Ja, og Hillfiger outlet - damn må snart afsted igen (har ikke noget planlagt "over dammen" før til oktober.... Tror min kunde i Minneapolis trænger til et besøg = ingen moms på tøj
Behøver du trampe i det???!!! Jeg nåede ikke at købe noget som helst, da jeg var i Minneapolis og var sengeliggende med man-flu Nå men så har du frivilligt meldt dig til at være kurer næste gang
Jeg fik popcorn med hjem fra Dubai tidligere på måneden så jeg er OK ellers tak for tilbuddet! Jeg har dog en pakke liggende på et hotel derovre der ikke nåede frem i tide jeg skal finde ud af hvad jeg stiller op med... kan være jeg forsøger at få den videresendt til dig i Chicago så
Plejer at være NEO på udturen kl. 9 og hjemtur 20:50. Ææææælsker når den maskine giver gas ved start. Så tyst og så stærkt!
Og valgte nu 20:50 afgangen hvad er det lige som holder derude Desuden var der laks i loungen i Stockholm....
ORD United LOunge ude ved Lufthansa gaten. Det er dog en jammerlig lounge taget i betragtning at det er selveste Chicago. Naa, men jeg skal afsted med LH433.
ORD A/P : Hvor heldig kan man vaere - de tossede har det vidst bedst, for pludselig rungede mit navn i gaten : jeg var blevet upgraded paa LH433, ikke til Premium, nae nej, men til Business paa upper deck. Det var 747-800 og den har ogsaa en meget stor biz i stue etagen, det var den lille hyggelige, intime kabine ovenpaa ... og nu sidder jeg i senator lounge i FRA og skal videre med LH.
Det er et kik ud i CO paa upper deck paa Biz paa LH433 ord fra. Jeg sad paa anden row med helt regulaere flatbeds.
Se paa LH b/pass staar den oprindelige booking class K, men paa toppen staar upgradingen til Biz, det er nok fordi upg ikke giver c/class point, men kun point for K/class.
Ja, helt afgjort - LH crew er jo professionelle. Jeg havde fået lidt af en kriller hoste på vej ombord, og pludselig midt under boardingen i løbet af et split sekund stod der en kogende, hed kop te på mit bord, wav ... der er virkelig attention på deres gæster. - Det er en decideret natflyvning, og jeg fik 4-5 timers god, dyb søvn.
Mandag mandag... Så er shorts sæsonen på arbejdet startet for mit vedkommende, hvorfor svede, hvis man kan gå behageligt rundt! Så skal jeg bare lige tage mig sammen til, at cykle! Så lad os tro på, at det gode vejr fortsætter...
Som min fantastiske mormor ellers altid sagde: Voksne mænd i shorts, næ det kan man ikke tage seriøst God mandag derude i det dejlige vejr! Forstadsfruen er bænket indenfor i dag, da jeg simpelthen skal lave noget arbejde (for mandens firma). Hvad sker der lige...
Ingen kunder = afslappet tøj, shorts er en del af det.. vores tidligere ejer, kom da i Golftøj på arbejdet, når han kan sætte den standard, så kan vi andre vel også ;-)
Min chef kommer nogen gange i det der grønne lodne jagttøj med bukser til knæene og oilskin, så short på de varme sommerdage er også helt fint her. I denne uge ingen rejser, men opfølgninger, og så en hjemmearbejdsdag fredag, så en kort uge i førerbunkeren. Næste uge en tur til Tyskland og Meet & Greet.