderet, tilkøbt på hotellet
    Ligger klods op og ned af Orchard Street så man skal være glad for mange mennesker og shoppingmuligheder for at bo på hotellet.
    Boede på Grand på 3 natten i Singapore, de 2 foregående var på Andaz som er helt nyåbnet og klart at foretrække!
     
    SophieHendriksen, Henry og Claus Heine "Synes godt om dette"

Del denne side