CPH-MIA (SK953) 9. marts Go->plus 10.000 point EBD Ja, 47t40min før afgang Availability nu er: C/D 3, Y/E9 V/O/G/N 9 (nogen der har lyst til at bekræfte med ExpertFlyer? Det undrer mig at BCD travel ikke finder f.eks. M?) Nå, det viste sig at være lidt øv, alle vinduespladser er taget :-( Det burde jeg nok have checket inden.Håber nogen skifter plads! Og så lige meget sjovt at ExpertFlyer siger at sæde 20H er ledigt, men SAS er uenig, så ingen vinduesplads endnu.. Ellers må jeg jo erkende at prisen på denne opgradering er ret god! 10.000-1500*1.25*2=6.250 points, samtidig med jeg får 1875 ekstra basis point
Man kan altid drømme, men med C3 D3 er det jo nok ikke særlig realistisk. Det samme gælder nok for hjemturen med C6 D6, men tror alligevel jeg beholder mit OT til 10.000 point der.
Heh, fik lige en mail om at min opgradering ikke kunne gennemføres fordi mit kreditkort er udløbet (det blev skiftet af SEB pga noget potentielt svindel). Med 2 links til hhv. prøv igen samme kort, og prøv igen nyt kort. Ingen af dem virker selvfølgelig, fordi der nu er under 48 timer til afgang... så det virker lidt redundant at sende sådan en mail ud... Nå men det var kun LHR-CPH så går ikke rigtig glip af noget ud over 1000 basispoint men til €65 var det også kun en okay deal på grund af dobbelt point kampagnen. Så husk at opdatere jeres betalingskort i Plusgrade hvis det udløber/er udløbet inden flyvningen!
Hvis du ringer til SAS, så kan de stadigvæk ordne det. Altså kun hvis du fortsat er interesseret i opgraderingen.
God note.. Har lige lagt bud in på upgrade på LH: MIA - FRA, men kort udløber april. Den ændrer vi lige med det samme
Nå ringede så til SAS Customer Care og den flinke dame mente ikke de kunne gøre noget ved det. Hun spurgte en anden (påstod hun), som sagde det samme. Det er sikkert et HUACA spørgsmål men det gad jeg ikke prøve Eller man skal måske ringe til Plusgrade et andet sted? Stod kun en reference til SAS Customer Care i mailen.
Surt Det er åbenbart altid lidt et lotteri, hvem man kommer til at tale med og hvor meget vedkommende ved/kan. Jeg har oplevet nogle kæmpestore forskelle der.
2/2, hjem fra MIA også på plus og så det vist under 1.000 Point der mangler for diamant med de bookinger jeg allerede har. Denne gang blev det er halvt vinduessæde, 22 mangler et vindue i A330erne... Nå jeg overlever nok
Ehm, havde faktisk kun fået kviteringen og en mail fra myflightsapp der sagde at det nu var booking klasse a, og så var der blevet trukket 10.000 point..... Men nu fik jeg en mail om upgrade denied x)
Okay, here goes Jeg har en tur lige om lidt der hedder: CPH-SFO-LAS afgang 20/3 Retur LAX-STO-CPH 29/3 Hele turen er på GO, men jeg har selvfølgelig søgt om upgrades de steder hvor jeg kunne. Jeg har status EBS og har budt 20.000 point for turen CPH-SFO for upgrade til Plus. Er det et godt bud? Eller skal der mere til? Igen retur fra LAX-STO har jeg budt 15000 for Plus og er der for lavt eller? Nogen der kan ødsle ud af deres viden på området, hvis der er noget der er mere rigtigt end andet at gøre?
Expertflyer siger på udturen C1 D0 Z0 R0 J0 Y2 S0 B0 P0 A0 E9 M9H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T9 O9 G9 N0. Så det bliver nok vanskeligt (kun 2 ledige pladser i Plus). På vejen hjem ser det meget bedre ud C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L0 T1 O7 G9 N0. Der er også en meget større Plus med 56 pladser.
Ja, det bliver nok lidt svært at få lov at få en af de 2 billetter (forudsat at de ikke bliver solgt i ugen der kommer) og at håbe på den sidste Business billet (upgrade ved skranken?) er vel også helt uden chancer?
Skranken i gaten er nok bedste chancen og opgradering for point. Men spørg da ved check ind og få sat note ind på bookingen, samt være klar som første i gaten til at spørge efter det. Det er mange First Come First Served. Men ikke så store chancer lige på denne.
Leg : CPH-GVA Fly : SK613 Flytype : A321 Kabineklasse : fra GO til Plus Bud i penge : EUR 55 EB status : EBD Gik upgrading igennem : Ja, 47,5 time før dep Info: Plus blev udvidet med 1 række i løbet af natten. Ej, ej, der er vist et par passagerer, der bliver lidt ophidsede, hvis de havde prereserveret et seat på første række i øko, enten betalt for det eller passagerer med status .... for deres række røg lige over i Plus sectionen .... Heldigvis har jeg booked en regulær Plus til hjemturen.
Leg : CPH-ATH Fly : SK777 Flytype : A321 Kabineklasse : fra GO til Plus Bud i penge : EUR 55 EB status : EBD Gik upgrading igennem : Ja, 47 timer før afgang
Strækning: CPH-PVG Dato: 15. marts Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 26.000 point EB Status: EBD Gik opgradering igennem: JA 47,5 timer før afgang Var lidt i tvivl, om jeg bød lidt højt. Jeg tænkte dog, at med 26.000 point ville jeg være at foretrække, frem for standby-upgradering i gaten til 25.000. Fedt med opgradering på forhånd, så jeg kan optjene 2X EB point for business i jubilæum-kampagnen.