Strækning: MUC-CPH Kabineklasse fra og til: Go -> Plus (2 pers.) Bud i penge/point/Valuta: 500 point/pax Min/Max budmulighed: min 500point/pax EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: nej - ca. 36 timer før Håber de her afviste 500pointsbud tæller godt med i algoritmen.
Ved der før var tale om en SKIT-bug med de 500 point som mindstebud, men kører det stadigvæk eller er buddet bare lagt ind for et stykke tid siden? Når jeg checker mindstebud på mine fremtidige short haul flyvning, så er mindste bud 500 sek/5000 point.
Det er ihvertfald derfor jeg skal derover. Men jeg tror nu også at der er mange der skal hjem efter juleferie, derfor flyet er booket. Det er bare sjovt at det er på den så godt som fyldte flyvning at opgraderingen koster fra 2500 SEK og på det fly som nok ender med at være mere tomt, koster opgraderingen fra 7200 SEK P.S. undskyld jeg har redigeret dit quote, men kan ikke poste links
Tja - det kan være rent markedsføringsstunt: Hvis der alligevel bliver fyldt op, så opgradering ikke bliver aktuelt, kan man jo lige så godt sætte prisen lavt. Lidt som når butikker sætter slagtilbud på udsalg, som de kun har eet eller færre af på lager. Ingen salg, men mange hit i søgemaskiner. Nos problemos, din tid kommer nok
Strækning: CPH - EWR Kabineklasse fra og til: ECO > Plus Bud i penge/point/Valuta: 15.200 point Min/Max budmulighed: Min 15.000 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: nej - ca. 36 timer før Derimod gik afgangen heller ikke igennem, SK909 var igår torsdag 13/12 aflyst, hvilket SAS så glemte at fortælle Det endte dog godt skal det siges SAS ombookede til CPH - FRA - EWR istedet og missede blot en tre timer sammenlagt, og kunne nyde en tur i 747-800 til EWR
Det var i den hedengangne weekend, hvor det forlød, at der var skarpe priser på upgrade. Men fordømt - de fandt fejlen... (Fair nok)
Jeg har selv budt på en del short-haul (da jeg ikke har guld endnu) og har altid fået budene accepteret. Hvis vi ser bort fra fejlen med 500 points budene, er der så nogen der har prøvet at få afvist et (lavt?) bud på short-haul? Jeg har typisk budt 15 svenske pesetas over minimumsgrænsen, og det er altid blevet accepteret. Har SAS "mistænkt" for at acceptere alle bud på short haul, som en del af deres "maximize revenue" strategi (sælg alt: sædereservationer, mad mm.) når de bare kan flytte divideren mellem Plus og Go i flyet....
Jeg byder næsten altid. Det er kun sket en eneste gang for mig at mit bud på short-haul blev afvist. Det var på LHR-CPH og der var ikke et eneste ledigt sæde.
Strækning: CPH-MUC Kabineklasse fra og til: Go til Plus (3 pers.) Bud i penge/point/Valuta: 500 point/pax Min/Max budmulighed: min 500point/pax EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: nej - ca. 36 timer før Lige som forventet. You win some, you lose some. Jeg lærte også noget nyt ved check-in i dag og det er ret nyttig viden for alle dem der skal af sted på skiferie. Jeg plejede altid bare at kunne tage ski med som bagage. Det kunne jeg næsten ikke i dag. Siden 1. oktober skal transport af ski forhåndsreserveres som specialbagage. Det ordnede sig til sidst, men jeg fik en løftet pegefinger.
Kan ikke umiddelbart finde et relevant sted at sprøge om dette, men forsøger at tjekke ind på en flyvning til London, men får dette: Manual document control needed, get your boarding pass at the airport. Nogen der ved årsagen til dette?
Rejser hver uge imellem London og Cph, har altid tjekket ind 24 timer før uden problem? Så tror ikke det er det.
Strækning: OSL-LPA Fra: Go Til: Plus Bud: 515 point/person Status: lagt ind fra EBG konto Antall pax: 4 Gik budet igennem: Nei - egentlig som forventet
Strækning: CPH-LHR Dato: januar 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 800 Min/Max budmulighed: 1000 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej Noter: Det var vel som forventet :-( Strækning: LHR-CPH Dato: januar 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5000 Min/Max budmulighed: 10000 EBB Status: EBD Gik opgradering igennem: Ja
Strækning: ARN - LAX Kabineklasse fra og til: Plus > Business Bud i penge/point/Valuta: 2605 SEK Min/Max budmulighed: min 2500 SEK EBB Status: Nej, ROP sølv Gik opgradering igennem: nej - 36 timer før Det var som forventet, men ventede da stadig med spending her til aften hvor de 36 timer til min afgang blev passeret. Kan se der er meget få ledige plader ledig på flyet, så ikke nogen overraskelse.
Laveste bud mulighed er fortsat uændret med en måned til afgang. Mangler dog lige 5000 point for at kunne byde den laveste rate i BIZ (2 personer for 38000 pr. person).