Norwegian Rute: CPH-BCN Hvornår: Februar 2016 Klasse: Type: Provolone Sandwich med skinke og zero. Den smagte faktisk ok frisk af salat, skinke og ost. Størrelsen var også ok. Pris 7,5 €
Flyselskab: SAS Rute: CPH-DUS (A319) Hvornår:25/2-16 Klokken 08:05 Klasse: Plus (OT Upgrade) Type: Morgenmad Efter at have set retro- sikkerhedsvideoen (tøjstilen ligner 80' look) med "regular travellers are busy people, no one understands that better than SAS" fik vi serveret denne kedelige morgensmadsbakke med bla. hele 10 gram svensk müssli og to halve skiver tør ost. At flyve på PLUS er dyr morgenmad - heldigvis godt for statuspoint.Jeg mener de bør opgradere den der morgenmad.
Morgenkompletten er ikke noget SAS gør meget ud af eller ændrer på. Ligner på en prik post #2 fra oktober måned i denne tråd
Neej, det tror jeg ikke Det er ufatteligt at de stadig bruger den, hvorfor bruger de ikke den nye som bliver vist på de opgraderede kabiner og A330 enhanced, tilpasset A319/321? Den er fuldstændig håbløs og sender da ikke et signal om at SAS er i en turnaround og et progressivt selskab.
du får da set en god gammel "feature phone", mener det er en SonyEricsson, måske det er for at de unge nu tildags ved hvordan en sådan ser ud ,
Jep en god gammel Sony Ericcson. Det kan være at førebunkeren i Arlanda ønsker at vise at Sverige også engang lavede mobiltelefoner
Cathay Pacific Rute: HKG-BNE Hvornår: September 2015 Klasse: Business Det var pænt godt. Husker denne flyvetur som en af mine bedste nogensinde. Cathay må gerne snart komme til København.
SAS sk925 Rute:CPH-IAD Marts 2016 Klasse:GO Så er der billeder fra veganeren. Frokost, drinks og snack samt et billede af babymaden, så dem der ikke har børn, kan se hvor lækkert den slags ser ud. Lidt a la kattemad. Heldigvis har babyer ikke etisk sans. Frokosten var til gengæld virkelig lækker. Pset var min fødselsdag. Sikke en skøn måde at holde fødselsdag på. En lækker tur på bagerste række, hvor vi havde fået to fulde rækker for os selv. Herligt. .
Thai Airways Rute: CPH-BKK Hvornår: Marts 2016 Klasse: Økonomi Type: frokost. Et af de værste måltider der er serveret, tør fisk, i ligegyldig karrysovs med sticky ris og henkogte bønner. Bønner som forret med hestebønner. Dessert var en cappuccino kage. Alt blev serveret samtidigt, peanuts, GT, rødvin, mad.. Ikke godt nok og nok det dårligste måltid jeg har fået længe.
Selskab: KLM Rute: CPH-AMS Hvornår: Januar 2016 Klasse: Economy Type: Snack (sandwich med ost, smagte glimrende).
Selskab: SonAir Rute: SZA-LAD Hvornår: Marts 2016 Klasse: Economy Type: "drinks". Valget stod mellem juice eller vand.
Selskab: KLM Rute: LAD-AMS Hvornår: Marts 2016 Klasse: Economy Type: Dinner + Morgenmad Jeg fik noget kylling halløj! Andet husker jeg ikke rigtigt om det.
Selskab: KLM Rute: AMS - CPH Hvornår: Marts 2016 Klasse: Economy Type: Snack, sandwich med kylling og æg.
Special Meal bestilt på British Airways tur fra London til New York. Måtte prøve om det var noget værd - og det er det bestemt og vil overveje det igen. Lækker forret med rejser og brød som ikke var vakuumpakket. God bøf (mør) og en dessert som jeg sagtens kunne have spist mere af. Og så blev det serveret med rigtigt bestil og porcelæn og ikke af plastik. Der var en sidemand der kiggede langt efter det, da han helt sikkert ikke kendte til muligheden.