God fredag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af AMJ, 28/8/15.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Jeg ved det godt :( Jeg var en af de få, der ikke jublede efter det seneste pressemøde.
     
    Erwin Lansing og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Jeg glæder mig til at læse mere om dine rejser. Og god fornøjelse med dine mange ture.
     
    Nicki Lolk Sørensen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  3. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det lyder mega fedt, glæder jeg mig til at læse om!

    Jeg har selv en tur til Chicago i maj og planlægger et road trip i "området", blandt andet i hvert fald at køre en lille "pilgrimstur" op til Milwaukee, Wisconsin for at besøge Sollys Grille og spise en original butterburger - https://www.sollysbutterburgers.com/ :D:D

    Velkommen tilbage! :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  4. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Jeg skriver ellers løbende ting på, som jeg støder på, men den burger ser godt nok lidt... voldsom ud. Lidt for meget :)

    Hvis du er på de kanter, kan du kigge forbi den danske bager: https://www.ohdanishbakery.com/

    Eller Denmark, Wisconsin.

    Og hvis du mangler sennep til burgeren, er der altid sennepmuseet :D https://mustardmuseum.com/
     
    THammer, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Jeg faldt over denne artikel fra TV2 Lorry her til morges:
    https://www.tv2lorry.dk/lorryland/s...pMr_YX4Fku47EYPlww2OY3nrSpDwmwBn7L0qGR6byMvzI

    Det er desværre ikke en overraskelse, at mange flyrejsende ikke kan opføre sig pænt, men at tallene er så høje kommer bag på mig.
    Før coronaens indtog havde vi problemer med bestemte typer af passagerer, men under corona er det blevet hele paletten af kundetyper.

    Det er trist og skræmmende, men lad os håbe at corona restriktionernes forsvinden får statistikken ned.
     
    Erwin Lansing, Jeblin og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    I går aftes kom en helt uventet besked fra Turkish Airlines:

    We are sorry to inform you that your flightTKxxxx from ISTANBUL(İSTANBUL) to COPENHAGEN(CPH) on March 19 at 00:00 with the booking code xxxxxxxx has been cancelled (due to weather condition).​

    Jeg kontaktede straks kundeservice og fik en ny reservation, så jeg kunne nå at komme hjem til middag med et par venner. Nu skal jeg rejse fra Baku i aften, overnatte i Istanbul lufthavn (9 timers ventetid er stadig lidt for kort til at tage en hotelovernatning). Jeg rejser fra Baku til Istanbul sammen med en kollega, der skal videre til Zagreb. Han har ikke status i *A - så jeg tvivler på, jeg kan invitere ham i lounge i Istanbul. Men det skal da prøves.
     
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Who can benefit from Turkish Airlines Lounge Miles&Smiles?
    • All passengers flying in Business Class
    • Turkish Airlines Economy Class passengers who are Miles&Smiles Elite, Elite Plus members with extra allowance of 1 guest or family members (spouse and child/children up to 25 years of age – The spouse and the child/children are required to enter the lounge together with the member. Children over 25 years of age can enter the lounge by paying an extra fee). Please click here for detailed information on paid lounge service use.
    • Turkish Airlines Economy Class passengers who are Star Alliance Gold members with extra allowance of 1 guest
    https://www.turkishairlines.com/en-us/istanbul-airport/turkish-airlines-lounge-miles-and-smiles/
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Takker.
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Skulle lige tjekke dit link. Her er tilføjelsen:

    In accordance with the latest change made by Star Alliance on May 3, 2021, Gold card holders and their guests are required to fly together in the same aircraft.

    Så det betyder nok, at jeg ikke kan invitere ham ind. Jeg skal dog prøve.
     
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Læste det som at i fløj fra Baku til Istanbul på samme fly, er ikke sikker på den går ellers..
     
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Det gør vi også. Men så fortsætter kollegaen til Zagreb, mens jeg fortsætter til København. Så jeg er lidt i tvivl om, vi stadig kan komme ind i loungen i Istanbul
     
  12. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God fredag!
    Der faldt jeg næsten ned af min kontorstol når man får sådan en lille A320 lige over hovedet fra 11. sal. Den klarede dog at komme højt nok over de 20 sale her i bygningen, men tværbanen er da tydeligvis i brug i dag.

    upload_2022-4-8_12-13-10.png
     
    isolCBflyer, THammer, Peter F. og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God fredag.
    Netop hjemkommet fra en frokost tur cph-zrh-osl-cph er mit EBD allerede sikret i perioden 01aug22 til 31jul23 med over 90.000 point (ikke optjent via 4x kampagnen for i den perioden fik jeg aflyst 35 sas flyvninger) Hertil skal lægges en gratis omgang 22.500 point i slutningen af maj + 3.000 fra MC Premium for maj,jun,jul ... Og mit eget "kapløbet" om LTG kommet oveni, det bliver spændende om den gamle madame holder til det. WP_20220422_13_56_20_Raw.jpg
     
    Senest redigeret: 22/4/22
    Havse, T4L, CHIP og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Mileage run, mattress run... findes der så ikke også et rollator run? :)

    Hvor langt er du i LTG-forløbet? Du må samle en flok frivillige her i forummet, der kan bære din oppakning rundt i de europæiske lufthavne, så du kan få de sidste flyvninger med :D
     
    T4L, Calle77, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jamen, du har fuldstændig ret, @HenrikM. Du rammer utroligt plet. Jeg vil bare så gerne lige have LTG med i samlingen, som skulle kunne klares en gang i løbet af efteråret. Og så har jeg lige en⛳ Hawaii tur i januar BIZ BONUS på cph-sfo-cph legs og så tror jeg at jeg slutter mens legen er god.
     
    Henrik Olsen, asf, T4L og 7 andre "Synes godt om" dette.
  16. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Jeg synes det er fantastisk at du får rejst så meget - især oppe foran. Jeg håber blot, at jeg engang kan gøre det lige så godt som dig – og lige så længe som dig. Og tillykke med dit kommende LTG. Jeg er sikker på, at du nok skal få det brugt. Jeg har selv været heldig at score et par billige omgange til Hawaii, så jeg fornemmer at der er fuld blus på nydelsen og oplevelserne for dig fremover. :D
     
    Henrik Olsen, T4L, Calle77 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Tak for de pæne ord, @CHIP. - Jo, jeg har rejst meget, siden jeg var 5-6 år, forældre udstationerede, hele arbejdslivet inden for luftfart, et meget privilegeret rejseliv. Netop derfor er en rolig, langstrakt nedtrapning at foretrække.
     
    Henrik Olsen, T4L, Erwin Lansing og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Det er vigtigt at kende færdselsreglerne, før man begiver sig ud i trafikken. Det samme gælder, når man skal rejse på ferie. Så skal man også kende reglerne. Jeg tror, vi alle har prøvet at stå bagved nogle knap så rejsevandte personer i lufthavnens sikkerhedskontrol. Det kan tage tid.

    Her til morgen gik de barske realiteter op for en familie med 2 voksne, en teenager søn og 4 mindre børn (nok i alderen 5 - 10 år), da de skulle have morgenmad i restauranten på Radisson Metropolitan i Sofia. Så vidt jeg forstod, havde de 2 (måske 3) værelser. Og som hotelpersonalet ved indgangen sagde: "Breakfast is included for the Gentleman. But not for the others". Men de kunne naturligvis købe morgenmad for den nette sum af 30 euro. Det valgte de dog ikke at gøre.

    Hvor havde jeg bare ondt af den familie, da de gik igen. Specielt de 4 børn, der havde nået at være over ved buffeten og se på udvalget. Håber de fandt et godt alternativ.

    Jeg ved ikke, om jeg er mere heldig (jo, jeg fik da noget at spise for som platinum medlem i Radisson Rewards, så får jeg altid morgenmad. Også når jeg reserverer et værelse uden). Men der er lige tikket en e-mail ind på en opgave, der skal laves. Og deadline er i dag.
     
    asf, Erwin Lansing og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    "går-den-så-går-den"
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Jeg kan naturligvis ikke udelukke, at de bare forsøgte at snyde sig til morgenmaden.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side