Beklager sent svar.... Sek prisen i Plusgrade (inklusiv konvertingsgebyr hos MC) var lavere end DK prisen i Plusgrade Derudover tænkte jeg at Plusgrade ikke registrede som SAS (20 point/100 kroner), så DK spendings kun ville give 10 point/100 kroner på MC, mens Sek giver 15/100 kroner!
Nej, det gjorde jeg faktisk ikke. Både ud/sk963 og hjem/sk964 var der også et par nye vine, som purseren meget stolt og elegant forklarede, at de var gæstevine.(Samme crew ud og hjem - to af dem på biz begge veje, så jeg fik en sublim opvartning). Var der ikke ny champagne og nye vine på din LAX flyvning ?
det var det RENE ynk.. - Den lyserøde champagne er udskiftet med en almindelig champagne - Den italienske rødvin er udskiftet til en "ældre" vin, der har været hos SAS før - Den gode chardonnay er udskiftet med en intetsigende bordeaux.. Hvorfor lave trykte menukort, hvis man ikke har produktet, man kan i den grad godt se, at den tidligere Manager er væk og der ikke er styr på sagerne...
Strækning: CPH-MIA Dato: 02-11-2018 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 1.575 SEK EB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja - 38 timer før
Nogen bud på, om Diamant/Guld bud-multiplier følger den der afgiver buddet eller den der står som rejsende? Jeg er diamant, men har brugt min kones EB-konto til at afgive et bud. Hun er guld.
Strækning: ARN-LAX Dato: 09-11-2018 Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: 26.000 point EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Stadig ingen mails fra SAS, så det gør den ikke. Note: var lige inde og tjekke på sas.dk der var 1 plads tilbage på Biz så det ser fyldt ud
Har lige checket, og der er pt 2 ledige pladser på C. Jeg ville da spørge i check in på fredag, om opgradering. Koster vist 35k point, men for så lang en flyvetur, er det nu ret rart.
Jeg kan sagtens tage et par ekstra dage i Los Angeles hvis du bliver forhindret Herfra går det hjem fra LAX-ARN-CPH 8.nov på SK940 Tiden flyver afsted når man har det godt
Hader i også når upgrades bare går igennem af sig selv? https://www.elliott.org/advocacy/sas-upgrade-didnt-want/
Forstår da udemærket godt, at han ikke ønskede den skulle gå igennem og han skulle blive 1600$ fattigere, når han ikke havde bedt om upgraden.
Kommer og leverer fuglen til dig! ARN - LAX SK939 8/11 2018 Bud go-plus 15K Gik igennem 48 timer før Maskinen er tyndt belagt.
Ret interessant artikel om Plusgrade her: https://skift.com/2018/11/12/airlin...xtra-revenue-auctioning-unsold-premium-seats/ Et par højdepunkter: While airlines usually like the most lucrative offers, there are exceptions. Carriers may block repeat winners from being accepted again, ensuring customers don’t become too accustomed to last-minute cash upgrades. “One of the benefits to prevent dilution is an element of uncertainty,” Engle said. Airlines may also prop up elite level frequent flyers, giving more weight to their bids to increase loyalty. Or they may allow a bidder with a streak of losing bids to win with a below-market offer. Engle said letting customers win occasionally is important to keep passengers engaged. Airlines also like first-time winners, said Kevin Strohmaier, director of ancillary revenues at Air Canada, as a passenger who sits in premium economy or business class for the first time might buy a premium seat at booking in the future. “Maybe once you try it you don’t want to go be in auction process where you don’t necessarily get it accepted the next time,” he said.
Giver jo ganske god mening, og vel ikke noget man ikke selv kunne tænke sig til. Men da fint at få det somewhat bekræftet.
Strækning: CPH-HKG Dato: 15-11-2018 Kabineklasse fra og til: Go til Biz (og Plus som Plan B). Bud i penge/point/Valuta: 38.015 point (15010 til Plus) EB Status: EBD Gik opgradering igennem: Da der ikke kom en bekræftelse omkring de 47½ time før afgang, havde jeg stærkt på fornemmelsen, at upgraden ikke ville gå igennem. Her til morgen kom afslaget. Bemærkede i går, at Plus var helt fuldt og der på biz var 5 seat blocks, som nu her til morgen er øget til 15 seatblocks. Der er nu også et ledigt sæde og 7 seatblocks på plus, så der må vel være røget 8 fra plus opad. Jeg er desværre ikke blandt nogen af dem, der er rykket frem i (air)bussen.
hvis nu man har go billetter men vil gerne frem i bussen. Skal man så søge på både til plus og biz. Eller kan man nøjes med bizz??