God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,552
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Er der nogen der tilfældigvis rejser Billund-Oslo/Sandefjord den nærmeste uges tid.
    Har efter 6 ugers ferie ikke fået aktiveret hjernen endnu, så efterlod den ene computer hjemme :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Måske du også skulle prøve vores norske forum - det kunne være en der som skulle den vej.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,552
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Tror jeg sender den afsted med pakkepost, må hellere få den op i en fart :)
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Onsdag er mange ting - blandt andet fiskedag i kantinen - så det kan nogle gange være en dag hvor "man overvejer at spise i byen".....

    Ellers er der travlt. Jeg roder med nogle nye ting for at få skabt mere indkomst på siden, såsom at få samlet nogle bookingssite og søgemaskiner i en portal i samarbejde med site GoingPremium. Så kig her for at følge med (og brug gerne de link der er, da de giver en skilling til InsideFlyer for hvert lead og køb): https://www.goingpremium.com/InsideFlyer/Book/Flight

    Vi har forøvrigt haft det bedste kvartal siden starten og sommeren har også være supergod ved at vi forsat havde 2-3 artikler ude hver dag. Dette er der ikke mange som kunne klare og jeg er super glad for alle vores bloggere som har hjulpet med at opnå dette fine resultat :)

    Sæt kryds i kalenderen den 29. september hvor SAS og InsideFlyer har et arrangement i lufthavnen med Q&A også. Jeg kommer snarligt med en tråd om det og mere information.

    Så travlhed med at gøre InsideFlyer lidt bedre hele tiden :)

    Ellers faldt jeg over at der er op til 70% rabat på Lonely Planet ebøger i øjeblikket. Brug denne kode ved køb: JUMP. Jeg kiggede efter nogle bøger til asien - blandt andet Vietnam.

    Ellers god onsdag til jer alle :)
     
    Peter F., Baadsgaard, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    @Henrik Olsen Du skal være velkommen her, der er masser af spaghetti med kødsovs tilbage efter børnehaven kom, så og sejrede til 6-års fødselsdag :)

    Så er der lige et par timer hjemmearbejde tilbage af dagen, nok mails at tage af i de få timer offline. Et af dem en hilsen fra PostNord at den pakke jeg bestilte fra Eurobonus Shop, for at forhindre nogle point at udløbe, nu kan afhentes 6km væk. Det var altså bestilt hjemme til :mad:
     
    clager, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Fiske- og vegetardage i kantinen er ikke noget jeg støtter op om så vælger jeg tit det 'mellemøstlige' køkken aka durum...! I dag kom min nye racercykel (obs: min første cykel i små 10 år) fra Tyskland. Bestilt mandag morgen, ankommer 48 timer senere. Og korrekt gættet, det var med Fedex og ikke med PostNord!
     
    Christianbp17, clager, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg kan både virkelig godt lide fisk og kan vældig godt lide grøntager. Men af en eller anden årsag har sådan nogle firmakantiner simpelthen bare aldrig magtet at gøre det på en måde, så man ikke føler det er tarveligt. Så jeg sprang også altid fiskedagene over, da jeg f.eks. arbejdede i Telenor (virkelig dårlig kantine BTW, men fisk bare virkelig meget værre end alt det andet).

    Tirsdagen har budt på endnu et par møder på arvingens skole. Der var også både formiddagsmøde og aftenmøde i går, så det bliver kørt godt på. Det er nu alt sammen positivt, Forstadsfruen er bare træt og det hele flyder herhjemme.

    Lige et lille billede fra skolen - Primary school har legeplads i 2. sals højde med vandudsigt - det er ret luksus :) Alle udlændingene, særligt amerikanerne, er lidt paniske over glasvæggen ikke er højere :cool:
    2017-05-08 10.49.31.jpg

    Sidst men ikke mindst, så har det betydet, at jeg endnu ikke har fået lukket efterårsferien efter jeg annullerede vores QR billetter til DXB! Det er jo en mindre skandale, så det bliver mit hyggeprojekt i aften - nu er manden ved at blive lidt sindssyg over jeg ikke får bestemt mig, så han nærmest råbte "så tryk dog på knappen NUUUU" i går :D

    God onsdag :)

    Edit: Nu med korrekt billede!
     
    PENSIONISTEN, Baadsgaard, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Åh gud, skal du nu også være en af de der MAMILS der ræser rundt og fylder på vejene heromkring! :rolleyes::eek::D

    Jeg drømmer lidt om en lang poke-stick jeg liiige kan snige ud af vinduet og puffe til de irriterende MAMILS der ligger midt ude på vejen ;)
     
    PENSIONISTEN, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det er drømmen. Har tilmeldt mig crawl for begyndere og har også købt en hometrainer så man kan cykle mod andre online. Det bliver vildt!

    ... og hvor tænker du efterårsferien går hen?
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nej nej nej nej...

    Vi er lidt i hele verden pt. :( Favoritterne var i går aftens Miami (nem og billig tur og vi er glade for at rejse i US), Doha på nye billetter (nemt, ingen tidsforskel og meget billigere end Dubai), Bangkok (bo på Kempinski lige ved Siam Paragon, der er vamt, billigt og mange sjove ting at lave også for den 7-årige), Oberoi ved Hurghada (meeeget billigt, dykning, jeg kan bare ikke få mig selv til at bruge 10000 på at flyve til Egypten, ja det er lidt fjollet), Bahamas (bo på Atlantis som du jo selv har godkendt). Sidst men ikke mindst mener min hotelpusher vi skal til Bali, men det er sat'me en lang tur.
     
    PENSIONISTEN, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    ja det er jo blandede muligheder... Jeg ville nok være på Miami hvis flymuligheder er gode; oktober er et godt tidspunkt at være der på hvad enten man vil kombinere med forlystelser i Orlando eller Bahamas (eller anden karibisk ø). Men hotelpriser Atlantis vs. Bali er jo meget, meget forskellige.
     
    PENSIONISTEN, clager og Henry "Synes godt om dette"
  12. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    MAMILS - hwa' er det for en dims??? :confused::confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    For en hurtig efterårstur hvor alting er let og til gode priser støtter jeg op om gårsdagens Miami favorit.
    Som @jakobv84 siger er alle åbne og det kan krydres med fly til Caribien eller 3-5-7 dages krydstogter også. Så det ville jeg nok gå efter.
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det var også mandens favorit ;) Men Forstadsfruen vil hellere noget mere eksotisk! Allerhelst Maldiverne, som er familiens favoritdestination, men det er ret pebret at flyve henover efterårsferien, og nu hvor arvingen er startet i skole, så duer det ikke med for mange fridage udover. Budgettet er ultraskrabet i år, så det er udfordringen at få det hele til at gå op, så jeg har gang i det helt store regneark :eek: Okay, indrømmet, det har taget komplet overhånd :D

    @jakobv84 - de vil faktisk ikke have mere end 10.000 DKK for 7 overnatninger på Atlantis (billigste værelse naturligvis), men maden ser ret dyr ud, og realistisk set kommer vi til at lægge de fleste måltider på hotellet. Så klart, hvis man orker turen til Bali, så er det meeeget billigt at være derude, kan jeg godt se.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Henry, clager og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg troede ideen med ikke at tage Dubai var for at spare penge... det tvivler jeg på Maldiverne kan opnå :eek: Atlantis mad er vist normalt hotel dyrt, men jeg var på all-inclusive pakke. Der er mad options man kan gå til, men tvivler på det er mere spændende end hvad der er på hotellet!
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En lille hilsen fra Beverly Hills hvor jeg ude at kigge på fast ejendom på cykel.

    Efter at regnet på min friværdi i huset fra ghettoen nord for København bliver det bare ved tanken. 20170823_122425.jpg
     
    Erwin Lansing, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,593
    "Synes godt om" modtaget:
    26,633
    Point:
    113
    Ja - det er nogle dyre kasser der er i den del af byen derover.
     
    Ulrik, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nu skal du ikke være sådan en der stopper festen med alle de der kedelige kendsgerninger vel ;)

    Har I selv fundet en løsning på efterårsferien? Har QR meldt noget ud?
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side