Strækning: CPH-ORD Dato: 2 marts Klasse: Go til Biz Bud: 36.170 point Status: EBG Resultat: opgraderet - besked 48 timer før afgang.
Strækning: ORD-CPH Dato: 7 marts Klasse: Go til Biz Bud: 41.780 point Status: EBG Resultat: afvist 24 timer inden til trods for 10+ tomme sæder i biz. flyet var i øvrigt så tomt at jeg var flyttet fra række 30 til 43 dvs at alle go pax var i bagerste go kabine. forklaring: for at sikre balance under take off. der var en 4 række ledig som den flinke medarbejder i lounge flyttede mig over på og blockede de 3 øvrige således at det blev en fattigmands "lie flat" hjemtur Note 4690 Extra points i forbindelse med EB 25 års jubilæum
Strækning: CPH-MAN Dato: 16 marts Klasse: Go til Plus Bud: 470 DKK Status: EBB Resultat: Godkendt, med masser af tomme sæder ombord
ha ha. Ja det havde været billigt. Det er ikke sådan når man kopierer. De 470 var laveste bud mulighed. Har ikke forsøgt på vejen hjem da der jo hverken er lounge eller fasttrack retur
Strækning: LHR-CPH Dato: 16 marts Klasse: Go til Plus (faktisk Go Light til Plus - ved ikke om det gør en forskel i SAS's øjne) Bud: 5000 point (lavest mulige pointbud) Status: EBS Resultat: Godkendt, selvom der kun var 2 ledige sæder i Plus at vælge imellem
Strækning: GDN-CPH Dato: 17.3 Klasse: Go light til plus Bud: 5K point Status: EBG Resultat: Fik OK 47 før timer, men gik fra 12A til 1C så ikke nogen speciel god deal på trods af double dip
Strækning : ATH-CPH Fly : SK778 Flytype : A321 Kabineklasse : fra GO til Plus Bud i penge : EUR 55 EB status : EBD Gik upgrading igennem : Ja, 47.5 timer før afgang
Strækning: SFO-CPH Dato: 16. marts Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 25.500 point EB Status: EBD Gik opgradering igennem: NEJ Var nok for nærig med mit bud.
haha, tænk positivt... - men synes godt nok det er "spil for galleriet", når man byder på normalpris (15K/40K) og man skulle have en multiplikator som EBD... det er "hat" med dem Nå ja, jeg er ikke på billigste billetklasse, købt i mandags... Flyet må være meget fyldt
så der var 6 pladser ledige på BC og der er 6 pladser på Plus, dvs. 12 pladser... 15K*1,3 = 20K (overbud på 5K for hvad man kan i lufthavnen købe for, hvis ledigt) 40K*1,3= 52K (overbud på 12K for hvad man kan byde for i lufthavnen, hvis ledigt) 30% er min EBD multiplikator, såvidt jeg husker...
Kan man ligge bud ind én gang til og se om de evt skulle acceptere den, eller må man kun byde én gang?
Nja - jeg læser det som 2 pladser på business og 6 på plus. Det kan jo endda være at de er villige til at oversælge, så der egentligt er færre pladser ledige. Det var ikke fore at sige at dine bud var dårlige eller at jeg ville have budt højere, men bare at jeg tror at der, med så få pladser foran og god plads bag i, skal rigtig meget til at de egentligt er interesseret i at sælge opgraderinger.