British Airways Rute: DXB-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: World Traveller Type: Morgenmad. Frugt, yoghurt, flute,kage og valg mellem "veg og non-veg". Tog almindelig, altså non veg og var spiselig. Rösti ok, pølsen var ok og den såkaldte bacon. Rørægget smagte af absolut ingenting. Men ligemeget skulle jo spise senere i lounge. Der havde vist været en sandwich efter afgang, men sov.
British Airways Rute: LHR-MIA Hvornår: Januar 2016 Klasse: Club World Type: frokost, starter. Fik et glas champagne ved ankomst tik kabinen. Ellers var der vist ikke noget andet end frokost. Men nedenstående er den same menu vi havde i efteråret. Nemlig laksetatare i ostecreme samt salat. Smagte friskt og lækkert, dertil en rose Taittinger.
British Airways Rute: LHR-MIA Hvornår: Januar 2016 Klasse: Club World Type: frokost. havde valgt bøf hjemmefra. Den var fin nok, men bøf i fly er bare ikke helt godt. Den kom med noget gratinkartofler på 2 forskellige måder, spinat samt nogle squash, som smagte helt godt. Vinen var amerikansk på kortet.
SAS Rute: CPH-SFO Hvornår: Januar 2016 Klasse: PLUS (Gl.kabine) Stegte/grillede kyllingestykker i cremet spinat sauce med pasta og ristede grøntsager (samme til GO) 2. Valgmulighed i PLUS: Torsk i noget gul sauce med kartoffelmos og broccoli. Måske skyldes det et par G/T'ere og generelt højt ferie humør, men kyllinge retten er en af de mest velsmagende economy retter længe! Kyllingen var ok stegt med en fin rødlig kant og saucen med peberfrugten fungerede fantastisk i 33.000ft!!! Det lange hår lod jeg ligge og sendte misundelige blikke da min egen hårpragt lader meget at ønske tilbage 2. valg, torsken i gul stue: Og det forlyder at retten faktisk var helt ok. Forretten var en gang mayonnaise med en sjat krabbe og et knækbrød - helt fint. Desserten, kan ikke huske, vi fløj over Cognac der!
En åben madkasse fra SAS... Kyllingen virkede rimelig pumpet så deettt... Knækbrødet var det bedste (faktisk super lækkert denne gang), men ellers var det en skuffelse. Heller ikke brød til denne gang.
British Airways Rute: LHR-MIA Hvornår: Januar 2016 Klasse: Club World Type: Afternoon tea. tunsandwich, ikke noget hurra. men scones med "clutted butter" og "jam", det holder. dertil, selvfølgelig the. endelig var der 3 stykker meget sød kage...
American Airlines Rute: MIA-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business Type: Pre-dinner drink. Det var Zero, champagne og varme nødder.
American Airlines Rute: MIA-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business Type: Forret, det var carpaccio af chapignons/svampe, det var helt ok og salaten fik jeg ikke smagt. Brødet faktisk heller ikke. Dertil mere champagne.
American Airlines Rute: MIA-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business Type: Dinner. en bøf der var meget mør, men desværre inde i midten var der "senere", som jeg ogå fik fortalt stewarden om. Dertil var der kartoffelmos, sovs, grønkål? - det smagte godt og kunne ikke gumle det hele, var efterhånden også blevet træt.
American Airlines Rute: MIA-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business Type: Ben & Jerrys is med cookies og en VSOP at slutte af med. Filmen jeg så var UNCLE.
British Airways Rute: LHR-OSL Hvornår: februr 2016 Klasse: Club World Type: Brunch. Set før. Konceptet holder og al maden er velsmagende.
United Airlines Rute: CUN-IAH Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business-First Type: Lunch Laks el. Kylling. Ædbar, men ikke den store oplevelse. Fin betjening fra crewet - kastede rødvin i mit glas så snart det nærmede sig bunden, det gir point i mit simple hoved!
United Airlines Rute: IAH-SFO Hvornår: Januar 2016 Klasse: Business-First Type: Dinner Tæske gammel 757-300, sad på sidste række 6 i biz kabinen. De havde kun spinat ravioli at "vælge" imellem. Jeg blev en sur gammel mand derefter. Den ene FA var topstram og gad ikke uddele hot towels længere end række 4!! Raviolien, da den endelig dukkede op!!!, var kun lun, helt indtørret og stort set uden smag. Pøsede parmesan over, den smagte tæt på ingenting. Tror den anden FA (hun kunne faktisk lade som om hun var venlig ) syntes vi var lidt nogle besværlige europærer. Skuffende oplevelse.
Copa Airlines Rute: PTY-MSY Hvornår: februar 2016 Klasse: eco Type: dinner Kylling, som var overraskende god. Dertil velkendt smør og fuld servering af våde varer og rigtigt bestik.
Delta Rute: DTW-MSY Hvornår: januar 2016 Klasse: First Type: dinner/ natmad Det var helt ok. Tak til Alitalia for et guldkort, der giver upgrades.
AGP-CPH SAS Plus Feb 16 Der har åbentbart spansk catering, som kom i en hvid boks - altså ikke den blå som man normalt har i Plus. Rørte ikke skinken, men salat og kartoffel var dejlig frisk og fint lille ostebord. Desserten var so so.. Der blev i øvrigt uddelt varme klude og dug
Flyselskab:LX Rute: JNB-ZRH Hvornår: februar 16 Klasse:Eco Greek salad Vegetarian Lasagne. En ubestemmelig kage. Flymad man hurtigt bliver træt af.
Delta Rute: ATL-AMS Hvornår: februar 2016 Klasse: eco Type: dinner Der var 3 muligheder: kylling, salat med kylling eller veg. Det blev ikke uddybet hvad vegetarretten var. Jeg valgte salat med kylling og det var helt ok. Lysår foran SAS go longhaul. Dertil et glas rødvin (bare til kanten) uden beregning. Snack var peanuts og pretzels plus en øl: