God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

1. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Held og lykke... men altså du bør jo få noget ordentligt IT henvendt til forretningsrejsende. Konsument pc'er holder ikke, men okay hvis du tror en surface er nok så held og lykke. Husk at overvej hvilket level support du får på den.

Ellers kan jeg jo kraftigt anbefale sådan en fætter her som jeg bruger (når jeg ikke glemmer den ombord på fly): http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2481629,00.asp

Beaglen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,141
    8,229
    Point:
    113
    God fredag fra RNO. Skal om lidt via SFO til IAD. På trods af ingen lounge er det ikke den værste lufthavn at vente i med denne udsigt:
    IMG_20160205_112235.jpg
    Ja delta A320eren kunne jeg selvfølgelig godt have været foruden men baggrunden mener jeg...

Beaglen, clager, Ulrik og 5 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    "Murphy med Murphy" på.. det er overskriften på min fredag!!!!

1) min Microsoft Surface vil ikke starte op og det er ikke godt og den service man får fra Microsoft er, "hold power knap + volume op ned i 30 sekunder" og se om den startede op, løsning 2, gør det samme bare med volume knap ned... - ellers kunne jeg indlevere den og få en ny.. er i dumme, jeg vil sku da have den virker og al min data er da vigtigt.. GRRRRR... - nå ja, men det er ikke så let.. - men det blev så, at jeg kunne få en ny powersupply, måske den er faulty.. godt tænkte og i sender bare, men jeg vil sku da hellere fise ned og købe en og komme igang... - så det gør jeg nu.. - så må vi finde en PS et sted i Power/Elgiganten eller whatever..

2) I nat skiftede jeg, endeligt, fra TDC til 3 og regnede med, det skrev 3 nemlig, at jeg ville å et SIMkort, som jeg regnede med ville komme i løbet af ugen jeg var afsted.. Men AK AK... - der var ikke noget SIMkort og overførselen fundet sted.. - han var heller ikke frisk på, at jeg klonede et SIMkort selv og han gav mig nøglerne til det SIMkort.. - så skal i fona i herlev Bycenter og hente det..

Skriver det her fra min gamle laptop uden andet end en browser, for alt andet er jo på den nye Surface... - så lad os se om jeg ikke burde køre forsigtigt hjem fra arbejde idag.. - min weekend kan kun blive bedre og jeg burde, seriøst, gå under dynen og lukke øjnene og vågne op imorgen lørdag.. ævævæv..

AMJ, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Det lyder lidt som om at de er op ad bakke :-(

5. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Startede dagen klokken 04:30 lidt uden for Düsseldorf for at nå SK klokken 06:05. Startede med lidt forsinkelse pga de-icing. Indflyvningen henover Sjælland var utrolig flot med en skøn solopgang med rødligt skær over de rimfrosne marker og søer. WP_20160226_06_18_06_Pro_LI 1.jpg WP_20160226_07_27_30_Pro_LI 1.jpg

Senest redigeret: 26/2/16
    tbh, Beaglen, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. alexanderln

alexanderln Cakespade member

Beskeder:
    2,362
    5,824
    Point:
    113
    God fredag

Afholdt mig fra at booke NoN i denne omgang - det er nok meget godt :) og brugte morgenen på at reservere (gratis-aktionær) billetter til FCK-kampe i foråret, samt læse om den ærgelige FCM kamp mod djævlene i går.

I svømmeren senere og så mødes med studiekammeraterne til rødvin i aften. :)

AMJ, tbh, Beaglen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Sucks! Jeg går udfra jeg ikke behøver minde dig om at du jo var advaret? https://insideflyer.dk/forums/threads/god-fredag.1705/page-12#post-26528

8. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    Velkommen i "3" klubben - du vil elske det i USA når det kan bruges uden roaming til både tale og data - samme i Spanien og hvor du ellers tager hen. Seneste er at lokale opkald i udlandet også går på danske takster!

CHA211, tbh og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    yes, tænk på Singapore, Hong Kong, Italien, Frankrig, Spanien... fuld skrald på data og telefon

Og intet nyt med Powersupply, og SIM kort er ikke registreret så kan jeg hente det endnu..- ihh altså

clager og Ulrik "Synes godt om" dette.
  10. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,300
    7,039
    Point:
    113
    Hvad skulle de ellers have gjort? Du lyder som enhver kundeservices mareridt...

Og seriøst? Data lokalt? Op i skyen med det! :)

Beaglen "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Øhh. . Har en Apple ipad.. der er 2 knapper og den starter altid.. - her.. ingen reaktion.. lad os se, men de kunne da recover ens data.. være ligeglad er da ikke vejen frem.. service er vejen frem

Beaglen og Peter Krogh Frausing "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Dagens udsigt, knapt så spændende som igår.. - dagen i dag går med møder, finde et apotek og se, at komme hjem.. Morgenmaden kommer til, at bestå af Coca cola, banan og lyst brød.. Æv, hvor irriterende med mavekneb..

image.jpeg

isolCBflyer, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  13. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Fantastisk smogfrit vejr i Beijing.. @clager og Henrik Olsen.. Kom i god tid, fra i tager toget, paskontrol, kontrol igen og sikkerhedskontrol... Lidt over 1 time Idag, så godt jeg havde en F1 chauffør der fik mig herud på 1 time..

image.jpeg

PENSIONISTEN, Henrik Olsen, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,566
    5,665
    Point:
    113
    God fredag her fra en stille SK Guldstue i CPH.
    På vej til HKG hvor vejret lover regn og kulde, men det skal ikke ødelægge det gode humør :)

asf, PENSIONISTEN, CHA211 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  15. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Havde vikar i alle lektionerne, så jeg fik lavet rigtig meget idag :p. Kommer så hjem fra skolen, og så ringer telefonen fra stedet man var til jobsamtale ugen før, og får af vide man har fået jobbet! :D:cool: - Nu får jeg råd til at flyve lidt mere forhåbentlig, eller til mere junk food :oops::p:p:p

God fredag til jer!

asf, Ulrik, Nicki Lolk Sørensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,667
    26,832
    Point:
    113
    Fredagens arbejde er slut og hjem til fødselsdagsweekend for MiniO. Huset fuld lørdag for en 3-årig kan jo ikke fejres nok :)

Vi glæder os til Beijing - men der er jo lige en måneds tid endnu før vi har et par dage der.

God tur til Hong Kong - det er godt nok en destination som IF medlemmerne har været en del gange på tur til det sidste års tid - mig selv har nappet 3 gange :)

Tillykke med det nye job og hvorfor ikke tage junk food på en flyvetur?

God weekend til alle :)

THammer, Ulrik og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  17. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Det er ikke en dum ide! Tror nok bare det når at forsvinde et sted mellem butik og gate. :oops:

Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  18. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,613
    6,886
    Point:
    113
    God fredag aften fra GVA - har haft en spaendende dag paa den store aarlige biludstilling i Palexpo, 200 skridt fra lufthavnen. Man kan vist ikke forestille sig hvor enorm stor udstillingen er, hvis ikke man rent fysik har oplevet den. Masser og atter masser af super flotte biler. Der blev ogsaa lige tid til lidt shopping inde i byen ( 7 min. med toget). Nu gaar turen atter tilbage til DK med sk618.
    /Gitte
    obs: SAS har lige nu i marts skiftet handling koordinator i GVA fra Swissport til Dnata. Pas paa med at stille sig i Swissport bagdrop koen hvis man er sen paa den. Det nye checkin ligger helt, helt henne ved siden af Easyjet. Det maa vaere lidt af en degradering for SAS.

Henrik Olsen, CHA211, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
    God fredag fra Nice hvor der er "nice" - dvs lunt, forårsagtigt og sol

alexanderln, Henrik Olsen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    1,973
    7,527
    Point:
    113
    Det er samme i Düsseldorf, der har SAS skiftet fra Luftwaffe til et eller andet Fritze handlingselskab GMBH som ligger længere væk ind Air Berlin ved B gates. Derefter hele vejen tilbage til A gates hvor Lufthansa og SAS flyver fra. På den positive side kan man jo sige at får samlet appetit på sådan en gåtur, polarrulle eller ej.

Senest redigeret: 11/3/16
    jefi99, Kristian, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side