Erfaringer med IHG (Intercontinental, Crowne Plaza, Holiday Inn mv.)

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jefi99, 28/3/14.

  1. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Senest redigeret: 7/11/19
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Hov hov, giv mig lige dit IHG-nummer, så jeg kan få det rettet ;) Vi er jo nogen, der kæmper hårdt for at bevare status.
     
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Den spørger om en promotion kode - ligger I inde med et sådan?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ah, det havde jeg ikke set. Det var ikke et krav sidste år.

    Et australsk site skriver, at man kan prøve en af disse: 90900 eller 86641
     
    Henry og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  5. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    De virker ikke :(
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    InterContinental Robertson Quay, Singapore
    Booket: Billigst mulige
    Status: Platinum
    Upgrade: Ja
    Andet: Opgraderet til Studio Deluxe/Corner Suite, på Ambassador Floor.
    Lidt spøjst indrettet hotel, men da pladsen er ret begrænset har man været nød til tænke lidt anderledes.
    Man tager en elevator op på 4 for at tjekke ind. Tager en anden elevator op til værelserne.
    Super venligt personale.
    Masser af barer og restauranter i området.
     

    Attached Files:

    Beaglen, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  7. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Jeg har et ambassador certificate (BoGo) - dvs buy one night, get one night free på et intercontinental hotel, som jeg ikke får brugt. Certifikatet udløber februar 2020 og er den "gamle" version, dvs det er hardcopy og printet.

    Certifikatet kan bruges på weekendophold og giver super meget værdi, da man jo reelt for 50% på værelsesprisen. Hvis der er nogen, der kan bruge dette, så sig endelig til. Pris = god karma :)
     
    Nielspg, SophieHendriksen, DanielBahn og 8 andre "Synes godt om" dette.
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Holiday Inn, Golden Mile, Knowloon, Hong Kong
    Booket: Billigst mulige, sikkert en speciel Company rate
    Status: Platinum
    Upgrade: Nej
    Andet: Prøvede lidt frisk at sælge mig en opgradering til kun 450HKD/nat for morgenmad, adgang til lounge samt et værelse på en højere etage. Det blev et: tak - men ellers tak.
    Værelset var klart ved ankomst kl 0800.
    Udsigten kan man ikke klage over...der er nemlig ikke nogen!

    C48C31B7-702F-4368-9B96-A790C8AA29EC.jpeg 27CAD8BA-43D2-4939-8731-C63D3B165853.jpeg 75DF1039-EB3D-48C7-8A89-BC7FA05A80A4.jpeg 245ECD47-B50A-45C5-97C6-5D7D320847F1.jpeg 28FCF9BD-5A73-4140-86A5-974FF71FB6F1.jpeg B03477D7-1C4C-46E4-9080-6216E664F5E8.jpeg E9635336-7561-4935-8FAA-AC6DD720E404.jpeg
     
    Nielspg, Beaglen, T4L og 6 andre "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    IHG har en del hoteller i Tyskland, skulle man overveje at bruge en af de rejsemuligheder vi har. Samtidigt har IHG halv pris, når man betaler med point. eks Intercontinental Dusseldorf til 30.000 point. En del Holiday Inn eller Holiday Inn Express til 12.500-15.000 point.
     
    asf, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    De lave priser skyldes formentlig en kombination af en "hemmelig" kampagne og de nye dynamiske priser.

    Se: https://insideflyer.dk/ihg-rewards-clubs-nye-dynamiske-priser-er-de-gode-for-medlemmerne/
     
  11. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Crowne Plaza Warsaw - The Hub
    Status: Platinum
    Booket: Standard room
    Upgrade: Ja, til værelse på højere etage med udsigt

    Jeg er på det seneste kommet flere gange til Warszawa og plejede at bo på Hotel Bristol i centrum som tilhører Marriott. Det er et rigtig fint hotel og man kunne få nogle rigtig gode deals under covid depressionen. Nu er priserne dog helt anderledes, så vi ledte efter et lidt mere økonomisk sted, specielt i betragtning af at vi næsten ikke skulle tilbringe tid på hotellet.

    Valget faldt på Crowne Plaza-The Hub som ligger lidt udenfor centrum i hvad der synes at være en meget fornyet bydel med mange højskrabere, næsten lidt New York-agtig. Men der er også godt med cykelsti! Der er næsten kun unge mennesker på gaden og de har allesammen meget travlt. Der findes mange kendte virksomhedsnave på bygningerne, som f.eks. Moderna.....

    Hotellet er hvad de kælder et dual-brand hotel. På den ene side er det Crowne Plaza, på den anden side er det Holiday Inn Express. Jeg gik ind på den "forkerte" side og spurgte om jeg kunne checke ind tidligt (ved 12-tiden). Der ventede allerede ca. 10 mennesker i lobbyen, så jeg kunne sådan set godt regne ud at svaret vil blive nej. Men så gik det op for mig at jeg var landet det forkerte sted og gik over til den anden side. Der kunne jeg godt checke ind tidligt :).

    Hotellet fremstår meget nyt. Der er en elevatorbænk med 6 elevatorer og man kalder ved at fortælle systemet hvilken etage man skal til. Systemet fungerer rigtig godt. Værelset var meget pænt og rent omend sengen ikke var særlig stor til to personer.
    IMG-9654.jpg
    IMG-9657.jpg

    Der var lidt chokolade og jordbær som velkomstgave og et velkomstbrev der beskrev statusfordelene.
    IMG-9655.jpg

    Morgenmaden var en af de bedste hotelbuffeter jeg nogensinde har set, og jeg har set mange. Der var virkelig meget at vælge imellem og alt i topkvalitet. Hvis man stadigvæk ikke var tilfreds med de mange herligheder, kunne man derudover få tilberedt friske æggeretter. Desværre kunne jeg ikke tage billeder på en god måde, fordi der var for mange mennesker rundt omkring.

    Prisen var 500 PLN per nat. Jeg kommer gerne igen!
     
    Nielspg, Beaglen, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Et trick, hvis man i dag allerede er Diamond Elite og Ambassador i IHGs program: Ved at forny Ambassador (koster 200 dollars, men så får man 15.000 point), bliver Diamond Elite status forlænget til 31/12 2024! For mit vedkommende er det to års forlængelse på det øverste niveau i IHGs program
     
    Nielspg, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  13. MiaRasmussen55

    MiaRasmussen55 Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    godt at vide omkring jeres erfaring/oplevelser
     
  14. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Kimpton Fitzroy London
    Status: Diamond
    Booket: Standard room
    Upgrade: Nej

    Hotelpriser i London er skyhøje. Jeg tror efterhånden London må være en rigtig god kandidat for dyreste hotelby. Vi valgte at bruge point for vores 4-dage ophold. På en eller anden måde gøre det ikke så meget ondt. IHG kører tit en kampagne hvor man kan købe point med 100% bonus. Hvis man har IHG Visa kortet, kan man booke 4 nætter til prisen for 3 nætter. Desværre findes dette kort kun på det amerikanske marked.

    Vi brugte altså point til at booke 4 nætter i et standardværelse og det var også hvad vi fik. ingen upgrade, hotellet var fuldstændig udsolgt. Værelset var pænt men virkelig lille. Så lille at det var svært at tage et fornuftigt billede. Så I må nøjes med andre billeder fra hotellet. De er også lidt sjovere.

    Når man er på tur og spiser på restaurant hele tiden, så kan det være en god ide at bruge trappen i stedet for elevatoren. At gå op til 4. etage i denne indbydende trappeopgang var faktisk en rigtig god lille workout.
    IMG-0586.jpg

    Undervejs kunne man så holde en lille pause og hilse på Lucky George.
    IMG-0591.jpg

    Klik på billedet og læs hvorfor han blev døbt Lucky George. Et andet sted læste jeg også at hotellets oprindelige spisesal var en nøjagtig kopi af spisesalen på Titanic.

    Der var flere sjove "gamle" ting på værelserne og etagerne som for eksempel denne gammeldags telefon. Jeg er ikke sikker på mine børn ville kunde finde ud af hvordan man bruger den!
    IMG-0604.jpg

    Alle hotellets offentlige områder fremstod meget elegante og luksuriøse og
    det var meget sjovere at opholde sig der end på sit eget værelse, hvor der ikke rigtig var plads.
    IMG-0587.jpg
    IMG-0588.jpg
    IMG-0589.jpg
    IMG-0590.jpg
    IMG-0603.jpg

    London er utvivlsomt en meget spændende by. Men helt overordnet synes jeg alt er blevet så dyrt, at man får langt bedre værdi for sine penge mange andre steder, både hvad der angår hoteller eller restauranter. Men der er selvfølgelig mange andre gode grunde til, hvorfor man stadigvæk gerne vil tage til netop London.
     
    Senest redigeret: 14/5/23
    HenrikM, Erwin Lansing, Calle77 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Erwin Lansing, asf, Offlyer og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side