Har lige fået en retur til Washington i Januar 2019. Kikkede lige på min/max på upgrade fra SAS plus (klasse S) til Bizz. Min: 5080 DKK, Max: 7620 DKK. Skal da love for, at de gode tider er forsvundet.
Hvordan mon det er ifht EBD-boost af bud, hvis man bruger en anden EB-konto (uden status) at betale med? Hvad mon gælder her? Bliver buddet fortsat boostet iht den rejsendes status (registreret i bookingen)?
Uden at vide en tøddel om det, så vil mit gæt være, at "maskinen" ser på budgivers status, da det er denne profil, der bidrager med point, og dermed også denne status der er relevant. Hvis nu du var Sølv men budgiver var Diamant, så ville det jo på sin vis også være mest "fair" at budgiver fik sin status med i buddet, da det er hans surt optjente point der bruges. Giver det mening som argument? (som sagt blot et bud baseret på lidt kauseren) ;-)
Har netop budt med min kones konto (hun er guld-medlem), på en af mine ture - når man tjekker buddet står der Guld-medlem i en af status-kolonnerne. Så uden selvfølgelig at vide det 100%, så ligner det, at det følger bud-kontoen.
Fik accepteret et bud på omkring 2000kr fra CPH-SFO fra plus til biz for 10 dage siden. Så det kan blot være dit fly der allerede er godt booket, eller at de forventer det.
Strækning: NRT-CPH Dato: 4/12 Kabineklasse fra og til: Go -> Business (2 pers.) Bud i penge/point/Valuta: 3095 kr. Min/Max budmulighed: 3000 kr. EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja - ca. 48 timer før Det var mit første forsøg på en opgradering. Fantastisk måde at afslutte sin 30 års fødselsdagstur på. Turen fra CPH til NRT var også på Business (bonusbillet). Nogen der ved om man får points, når det er en bonusbillet man har opgraderet for penge?
Hvornår kan det bedst svare sig at byde på en upgrade? Vi skal afsted 07/02/2019 til NYC via. OSL og ville gerne opgradere fra Go til Plus på OSL - EWR.
Byd du bare nu minimumsprisen som vel er 15000 point måske endda lavere. Du kan så følge udviklingen hen ad vejen på Expertflyer eller BCD travel.
Er det også jeres erfaring at der er stor forskel på bud beløbene til og fra USA? Jeg skal de 5 januar flyve til LAX over ARN og på den tur kan jeg bydefra 2500 SEK på en opgradering fra Plus til Business (Jeg har budt 2605 men forventer ikke at få den, da flyet på samme tur i år var helt flydt og lige nu er der kun 5 ledige sæder på Business på deres hjemmeside) På vej hjem 18 Januar ligger bud fra 7200 kr på trods af at der er 16 ledige sæder og der har jeg ikke budt. Da jeg i Januar i år fløj hjem fra SFO spurgte jeg i lufthavnen til opgradering da jeg kunne se at der kun var ca 50% passagerer. Prisen var over 1000$ jeg takkede pænt nej og manden ved checkin forstod mig godt. Business kabinen var som forventet halv tom.
Er pt. i Angola og disse flyvninger ligger i januar. Første flyvning 14. Januar. Skal komme med update om en måneds tid
Strækning: CPH-MUC Kabineklasse fra og til: Go -> Plus (2 pers.) Bud i penge/point/Valuta: 500 point/pax Min/Max budmulighed: min 500point/pax EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: nej - ca. 36 timer før Festen stoppede desværre for de lave point bud - mon de kommende mange 500pointsbud tæller godt med i algoritmen, så jeg til sidst får gevinst? Bliver det mon jul i år? Følg med...
Måske jeg burde hæve mine bud, har sgu nok ikke råd til at misse de plus flyvninger med det nye point system..
Jeg har et fly til München i næste uge, hvor jeg også har budt 3x500 point. Siden jeg allerede har opnået rekvalifikation og det er et morgenfly hvor det ikke gøre den store forskel, beholder jeg lige de lave bud for at se hvad der sker. Jeg beretter tilbage.
De to første fly i januar er egentlig også indenfor min kval periode, så dem lader jeg også stå nu du siger det
Dato: 15. december 2018 Strækning: ARN-LAX Kabineklasse fra og til: Plus -> Biz Bud i penge/point/Valuta: 23020 Min/Max budmulighed: min 23000 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, 47 timer og 15 min før afgang. Har fået afslag på mine sidste to langrute-flyvninger, så dejligt med lidt medvind denne gang. Det er en dagsflyvning, så ikke brug for at ligge så meget ned, men meget nice at sidde godt alligevel.