Flyet er langt fra fyldt, og så vidt jeg kan regne ud er der udlagt Plus-rækker svarende til 3-4 personer per række. Det burde heller ikke være så svært at sørge for frie midtersæder i plus når inddelingen er fleksibel. Selvfølgelig antaget, at flyet ikke er fyldt.
Synes jeg sporer, at der er flere og flere der ikke går igennem Plusgrade, men man kan sagtens købe i lufthavnen... - ved ikke om der er tale om en trend eller bare det er tilfældigheder?
Enig og det er netop sket for mig igen. Blev ganske rigtigt opgraderet i lufthavnen. (BOS) Hun sagde ovenikøbet at der var mange ledige sæder. Jeg havde jo budt minimum i cash så de gjorde jo ret i at afvise mig, for jeg endte med at lægge 40.000 point. Alternativet var 799$.
Hmm CA 40 timer til afgang OSL-EWR, hvor jeg har budt 290 euro for UG Plus til business, men har intet hørt endnu. Som jeg lige læser de forskellige erfaringer, så bliver bud godkendt Ca 48 timer før, og afslag gives Ca 36 timer før. Sååååå går da vist imod at jeg må blive på Plus.. Havde glædet mig til at prøve sas business, men så må jeg krydse fingre for det lykkedes på hjemturen..
Hej. Er der nogen der kan se hvor fyldt SK935 CPH-SAN FRAN den 30.09 er? Umiddelbart på www.sas.dk når jeg søger kommer de kun frem med 1 billet på plus og ingen andre muligheder på hverken eco eller biz. På seatmap ser det dog ud som om der er flere ledige sæder.
Strækning: CPH - PLQ Dato: 20. september Kabineklasse fra og til: Go light -> Plus Bud i penge/point/Valuta: 55EUR Min/Max budmulighed: Bød minimum EB Status: EBG Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før
Hvordan virker plusgrade hvis man har et connecting flight? Jeg har fx HKG-ARN-CPH, men kan ikke få lov til kun at byde på HKG-ARN segmentet i points, jeg skal også byde på ARN-CPH segmentet hvis continue knappen skal lyse. Jeg er bare bange for at de så kun accepterer buddet på det korte segment og ikke på det lange - kan de godt det?
Der var noget med, at man kunne trykke "no offer" og så kunne man fortsætte med kun at byde på de lange segmenter, hvis jeg husker rigtigt
Strækning: CPH - EWR Dato: 22. september Kabineklasse fra og til: Go -> Business Bud i penge/point/Valuta: ca 36.000 Min/Max budmulighed: Bød minimum EB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer inden afgang.
@Rikke Haugen Olsen - wav, det er da et kup du lige fik igennem, tillykke og god tur. Det er første gang jeg har hørt, at man er gå under 40.000 point fra go til business.
Jeg kunne byde 35k begge veje på CPH-ORD i sidste uge. Til gengæld er deres kontantpriser blevet højere, så de vil rigtig gerne have folk til at brænde point af lige nu.
Strækning: PVG-CPH Dato: 22. september Kabineklasse fra og til: Plus -> Business Bud i penge/point/Valuta: EUR 420 Min/Max budmulighed: Bød minimum EB Status: EBD Gik opgradering igennem: Nej - 36 timer før afgang
@PENSIONISTEN du som ved så meget. Hvorfor ser det sådan ud? Jeg kan i øvrigt heller ikke få lov til at checke in.
@Rikke Haugen Olsen - nu er du jo nok fløjet, men det ser ud til at være et mixmatch med en af de gamle seatmaps og så den nye map !! sk-it teknisk fejl må man vist kalde det. Række E findes ikke på den nye seatmap. Nogle gange kan et sådant problem løses ved at switche til et andet seat og så tilbage til sit eget forudreserverede seat, men det skal gå lynhurtigt, for når checkin er åben, kan man risikere at en anden passager snupper ens seat.