Jeg tror der er sket en lille IT fejl som forveksler point med penge. Minimumsbud i SEK er normalt 500, så.......
Strækning: CPH-FCO Dato: 17/11 Kabineklasse fra og til: Go -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 5000 point/pax Min/Max budmulighed: 5000 point - ? EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja - ca. 48 timer før Alle mine bud på Go->Plus i Europa er blevet accepteret på minimumsbud på 5000 point. Så frygter da lidt, at jeg på et tidspunkt ryger ind i en algoritme-væg, der straffer mig for at have været så "heldig".
Strækning: EWR-CPH Dato: 18/11 Kabineklasse fra og til: Go -> Biz Bud i penge/point/Valuta: 46000 point/pax Min/Max budmulighed: 43000 point - ? EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej, afslag kom ca. 40 timer før afgang, og ca. 24 før kom der så en courtecy upgrade fra Go til Plus. Spurgte ved gaten hvad en upgrade kostede, $1200 eller 35.000 points
Ikke forsvundet endnu - har netop budt 700 point pr. retning CPH-LHR-CPH på en fremtidig rejse - lad os se hvad der sker - tak for tippet
Har nu lagt bud ind på mine kommende 4 LHR flyvninger 600 points pr. Bud. Går den så går den Min ARN-LAX plus var der desværre ingen fejl på
Skal man justere sit bud når flyvningen ligger langt ude i fremtiden? Systemet er vel bygget sådan op, at minimumsbuddet hæves jo tættere på afgang man kommer
Altså hvis nogen byder højere end dig tager de jo nok dem først, men de har ikke lov at ændre dit bud, så enten kan de jo acceptere eller afvise. For mit eget vedkommende er jeg ligeglad om jeg sidder på plus eller eco til/fra London. Eneste forskel er deres åndssvage cube og en cola, det kan jeg nemt være foruden.
Præcis. Går den igennem får jeg ikke længere 625 point men derimod 1875 point. 1875 - (625 + 600) = 650 point mere end på eco.
Strækning: CPH-NRT Dato: 23/11 Kabineklasse fra og til: Go -> Biz for 2 personer Bud i penge/point/Valuta: 36050 point pr. mand Min/Max budmulighed: 36000/ --? EBB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja - 47,5 timer før
Fedt den gik igennem. Har selv et par Plus billetter i Januar som jeg håber på bliver lavet om til business via plusgrade. En god lang tur at ende i Business!
Strækning: CPH-MXP Dato: 23/11 Kabineklasse fra og til: Go -> Plus 2 voksne og 2 børn Bud i penge/point/Valuta: 600 point/pax Min/Max budmulighed: 600 point - ? EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja 48 timer før afgang
Ser ud til de har fået lukket hullet. Fik et 750 bud CPH/LHR afvist, og mindste bud er nu igen 5000 point på Plusgrade siden.