Jeg er ikke fløjet Det er 18:35. Jeg kan ikke få lov til at skifte eller checke ind eller noget som helst.
Oh, jeg troede du skulle med sk909. Men sk901 står med en gammel seatmap på expertflyer.com, dvs AB DE GH. - Den må være byttet, måske til den leasede model. - Har du forsøgt at gå ind i din reservation i stedet for checkin delen. Måske du kan frigive dit seat dèr. - Jeg ville nok kontakte SAS allerede nu, ikke vente til iaften.
Det viste sig, at det var en blanding af to issues. 1) Jeg havde glemt at opdatere passager oplysninger. Det advarer systemet ikke om. Den siger bare, at man kun kan checke ind i lufthavnen. Så da jeg fik fikset det kunne jeg tjekke ind. Så opstod 2) Det viser sig jo netop at sk901 er A340-300 der såvidt jeg husker er LAN maskinen? Den har jeg en gang fløjet plus på hvor det var helt håbløst. Til gengæld så business rigtig fin ud. Eneste issue er, at man netop sidder AB DE GH. Pt er sædet ved siden af mig dog frit. Jeg har 10H. Kryds fingre Og så skal jeg nok lade være med at forurene tråden mere med min småproblemer Tak @PENSIONISTEN
@Rikke Haugen Olsen - Du forurener sandelig ikke tråden, tværtimod. Jeg tror, at mange af os drager stor nytte af hinandens tvilvsspørgsmål. - Nyd nu din tur.
Nogen der kan få opgradering til at virke lige nu? For mig er der ikke nogen link på hjemmesiden længere.
Det ligner at de har fået blokeret deres egen indlejrede side—prøv på flysas.com/upgrade i stedet, den virker for mig.
Strækning: CPH-San Fran Dato: 30 september Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 20.000 point EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Nej, afslag ca 36 timer før Ud fra hvad flinke mennesker har skrevet herinde, så burde flyet være fyldt til randen, men jeg ved ikke om der er nogen der lige vil give en update på SK935 i morgen?
@E02zar - Måske Biz ikke er fully booked, måske har man protected overskydende Plus og GO på Biz, det er aldrig til at vide, der er altid mange måske´er. - Hvis man fornemmer, at der er behov for upg på en afgang er det rart at kunne give sig til kende i en propfyldt gate på en mega diskret og høflig måde ved at forespørge om, hvor meget er det nu lige det koster at købe en upg (selvom man ikke havde tænkt sig at bruge penge/point på det, men bare for at de ved, at "man er der").
Strækning: ARN-LAX Dato: 7. okt Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 11.235 point EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja. 47 timer før Flyver CPH-ARN-LAX og bød ind på den lange del sammen med min kæreste. Jeg har forsøgt at læse mig frem til det, men er fordele som PLUS også gældende allerede fra CPH( fast-track, lounge mv..)? Jeg er bekendt med, at selve flyvningen fra CPH-ARN ikke er. I øvrigt super fora at kunne følge med i! Mads
God tur! Desværre tror jeg ikke du skal regne med mange fordele i CPH. Lounge og fasttrack er kun tilgængeligt i lufthavnen du flyver fra, i PLUS (og hvis du skulle opgradere returen også, så gælder intet af det i LAX). Som sølv har du alligevel adgang til priority check-in. Det kan være du kan få priority baggage, jeg er ikke sikker, men det gør nok ikke den store forskel specielt efter immigration i LAX.
@Mads777 - Husk at gå ind i jeres booking for at checke om systemet har tildelt jer nogle gode seats, ellers kan du jo bare ændre dem, nu hvor du rejser Plus. - Jeg synes du fik en god deal : 11235 point.
Jeg har jo fulgt de gode fif og fulgt med på Expertflyer, så straks mailen kom fik jeg fundet et par vinduespladser. Jeg fik billetterne tilbage på et weekendtilbud tilbage i august, til 3490,- CPH-ARN-LAX og SFO-CPH. Så det er fedt nok at kunne bruge lidt point på at komme mere komfortabelt frem - og så endda få lidt yderligere retur igen på plus.
Der er nu endelig kommet bud mulighed i DKK. Kan se på mine fremtidige lokale, nordiske og europæiske SK flyvninger ligger fast minimums bud nu på DKK390 eller 5.000 EBpoint hvilket jeg synes er for dyrt for det man får.
Strækning: CPH-EWR SK909 Dato: 23/9 Go til Plus Bud: 16000 point Status: EBG Resultat: Afvist - totalt proppet fly Strækning: EWR-CPH SK910 Dato: 25/9 Go til Plus Bud: 15000 Point Status: EBG Resultat: Godkendt - og med softblock på sædet ved siden af (som @Rikke Haugen Olsen indtog ) Billetter købt på NoN i juli
På lørdag går turen fra CPH til SFO. Jeg har budt på 2 upgrades (status EBD) fra plus til biz. Belægningen ser sådan ud og seat map sådan Kryds fingre! Kan jeg være heldig og 2 af de der softblocks er for mig?
@T4L - AV, den er spändende, for hvis nu de holder dem til salg for evtl reguläre C-klasse billetter, saa skal du lige tänke paa "first come first serve" paa afrejse dagen i lufthavnen.