God Mandag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 31/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Og hvis manden var tysker må man da også formode han havde et ordentligt køretøj :cool:
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God mandag aften fra forstaden! Godt plantet i sofaen mens @clager live streamer bukser og polo'er fra et outlet i MIA så Forstadsfruen kan vælge farver på sine indkøb som @clager endnu en gang er hjemtager af :D

    Rejseaktiviteten er desværre ikke så stor som ønsket i øjeblikket, men nu er sneen jo faldet i alperne, og så starter skisæsonen. Mon det kan blive til fem uger som sidste sæson? :cool: Sæsonen starter allerede om to uger med seks dage i St. Anton. Det bliver ikke til nogen bonuspoint for den tur desværre, da den hedder bil og autobahn og derefter et lille lokalt hotel.

    #actionprægetmandagaften
     
    Nj4220, clager, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    5 timers layover i San Francisco. Tid nok til 1$ østers på Waterbar http://www.waterbarsf.com/. Livet bliver ikke meget bedre! Bortset fra julestemningen i Danmark selvfølgelig. Jeg glæder mig til at komme hjem til det!
    God nat allesammen og sweet dreams!

    IMG_2330.JPG
     
    Kenneth K, Thorkild, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Østers er da 100 gange bedre end julestemning :)
    #forstadsfruenerantijuler
     
    Baadsgaard, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Gd mandag

    Er i Florida og som @SophieHendriksen skriver ovenover på outlet shopping efter en lang køretur ud på The Keys.
    Turen herover var lang da det var med TAP CPH-LIS-MIA på deres business class på det gode tilbud fra tidligere i år.
    Godt nok en gammel flyver over CS-TOA, en vel 20 år gl a340 men jeg flyttede op på 1F og fik en rimelig tur ud af det - uden sidemand i et ellers fyldt fly på både biz og monkey.
     
    Senest redigeret: 5/12/17
    Kenneth K, SophieHendriksen, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Morgen, nissen var forbi på arbejdet, synes han har en god smag når det kommer til firmagaver...

    Turen til Rio i Januar blev også købt igår, skulle lige udnytte "dobbelt op" på MC Premium, så det blev en god weekend også... Den her uge går ikke stille for sig, børneafslutninger i skolen/tennisklubben, Star Wars, order for 2018 skal i hus samt et par kald om 2018 budget.. god dag derude... - i mørket

    2017-12-18 08.10.29.jpg
     
    PENSIONISTEN, Henry, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God mandag morgen - så er vi inde i juleugen for :)

    En travl arbejdsuge venter forude inden julefreden sænker sig på Vestegnen.

    TEASER:
    Vi skruer nu op for gaveregnen i julekalenderen. I går var der et BA Guld kort, i dag er der 5.000 CashPoints at vinde.....
    De næste dage bliver helt vild kan jeg godt love - der er flere guldkort at vinde og 3x2 flybilletter at vinde og de fleste af dem er premium billetter!
    Den smarte kigger på sponsorlisten og kan måske gætte hvem der så står bag nogle af de sidste præmier :)

    Det er virkelig nu man skal bede sin familie, venner og kollegaer om at deltage, så ens samlede chancer bliver større.

    LINK: https://insideflyer.dk/julekalender/

    God mandag fra "IF Julemanden" :)
     
    Thorkild, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Delta har lige nu gang i deres 747 farewell Tour, på "hjem" mod evertt er første stop.
    Meget cool afgangstidspunkt de lige fik ramt der! :p:p
    IMG_3387.PNG
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Forstadsfruen er flygtet fra juletrummerummen hjemme i DK til sne og ski. Jeg bliver mere og mere anti-jul så det passer mig så aldeles glimrende.

    Vejret er sindssygt hernede med snart 2 m sne på toppen. Det sner konstant og er koldt og blæsende. Så er sæsonen skudt i gang med maner! @alexanderln gad vide hvor mange uger jeg kan nå denne sæson med så tidlig en start :cool:

    F1212DA8-F4A2-4CAE-A8ED-F340F96065CC.jpeg
     
    Henrik Olsen, T4L, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Kan nu godt lide Kbh K, der er så "varmt" at man ikke skal skrabe bilerne.. passer ikke helt, men jeg holdt et sted hvor det behov ikke var tilstede, men ser da ud til, at der er gang i de små skrabere i dag!

    En klovn havde tabt 10 lange rafter i krydset før Herlev hospital.. så 2 baner blev til 1 og skabte lidt kø... - ingen biler til, at samle dem op...

    Ellers byder dagen på lidt planlægning til årets rejser, foreløbig en DXB og en BCN tur på programmet... hav en god mandag

    Nå ja, det VAR mig der vandt Hovedpræmien i Julekonkurrencen :cool:
     
    klausbm, Baadsgaard, SophieHendriksen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,823
    Point:
    113
    Tillykke
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    En hård start på ugen. Vores norske side InsideFlyer.no har været nede hele dagen fra kl 07:00 grundet en DNS fejl ved det firma som styrer selve den tekniske "telefonbog" i Norge. Så vi er helt uden adgang til siden. Så det har vi arbejdet på det meste af dagen og nu venter vi bare på "DNS Servers to be updated". Så en øv mandag.

    Så super godt at jeg fik opdateret alle præmierne i går fra julekalenderen. Der var ganske mange glade mennesker - også nogle som var skuffet. Men forsætter vi med at vokse og har aktivitet her på forum, så ved jeg allerede nu at vi kan lave en ligeså god - måske lidt bedre - julekalender næste år, samt forskellige events i løbet af året. Det er simpelthen aktiviteten der åbner dørerne til dette :)

    Ellers planlægger jeg lige nu SQ turen på torsdag. Der skal laves review af turen og hotel og et par andre ting som jeg arbejder på lige nu. Ellers er det bare hårdt arbejde i denne uge, da den er lidt forkortet grundet turen til Singapore.
     
    Erwin Lansing, SophieHendriksen, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God mandag morgen....

    Sikken hjemkomst - landede 2315 fra London og havde været i luften i godt 15 timer i går siden afgangen fra Singapore.

    Kom hjem til en halvsløj kæreste og en søn med næsten 40 i feber.... kan sige det ikke er en god cocktail til at bekæmpe jetlag med. Normalt vener jeg hurtigt men efter en meget vågen nat med sønnen, så er jeg forsat på Singapore tid her til morgen - dog uden søvn.... så er mandagen hård ved en, men sådan må det være når man rejser - når man er hjemme må teten tages :)
     
    Erwin Lansing, MaleneChristensen, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,320
    Point:
    113
    Puha, og så Hong Kong fredag
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    God mandag morgen - fra kolde Lissabon. Tror det var kun +3 grader her til morgen, men til gengæld sol og 15 grader i eftermiddag (hvor man alligevel er på kontoret...).

    Fik lige hentet en AVIS-bil på vej til arbejde, og så puttet den direkte i parkeringshus, hvor den kan stå til onsdag inden den afleveres tilbage igen :p
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, Kenneth K og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Puha, det lyder som en overlevelsesdag på koffein for Mr. Olsen. Her går det knap så vildt til. Jeg er i skole til her ved middagstid, og en en god lang frokostpause på en time, inden jeg fortsætter på arbejde på det lokale teater.

    På teateret er jeg i gang med at programmere lysshowet til den skandinaviske præmiere på musicalen "In the heights" - en opgave med op imod 100 individuelle lamper :cool:
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det bliver godt - og med godt selskab og frokostaftale lørdag :)
     
    MaleneChristensen, Henry og Kenneth K "Synes godt om dette"
  19. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Karma is a b.... Kæresten var syg sidste uge med en rigtig omgang "manflu" med ondt i halsen og forkølet.. Sagde til ham, at det da ikke kunne være så slemt, men.. .... Jo, det kan det fandme! for nu er det min tur.... :( Ligger herhjemme med feber, ondt i halsen, mellemørebetændelse OG blærer på begge trommehinder (kunne de konkludere efter jeg havde haft fat i 1813 og var en tur indenom Bispebjerg i nat...) Så det er bare rigtig dejligt... Er nærmest døv på begge øre, så det var lidt specielt at skulle melde sig syg til chefen i morges.. o_O At se film uden lyd og kun med undertekster er måske heller ikke det mest spændende i længden, så dagen i dag har gået virkelig langsomt og håber snart at penicilinen begynder at virke..... :mad:
     
    PENSIONISTEN, AaB_CPH, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    wauv, andendags brandert/tømmermænd taget op i et nyt level og i en ny dimension :p:p:eek:
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side