God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    God onsdag morgen fra Roma
    Som nok bekendt de fleste var der et ret stort jordskælv inat over flere omgange i Lazio provinsen 125km her fra Roms centrum. Alt gyngede og rumlede her på hotellet og at det ikke var en munter bryllupsnat så jeg her til morgen på italiensk TV.
    Håber det bedste for de hårdtramte landsbyer,
     
    kc1829, isolCBflyer, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men onsdag... - var lige "nede at vende igår", fik i mandags mega ondt i halsen, ørerne og hovedpine... - så jeg må ty til grisemetoden og æde nogle Penicilinpiller... - i dag er tingene på vej opad, tager lige en hjemmedag mere, for skal ovenpå igen og så må jeg i Matas og købe nogle vitaminer, det er beordret her på hjemmefronten...

    FCK spiller i dag, så det er jo lidt en interessant aften...
     
    alexanderln, Ulrik og tbh "Synes godt om dette"
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,504
    Point:
    113
    Har jeg misforstået noget? Jeg troede det SKULLE gynge og rumle på en bryllupsnat??
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fin aften... FCK gik videre til CL... Ikke dårligt...

    I dag, Kl. 22:48
    Parken opjusterer forventninger efter kvalifikation



    Parken Sport & Entertainment A/S opjusterer sine forventninger efter sejren over Apoel FC og adgangen til Champions Leagues gruppespil. Selskabet forventer nu et resultat før skat på 225 til 250 millioner kroner mod tidligere forventet 45-55 millioner kroner.
     
    clager, jakobv84, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Onsdag, allerede på arbejde... VP kommer forbi og vil høre hvordan det går, så skal der tales 2017 tal.. hvem i hede hule h***** tænker på 2017 i august 2016... - nå, men sådan er det..

    Imorgen går turen med AC til Toronto og derefter til Seattle.. - men det har i jo nok set andre steder, ellers en fantastisk morgen i Kongens København...

    2016-08-31 06.38.27.jpg 2016-08-31 06.38.43.jpg 2016-08-31 06.38.56.jpg
     
    PENSIONISTEN, Nicki Lolk Sørensen, Peter F. og 7 andre "Synes godt om" dette.
  6. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Peter F., tbh, klausbm og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    God onsdag fra Liverpool-området

    Kunne ikke tro mine egne øjne da denne fløj over mig:
    image.png
    Blev lidt begejstret, men nåede desværre ikke et ordentligt billede :)
     
    Beaglen, asf, Ulrik og 9 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,504
    Point:
    113
    God onsdag fra Aabenraa, hvor jeg tilbringer et par dage, inden turen går tilbage til hovedstaden. Der er heldigvis kommet et par opgaver mere i kalenderen, for det har set lidt tyndt ud. Sådan er det at være freelancer! Kigger lidt på hoteller i Vegas, Salt Lake City og omegn, hvor jeg skal til i april. Det skulle gerne betales med IHG-point, for dem er der nogle stykker af på kontoen nu:

    upload_2016-8-31_20-25-26.png

    I øvrigt taler Google italiensk til mig i deres reklamer nu. De har store problemer med at holde styr på mig, men det er godt nok længe siden jeg har været i Italien - formentlig 15 år!
     
    Beaglen, asf, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God onsdag fra et mødelokale i Horsens. Havde min første nat i laaange tider på et Scandic hotel. Jeg var egentlig positv overrasket over det selvom værelset var noget lille på Scandic Bygholm Park i Horsens. Men skulle kun sove der og have et bad om morgen. Så det gik fint, da jeg kom lidt sent retur efter en god bøf på Restaurant Møhr. Den kan jeg godt anbefale om I kommer forbi Horsens.

    I dag er det forsat ledertræning og forberedelse til den afsluttende opgave. Når den er klaret i november så har jeg endelig fået et "DSV Lederkørekort" og skal ikke "køre ulovligt" mere som leder :)

    I morgen står den på kontoret i Hedehusene.... busy busy :)
     
    PENSIONISTEN, Beaglen, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    alexanderln, Baadsgaard, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    ha, ja kommentarerne er sjove... men der har vist været lidt kaos i OSL den dag...
     
    Henry, Baadsgaard, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Ok først læste/skimmede jeg artiklen og tænkte at det var endnu en af de her DYKWIA. Nu læste jeg så kommentarerne under og det lader til jeg ikke er den eneste har den holdning til det.
    Kommentarerne gør, at det faktisk bliver lidt underholdende at læse den.
     
    Henry, clager, jakobv84 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sidder i guldstuen i CPH og venter på at det bliver tid for dagens 5. og sidste flyvetur.
    Startede med morgenfly 6:15 fra CPH til ARN med SAS og så videre med propelmaskine til Kalmar og retur igen. Propelmaskinen er i SAS-farver men flyves af flybe. Maskinerne ser ud til at være magen til dem, Jettime opererer for SAS (ATR72-600), men til forskel fra Jettimes, er der ikke tilladt headphones under start og landing hos flybe. Efterhånden ret oldschool.
    Dagens sidste tur bliver så i en Jettime ATR - helt sikkert med headphones og lukkede øjne - og ankomst 23:40!
    Kalmar er iøvrigt nok den mindste lufthavn, jeg har været i - den er mindre end Karup.
    Afgang var fra gate 1, hvilket jeg morede mig lidt over. Den anden dør er nemlig til toilettet.... :)

    Hen over Stockholm i morges med kongeslottet i midten:
    IMG_0471.JPG

    Kalmar Lufthavn - og ja, der står departure på døren til venstre:
    IMG_0476.JPG

    Og Stockholm igen i eftermiddags, men vist samme rute:
    IMG_0510.JPG
     
    clager, Henry, RasmusH og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Det var dog ikke Ben himself, men en 19-årig svenskersnob som af uforklarlige årsager er blevet blogger derinde. ;) dog utroligt underholdende at læse kommentarerne ^^
     
    THammer, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Har flyttet kontoret til Baresso for en stund, og senere til lufthavnen og på min upgrade til Tokyo. Torsdag har vi en reception for 80 kunder i anledning af firmaet har 20 års jubilæum. 8 af mine kollegaer er fløjet derud i går. Fredag sightseeing i Kyoto, da det er første gang i Japan for mange af kollegaerne. Lørdag og søndag Tokyo sightseeing. Jeg skal lige et smut ud i mit gamle hood Yutenji og have kohi med en gammel nabo.

    Søndag flyver en kollega og jeg til Shanghai hvor vi skal tilbringe 3 dage på kontoret. Han, som er pengemanden skal have møde med revisorer etc, jeg skal være bussemand og besøge kunder.
     
    *flyer, clager, Schwert og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Ulrik - du går hårde tider imøde, Baresso navnet er væk og skal nu hedde Espresso House.. - ved selvfølgelig ikke om det bliver samme Roast, men det fider en kender som dig vel ud af.. god tur.. - Mikkelers skal vel også besøges derude?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hvornår er sælgeren blevet "bussemand" :confused::confused::confused: Sælgeren er da "guds gave" til firmaet.... (IMHO) ;););)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Vågnede op til 3. schedule change mail fra Air Canada angående min tur til Seattle, men endnu en gang var det kun 10 minutter.... Kunne godt have brugt noget mere så det kunne blive til en gratis ændring!
    Jeg har en lidt tosset idé om at det kunne blive en tur til Hyder, AK i stedet for bare Seattle & Vancouver.... bare fordi! 1.000 miles hver vej, jeg har jo ført kørt langt. 1 månede til jeg skal afsted til OSL i dag, så der skal nok snart planlægges nærmere :)
     
    Henry, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Enig, men på kontoret skal jeg give dem et venligt spark for at komme lidt op i gear. Der er sikkert en million ting der ikke passer, måske er der to ting - det er det jeg skal prøve at finde ud af. Det står sgu slemt til med kompetencer i firmaet når det er mig der skal derud!
     
    Schwert og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side