@alexanderln - jeg kan godt tåle, at høre det, men har du købt en oversøisk rejse, som ikke er blevet opgraderet igennem de sidste par år??
Jeg har 1 som ikke er gået igennem. Og hos OT har jeg heller aldrig oplevet afslag. Så har nok en acceptance rate højere end gennemsnittet!
Hej Kan jeg købe en update til bizz allerede ved check-in i Newark eller er det først ved gaten, at det sker? Ved ikke, om det svarer sig, at tage tidligt i lufthavnen og checke ind. Tak
Ja! Du kan bare logge ind med en anden konto på plusGrade og småbiotoper pointene blive trukket for den konto i stedet
Hej. Er der nogen, der kan fortælle mig, om jeg rammer en gammel kabine med SAS? Flyver CPH-EWR d. 12.04 med SK909 og retur ORD-CPH d. 22.04 med SK944. Flyver de i det hele taget med gamle kabiner længere? Overvejer at forsøge at byde ind på en upgrade. Flyver i plus. På forhånd tak.
Begge flyvninger er pt. med A340. Ny kabine. 12/04 SK909 C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V3 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0 22/04 SK944 C8 D7 Z0 R0 J0 Y9 S7 B5 P0 A0 E9 M9 H6 Q4 V1 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
MEN - på det punkt er jeg lige så "heldig" som @Kristian er i opgraderings lotteriet, ikke mindre end 2 gange har ORD været sat op til "det rigtige metal" men når dagen oprandt stod LN-RKP parkeret i gaten.... /DSGM
Man kan dog aldrig være helt sikker på det indtil man stiger ombord. Jeg oplevede det for ikke alt for lang tid siden på en tur til NYC, hvor jeg selv ved OLCI stadigvæk troede at jeg havde fået en opgradering til den nye businessklasse. Men maskinen blev så efterhånden udskiftet med reservemaskinen med den gamle business. Bestemt ikke det samme! Men jeg klagede bagefter til SAS og forhandlede mig frem til at få halvdelen af mine point tilbage.
Tak for hjælpen. Jeg byder ind på en upgrade fra plus til bizz, så må vi se om den går igennem. Opfølgning følger...
Strækning: MIA-CPH Dato: 2 april Kabineklasse fra og til: Go til Business/Plus Bud i penge/point/Valuta: 35.000/10.000 pts Min/Max budmulighed: op til 60.000 pts tror jeg EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej 48 timer før afrejse Noter: Fik Diamond-up for 2 PAX i stedet for til Plus
12. maj? Det må være din næste rejse Underligt at du ikke fik Plusgrade igennem i dag, stadigvæk mindst 9 ledige i Plus og 8 ledige i Business. Men courtesy-up er lækkert og der må være en god chance for at du kan opgradere i lufthavnen. Held og lykke!
Strækning: PVG-CPH Dato: 04 april Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 26.000 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej 36 timer før afrejse Edit: Courtesy upgrade modtaget 23 timer før afgang
Strækning: CPH-LHR Dato: 05 april Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5.125 EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja 48 timer før afrejse Billige basispoint i dobbeltpoint-tid.
Strækning: CPH-NRT Dato: 2.4 Klasse: Go plus og business Bud ved bookning: 10K / 35K point - der er senere kommet faste budpriser til NRT Status: EBG Resultat: Fik nej 47,5 time før afgang hvilket jeg også regnede med da flyet havde været fully booket iflg Expertflyer i alle 3 klasser i ugevis. Jeg prøvede igen ved indcheckning og ved gate. Der var heldet med mig. Der var et ledigt businesssæde som blev mit for 40K point hvilket er 10K billigere end plusgrade men så uden ny klasse. Men alle pointene værd. Jeg var første mand ved gaten 1 time før afgang og det var tricket der gjorde det.