Den ser noget bedre ud, end den jeg fik i oktober. Fint at vide at AA faktisk godt kan, når de vil...
Selskab: Scandinavian Airlines Rute: CPH- TXL - CPH Hvornår: 11. januar '16 Klasse: Go Type: Et lille stykke Anthon Berg mint chokolade pænt indpakket i grønt glitrende papir - begge veje!
Måltid ombord på business class på AA1293 STX-MIA. Bøf med lobster mac'n'cheese -- poster den fordi der jo af og til er blevet stille spørgsmåltegn ved kombinationen. Selvfølgeligt var der en grænse for hvor godt det smagte i luften, men konceptet er meget godkendt og det rangerer højt af måltider jeg har fået ombord! P.S. Ja jeg var gået i krig da jeg kom i tanke om at tage et billede... sorry.
Inspireret af @jakobv84's indlæg ovenfor. Her er hvad United serverer på en lignende rute (STX-MIA: 1.139 mi – NAS-IAH: 1.148 mi) Selskab: United Airlines Rute: Nassau-Houston Hvornår: Juli 2015 Klasse: Business Type: Premium Snack Basket – dvs. frit valg mellem diverse snacks. Udover det viste nød jeg også nogle meget delikate "Hickory Smoked Almonds" Konklusionen må være at man skal vælge American fremfor United i Caribien.
Selskab: British Airways Rute: CPH-LHR Hvornår: Januar 2016 Klasse: World Traveller Type: Croissant med skinke, sennep og vist honning. The og en appelsinjuice. Smagte fint nok og klokken 07:05 om morgenen kan man spise alt..
Kristian, er BA gået væk fra at servere engelsk morgenmad og kaffe i rigtig kop , på buissenes? Ærgeligt hvis de også har ændret det. Slemt nok at de fjernede den ekstra benplads på Europa flyvninger.
@Kasper - sorry, det er økonomimad.. på BA Business får man vist en lille platte på turen der starter 10:30, det her var en afgang 07:05...
Ok. Troede de havde forringet CE. Så behøver jeg ikke tage madpakke med næste måned , når jeg smutter til MIA.
Flyselskab:EK Rute: CPH-DXB-BKK Hvornår:januar 16 Klasse:Eco Første billede er lammet nævnt i triplog Andet billede er morgenmaden Tredje billede er seafood rigatoni
Selskab: British Airways Rute: LHR-DXB Hvornår: Januar 2016 Klasse: World Traveler Type: Lidt snacks, GT, cola og rødvin til den efterfølgende mas.
British Airways Rute: LHR-DXB Hvornår: Januar 2016 Klasse: Club World Type: frokost. 2 rejer med kartoffelsalat, kylling der var Spicy og det passede. Kiks med ost og endelig chokolademousse. Alt i alt hæderligt måltid.
Selskab: Avianca Rute: BOG-CUR Hvornår: Januar 2016 Klasse: eco Eftermiddag/ snack Jeg kunne selvfølgelig godt have pakket sandwichen ud inden jeg tog billedet. Det var sådan set ok for en to timers flyvning på economy. Der var iøvrigt fuld servering af våde varer.
Selskab: Copa Rute: PTY-BOG Hvornår: januar 2016 Klasse: eco Aftensmad? Der var to skiver steg af en slags, noget ost og pasta med gulerod og et stykke brød. Copa får pluspoint for at bruge rigtigt bestik og have fuld servering af drikkevarer på en halvanden times flyvning.
Nej da, py udleveres og findes ikke hos EK - måske på first. Det er som min blåstribede skjorte Hvordan gør kiwierne det ud i de gastronomiske luftlag?
der kommer lidt dryppende, jeg har et stramt program og da jeg også lige skal klare der mange arbejdsmails, kones beskeder osv så holder det hårdt med IF.
Interessant at se EK's eco mad @Kristian - det ser jo helt lækkert ud sammenlignet med et GO måltid fra SAS: SAS Rute: SFO-CPH Hvornår: Januar 2016 Klasse: GO (i guder!!) Forretten var nærmest en parodi af en salat. 3 blade, en tomat og nogle bløde croutoner . Kyllingen havde altså en underlig smag, risene udtørret MEN sovsen, den milliliter der var, smagte faktisk ok. Eco catering i USA er godt nok sølle ofte.