Flyselskabernes mad og drikke i luften

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 21/10/14.

1. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    202
    "Synes godt om" modtaget:
    432
    Point:
    63
    Forhåbentlig bliver SAS longhaul service forbedret når AFKL tager over. Er pt. i Asien, og fløj med SAS til BKK for et par dage siden. Servicen var det sædvanlige kaos. Bl.a. var flyet iskoldt da boarding startede, og det selvom det var ankommet til CPH mindre end 4 timer tidligere. Besætningens undskyldning var at døren var åben??????

Da vi var kommet i luften fortsatte kaos. De glemte f.eks. at server drinks før maden. Jeg havde i forvejen bestilt fisk som hovedret, da det er den eneste ret som er nogenlunde spiselig pt. Sjovt nok kan man kun få fisk hvis man bestiller i forvejen????? Der var heller ingen smør til brødet.

Morgenmaden var ikke meget bedre. Heldigvis kan man her få brød med pålæg, da deres ægge morgenmads ret var druknet i tomatsovs som smagte syntetisk som noget der var kommet ud af en 200 litters industri pose. Yogurten havde en konsistens af buding. Jeg tror det var mening at ægge retten skulle være omelet, men jeg er ikke sikker. Konsistensen var gummi agtig, og man smagte ikke andet end den syntetiske tomatsovs.

Snack baren var ikke meget bedre. Asiatisk inspirerede sandwich som var temmelig spicy, og kun lidt en slags chips, en slags chokolade og en slags muffins som snacks. Ingen frugt, og skulle man have andet end smoothies at drikke skulle man spørger efter det.

SAS er jo så stolte af at være Skandinavisk. Hvorfor kan de så ikke server gode skandinaviske retter fremfor det nuværende mix, og have skandinaviske snacks i snacks baren???????

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,430
    "Synes godt om" modtaget:
    4,704
    Point:
    113
    Er flyvningen ikke så kort, at det ikke giver mening? Den er vel ret beset kun ca. 100km længere end AAL-CPH

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side