Lige pt sider den 3 business pladser, og der er kun en times tid tilbage til budrunden lukker. Du kan selv følge med her: https://flightavailability.bcdtravel.com/
Mærkeligt, har lige tjekket og sider C4 D3, hvilket tyder på ok meget plads, men har intet hørt fra plusgrade og har læst mig frem til at hvis man ikke høre indenfor de 48 timer, så plejer de at afvise buddet.
Strækning: Ewr-cph Dato: 02.09 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 15550 EuroBonus points per passenger (2) Min/Max budmulighed: 15.000-45.000 EuroBonus points EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Business budet blev afvist pga. business var fyldt, så havde graderet med Plus. Strækning: EWR-CPH Dato: 30.08 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 21.430 EuroBonus points per passenger (1) Min/Max budmulighed: 15.000-45.000 EuroBonus points EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Strækning: ARN-HKG SK EBD med 30% boost Dato: 30 aug 18 Klasse: Plus til Business Bud: 25.100 Min/Max 23.000/45.000 Penge : ved ikke Resultat: Gik igennem 47 timer før afgang Alle pointene værd at ende på sæde 8H Samme bud for mig og min medrejsende og gik igennem Strækning: HKG-ARN SK EBD med 30% boost Dato: 3 sep 18 Klasse: Plus til Business Bud: 25.100 Min/Max 25.000/45.000 Penge : ved ikke Resultat: Gik ikke igennem - samme bud for mig og min medrejsende. Biz kabinen var desværre svær tilgængelig med en næsten tom plus kabine hvor jeg så til gengæld havde række 22DEF for mig selv på et dagfly. 22E som er midtersædet uden naboer må være plus kabinens ypperste sæde uden videobokse eller andet halløj der generer.
Strækning: OSL-ARN Dato: 7/9-18 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 400 SEK (minimumsbud) EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før Strækning: ARN-ORD Dato: 7/9-18 Kabineklasse fra og til: Go til Biz Bud i penge/point/Valuta: Minimumsbud (36.000 point) + 5% EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før Note: Fortsat 9+ sæder ledige i Biz, da jeg sidst tjekkede availability, så var ret fortrøstningsfuld.
Strækning: CPH-PEK Dato: 07.09 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 13.680 EuroBonus points Min/Max budmulighed: 13.000-45.000 EuroBonus points EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Strækning: CPH-EWR Dato: 9/9-2018 Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: Minimumsbud 2340 kr EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Nej. Note: Ledige pladser: Business: 1 Plus: 2 Economy: 4
Det blev så til en gateopgradering til 35k point. Damn den smagte godt, specielt når de 5 kollegaer sidder nede på Plus .
Strækning: ORD-ARN Dato: 10/9-18 Kabineklasse fra og til: Go til Biz Bud i penge/point/Valuta: Minimumsbud (40.000 point) + 5% EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Strækning: PEK-CPH Dato: 15.09 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 16.870 EuroBonus points Min/Max budmulighed: 16.000-? EuroBonus points EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Bliver en smule mistænkeligt, når jeg ser en sådanne availability til min tur hjem fra ORD på tirsdag. Ville I byde på en opgradering eller håbe på en CU i et tilsyneladende halvtomt fly i alle klasser. Bud på upgrade fra Plus til Business er: 1940 til 7545 kr.
Jeg ville ikke byde, ville hellere tage chancen med så stor availability. ORD er vist også en favorit destination for RKP
En hurtig status. Jeg valgte ikke at byde og håbe på en CU. Der er stadig 8 pladser ledige i Business, men skal lige have turen BOS->ORD, før jeg får udløst spændingen. Kan også se, at OY-KBC er på vej til at hente mig hjem, men der har 3 timers forsinkelse på turen herover, så den bliver måske også forsinket på vej hjem ?
Sidste update: Blev kaldt til gaten og fik byttet boarding kortet ud, med et der peger på sæde 7D . Er faktisk lidt ligeglad med, hvor meget flyet bliver forsinket nu.