Strækning: SFO - CPH Dato: 22. September 2018 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 3200,00 DKK EB status: EBD Gik opgradering igennem: Jeps, 47,5 time inden afgang, og jeg opjusterede beløbet et par dage inden da min periode udløber om 1 måned og jeg mangler lige lidt basispoints.
Jeg kan ikke lige huske det, og søgefunktionen kan heller ikke hjælpe. Jeg blev upgradet fra Plus til Biz og biz klassen var "c" er det den jeg får points efter så?
Strækning: CPH - EWR Dato: 6. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 2100 SEK EB status: EBD Gik opgradering igennem: Nej. Vi er 7 der rejser sammen og der er umiddelbart pladser ledige i plus ?? C - 4, Y - 7, E - 9, M - 9, G - 9
Strækning: CPH - MAN Dato: 27. september 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5050 Point EB status: EBG (/EBS) Gik opgradering igennem: Jeps, 47,5 time inden afgang (for både mig som EBG og min kammerat som er EBS). Jeg har dog kun fået krediteret point for oprindelig bookingklasse (625 point), på trods af, at jeg lagde budet i juni måned, dvs. inden de annoncerede forringelsen...
Strækning: CPH - SFO Dato: 9. oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Plus til Biz Bud i penge/point/Valuta: 28700 Min/Max budmulighed: 23000 EBB Status: EBS Gik opgradering igennem: Ja, 47 timer inden afgang
Strækning: CPH - EWR Dato: 6. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 28.400 point EB status: EBS Gik opgradering igennem: Nej. 36 timer før
Strækning: CPH - SPU Dato: 9. oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 5450 Point per pax (3) EB status: EBB Gik opgradering igennem: ja, 47,5 time inden afgang
Strækning: MIA - CPH via Oslo Dato: 8. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 28.400 point EB status: EBD Gik opgradering igennem: Nej. 38 timer før. Biz var på 100 load hjem, Plus var ca. 80% og Eco var hvad jeg vurdere ca. 50% load.
Det tog ca tre timer fra jeg smed en mail afsted til guldmailen til, at de manglende point var blevet overført fra altid venlige VJ fra SAS.
Strækning: CPH - EWR Dato: 11. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 21.110 point EB status: EBS Gik opgradering igennem: Ja. 47,5 timer før
Strækning: EWR - CPH Dato: 13. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 2400 SEK EB status: EBD Gik opgradering igennem: Nej.
Strækning: EWR - CPH Dato: 13. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Business Bud i penge/point/Valuta: 6000 SEK EB status: EBD Gik opgradering igennem: Ja. På hjemturen lykkedes det at få opgraderingen. Der blev vist fyldt op med opgraderinger, da mindst 9 sæder er blevet fyldt i forbindelse med “48 timer inden afgang”.
Ja, det var standardindstilling, da jeg bød. Og med den faldende kurs var det et OK valg. Kan dog også godt gange med 0,7 .
Strækning: EWR - CPH Dato: 13. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Plus til Business Bud i penge/point/Valuta: 39.000 point EB status: EBS Gik opgradering igennem: Nej. 36 timer før.
Strækning: CPH - CDG Dato: 15. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 500 SEK (minimum bud) EB status: EBD Gik opgradering igennem: Ja. Det virker som om, at der er rigeligt med pladser på flyet.
Strækning: CDG - ARN Dato: 18. Oktober 2019 Kabineklasse fra og til: Go til Plus Bud i penge/point/Valuta: 500 SEK (minimum bud) EB status: EBD Gik opgradering igennem: Ja, 48 timer før. Bød ikke på turen ARN-CPH, så det bliver “spændende”, om det bliver på plus eller go. Reelt er det kun et spørgsmål om, hvilken række jeg skal sidde på.