God mandag formiddag En "kort" uge er begyndt. Ment at jeg er til en mobility konference på Hilton i Schiphol. Så det er så fint. Der står den på møder og andre spændende ting. Vores kompagni har også en dresscode og den inkludere ikke shorts Så de fede må svede Ellers en god weekend med masser af positive ting i sigte for InsideFlyer. Vi vokser forsat - begynder at få kunder i butikken som betaler lidt gode penge. Så det er rart at vi nu har en størrelse i Europa, der giver os adgang til bedre aftaler. More to come God dag
Så blev det mandag. Arbejder hjemmefra i dag, så sidder ude i solen i shorts og nyder vejret med en latte. Er stadig lidt bagud på mails fra sidste uge og så skal der lige opdateres lagerlister mm. som skal sendes videre senest i dag.. I aften går turen til Stockholm, en overnatning på Radisson og så ellers mødes med håndværkerene der arbejder i butikken i morgen tidlig for at afslutte forløbet.. Vildt at der allerede er gået lidt over en måned i Stockholm, men i morgen kan jeg rejse hjem og så er jeg færdig i Stockholm for nu..
God mandag meget tidlig morgen fra Dusseldorf hvor senator loungen forhåbentlig snart åbner. Det meste af en time forsinket ud af TLS samt bus gate i FRA betød at det ikke var meget at gøre med en 55min forbindelse. Blev ombooket til at skulle lande i CPH i dag kl 9.15 hvilket jeg ikke var helt tilfreds med, men jeg mente at et refund af min 860€ billet ville være nok til at få mig hurtigere hjem. Det var der ikke nogen der ville sige noget om, det krævede at mange udfyldte deres feedback form på hjemmesiden, og billetten var booket via OTA og tænkte jeg måske ikke skulle have så mange penge ude at svømme. I et sidste desperat forsøg, efter at have fået voucher til Sheraton of have været frem og tilbage mellem ticketing og service center, spurgte jeg om de ikke bære kunne ombooke mig til et fly fra DUS. Det tog lidt tid at finde ud af, men så viste det sig at jeg også kunne få tog dertil, da vi fandt ud af at der gik tog så sent, ellers havde jeg fået en lejebil.. Det var en længere proces, men 23:25 kunne jeg tage toget fra FRA, direkte til DUS, hvilket tog knapt 2 timer. Jeg besluttede at booke et holiday inn i DUS og regner med at LH æder den regning. Det er ret godt for min accelerate of kostede kun 44€! Ca.15€/time jeg var der... Hvis alt går vel, så afgår SK620 kl 6:10, og jeg lander i CPH kl 7:30. Lidt meget arbejde for 1 time og 45 minutter sparet, men det gør lidt en forskel om mange møder kl 9 eller 10.45.... Min konspirationsteori går forresten på at de ikke ville holde flyet til CPH fordi det var overbooket. Det fly der var ex-FRA her til morgen blev ligeledes overbooket, jeg fik sæde men hørte 3 andre der også ankom fra TLS var på standby.. de fik endda boardingpass før mig, godt med status!
Godmorgen fra Billund. Menneske kaos og laaaaaaang ventetid hvis ikke du har fasttrack, så kom i god tid!
God morgen og sikken en historie på en mandag morgen. Jeg har selv et par gange fået refunderet lejebil og hotel fra Lufthansa uden problem, så håber også det går ok for dig.
God mandag morgen fra Aarhus. En hektisk uge (dog ikke arbejdsmæssigt) venter. I dag til 30 års fødselsdag hos den ældste knægt, i morgen har jeg været gift med DSGK i 25 år (og NEJ - DET står K ikke for ) Onsdag skal der bookes et par arbejdsture, og torsdag MEGET tidligt, er der afgang BLL-FRA-AGP med Luftwaffe, ned for at se på mit renoverings projekt. Ikke meget tid til at arbejde, men pyt - firmaet "skylder" mig jo en bededag Ha' en dejlig dag!!! /Schwert
Ja det synes jeg, 5 min så var jeg igennem, så jeg er fint tilfreds eftersom de andre må have stået i 30 min + (gæt)
Halløj, den vej kender jeg også! Og ganske rigtigt @SophieHendriksen, som @Ulrik siger, det er da 03 - og ikke særlig tæt trafik og du er lige kommet forbi lyskrydset ser jeg...
På vej tilbage til Moldavien efter week-end og tandlægebesøg i Danmark. Desværre var billetten for dyr, men når jeg nu er sent ude og skal rejse hjem på fredagen efter Kr. Himmelfartsdag, så bliver det dyrt. Også dyrere end dagens tandlægebesøg i Danmark, hvor jeg fik 2 kroner sat på (så min bror kalder mig nu "Kong Henry"). Flyet fra AAR til CPH havde en flok tyske børn (vel omkring 6-7 klasse), som diskuterede, hvor pladserne er og hvor de skulle sidde, mens de gik ned ad midtergangen. En af dem havde 6F. Børnelogikken var: "F für fenster" (F for vindue). Den må jeg huske til en anden gang Og så var min dag reddet. Lige indtil jeg kom ind i guldstuen i CPH. Jo, den er mere end fyldt.
Her er en del af mandag gået i sk944 fra Chicago og videre fra Cph til Billund. SAS formåede dog ikke at få bagagen med så er spændt på hvor den er. Fik godkendt en plusgrade til business hjemover også på minimum point, så havde 1H over og 1A hjem. Alt andet end film og tv hos SAS spiller max. Tog meget tidligt i lufthavnen i Chicago i håbet om at det er et okay sted at opholde sig - det er det så ikke, men på med Bose ørebøfferne og noget internet via ipaden, så blev der kørt noget arbejde igennem. Og qua 2 x plusgrade til business er EB Diamanten i hus inden weekenden - hvilket var et mål for 2017. Og flyvning nr 50 i år er hermed done
Det bliver nu kun første runde - men stadigt ;-) Og så er min kuffert nu også på vej til DK, ser det ud til. Tjekkede bagage ind som en af de første i Chicago, men den kom åbenbart ikke med maskinen.......