Har netop overstået en tur fra Aalborg til Oslo og tilbage igen.
Fløj i går AAL-CPH-OSL på Business med fuld forplejning fra CPH til OSL jf. det nye koncept.
Synes besætningen virker mere komfortabel med serveringen efterhånden som tiden går, men oplever at det hele varierer lidt fra gang til gang. I går var 3. gang jeg fløj med det nye koncept. Her fik vi f.eks. ikke “menukort” uddelt med dagens servering. Kaffe kom i 2. omgang (hvilket giver fin mening), mens det de andre gange er kommet i én omgang sammen med øvrige drikke og maden.
Mindre detaljer..
Men i dag fløj jeg så hjem her til aften på den direkte maskine fra OSL til AAL. Også på business - med SAS Link i en Embraer 195.
Jeg var klar til at få aftensmad serveret, og havde kun spist en smule i loungen, så jeg blev slemt skuffet over aftenens servering.
På denne flyvning var der ikke business forplejning, men blot en kurv med snacks som blev delt ud og så de gamle “SAS plus vegetar sandwiches”, og så drikkevarer fra café-vognen, men ingen champagne og vin i flaske..
Hvordan kan det være? Intra-skandinavisk rute på business er vel samme koncept?
Jeg rejste i firmaregi, men hvis jeg havde betalt for business, ville jeg da blive slemt skuffet..
Click to expand...