Leg : GVA-CPH SK618 Dato : 16.aug Kabine : fra GO til Plus Bud i penge : 45 Euro Status : EBD Gik upg igennem : Ja, ca. 47 timer før
Har jeg forstået det korrekt, at hvis man bliver denied upgrade forud via PlusGrade har man derefter 2 muligheder for opgradering: Ved check-in (hvor prisen er inklusive status points ved upgrade), samt sidste mulighed ved gaten (hvor prisen IKKE er inklusive status points ved upgrade) ?
Strækning:CPH-DUB Dato:26 juli Kabineklasse fra og til:GO til Plus Bud i penge/point/Valuta: 60 point Min/Max budmulighed: ? EBB Status:EBG Gik opgradering igennem: Nej Strækning. CPH-GVA Dato:18 august Kabineklasse fra og til . GO til Plus Bud i penge/point/valuta : 65 point Min/Max mulighed . ? Gik opgradering igennem . Nej Strækning . CPH-FCO Dato:23 august Kabineklasse fra og til:GO til Plus Bud i penge/point/Valuta: 305SEK Min/Max budmulighed: Fik budmulighed på 900SEK hvor så buddet vil blive accepteret med det samme - og gå fra O til A klasse men sagde nej tak Gik opgradering igennem på buddet: Nej - årsag A klassen som er saver plus var udsolgt imellemtiden
Selvfølgelig skal man spare på pointene - med eller uden CAPS Som skrevet i denne tråd for ca 3uger havde SKIT nogen udfordringer som gjorde man kunne byde 60 isf 6000 - det skulle prøves..
Strækning:LAX-ARN Dato:24 august Kabineklasse fra og til:GO til Plus Bud i penge/point/Valuta: 10.000 point pr PAX 2 PAX Min/Max budmulighed: Min bud var 10.000 EBB Status: Basis Gik opgradering igennem: Ja Blev også tilbudt en yderligere opgradering ved check in i LAX til Business til enten 35.000 point eller 270 USD pr person
CPH til ORD på GO 110 euro minimum bud til plus. Blev godkendt 47 timer før afgang. 20 timer før afgang modtager Email med courtesy upgrade til Business Tak sas
Strækning: LAX-ARN Dato: 29. august Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 340€ Min/Max budmulighed: Min. ca. 200€ eller 20.000 points mener jeg. Max 35.000 / 640€ EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja. Ca 47 timer inden og email fra SAS med det samme med kvittering og bekræftelse. Notes: Masser plads både på både plus og business ser det ud til
Strækning: ARN-HKG Dato: 9. september Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 220€ Min/Max budmulighed: Min. 220€, husker ikke max eller i point (bød i april..) EB Status: EBS Gik opgradering igennem: Nej. Afslag ca. 36 timer inden afgang. Notes: Der er ellers masser af plads både i Business og Plus
Strækning: CPH - BOS Dato: 9. september Kabineklasse fra og til: ECO til Biz Bud i penge/point/Valuta: 3000 sek Min/Max budmulighed: Bød minimum EB Status: EBS Gik opgradering igennem: Nej. Notes: Stort set udsolgt på begge klasser
Fik 12 timer efter mit plusgrade afslag en SMS om at opgradere i lufthavnen... jo tak, kunne I ikke bare have sagt ja til min plusgrade Så har også flottet mig med en point-upgrade til Business. Priserne for opgradering i travel service i Arlanda for ARN-HKG var som følger (alt for dyre for cash, point det samme som altid): Go->Plus: SEK 1799 el. 15.000 point Go->Business: SEK 5999 el. 40.000 point Plus->Business: SEK 3999 el. 25.000 point
Strækning: CPH-AMS Dato: 12. september Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5060 points Min/Max budmulighed: Min. 5000 points EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja. Ca 47 timer inden
Absolut. Det var min mulighed for fast track og lounge da jeg "kun" har EBS. Er der nogen der ved om jeg kan forvente et frit midtersæde på turen?
Ja, særligt som EBS er det en no-brainer. Som EBD er det dog ikke det store man får ud af det - så skal det kun være for de ekstra Basic-points Til dit spørgsmål. Man har ikke frit midtersæde i SAS Plus, så det afhænger af hvor mange der er i kabinen.
På en del af de korte ruter flyves med små fly, der kun har 2 sæder på hver side af midtergangen. Her får du sjældent et frit sæde ved siden af dig på plus (med mindre flyet ikke har mange passagerer). Jeg har endda sommetider oplevet, at vi på plus sidder godt klemt, mens der er en del ledige sæder på "go"
Strækning: BOS-CPH Dato: 12. september Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: 3000 SEK Ca Min/Max budmulighed: Jeg bød minimum EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Nej. Der er to ledige sæder ifølge Seat alerts. Prøver i lufthavnen.