Strækning: ARN-DUB Dato: 5/8 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 515 SEK per passenger (2) Min/Max budmulighed: 500-900 SEK EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: CPH-SVG Dato: 11/5 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 405 SEK per passenger (2) Min/Max budmulighed: 400-? SEK EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: ARN-LAX Dato: 8/2 Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: 40580 EuroBonus points per passenger (2) Min/Max budmulighed: 38000-65000 EuroBonus points EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja
For første gang har jeg fået en Courtesy Upgrade fra PLUS til BUSINESS i morgen på SK909 fra CPH-EWR. Den tager jeg så imod med kyshånd, tak SAS!
Har fået en courtesy i morgen til EWR fra GO->Plus - desværre på en flyvning jeg ikke flyver. Kun booket den da one-way hjem fra SFO var 4x dyrere end en retur billet.
SAS har også præsteret at give mig en CU på en flyvning til Shanghai - vel at mærke efter jeg havde afbestilt den.
Strækning: CPH-WAS Dato: 23.08 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 15000 EuroBonus points per passenger (2) Min/Max budmulighed: 15.000-45.000 EuroBonus points EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Strækning: CDG-CPH Dato: 22/8 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 530SEK Min/Max budmulighed: 500-900SEK EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: CPH-NCE Dato: 17/8 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5000point/pax (2 pax) Min/Max budmulighed: 5000-? EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: CPH-ORD Dato: 23.08 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 15 510 poeng Min/Max budmulighed: 15 000-45 000 poeng EBB Status: EBD (i grace-perioden) Gik opgradering igennem: Ja, 47,5 timer før Så kom der en mail om CU til business class i dag.
Tak! Specielt god valuta eftersom at det var ungdomsbilletter til 2500 DKK T/R jeg oprindeligt købte.
Strækning: ARN-LAX Dato: 24.08 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 27.475 x2 Min/Max budmulighed: 25.000 EBB Status: EBD (2xEBD) Gik opgradering igennem: Nej, 36t før afgang. Vidste godt hvad klokken havde slået, 46,5 timer før. Tænkte så, CU ca. 24t før, men nej... Bonus info. der var C9 og D9 ledig i business.
Jeg har fået at vide, at der holdes en business plads ledig til boarding starter. Prøv at spørge ved check in eventuelt i gate, om opgradering.
Jeg har en tur på tirsdag to SFO og har lagt et bud ind for to på 40.000 points fra go->biz, nogen der kan tjekke belægningen ? På sas' side siger den 8 ledige sæder, men det plejer ikke at passe