Hvem vil også til Koh Samui, når man kan få en bamse!
God onsdag fra en lettere stenet Forstadsfrue. Mandag nat og det meste af tirsdag blev tilbragt på Hillerød Børneakutafdeling med arvingen. Han har, meget usædvanligt for en knægt på 7 år, reddet sig en nyre-bækken-betændelse. Han er nu "indlagt hjemme" med Forstadsfruen som sygeplejerske
Så for os er det egentlig OK at vejret ikke lige fordrer andet end at hænge på sofaen under et tæppe med en skærm.
Der bliver jo talt meget om 1813 og hvad var så Forstadsfruens oplevelse... tja bum, natten og formiddagen var faktisk en aldeles glimrende oplevelse med hvad der både så ud til at være kompetente medarbejdere, ingen kø osv. Men med eftermiddagsholdet i går, viste beredskabet sit grimme ansigt. En læge siger simpelthen til mig (da jeg spørger hvordan ventetiden ser ud efter ca 2,5 time) at "nå jamen nu er I her jo ikke for vores skyld!" og "sådan er det bare". Pardon my French, hvordan i hede hule helvede kan man tale sådan til borgerne (som i øvrigt betaler hans skatteyderbetalte løn)? En sygeplejerske får ligeledes også virkelig vist en charmerende side og siger "nå, du er da godt nok MEGET større end jeg havde forventet!!!.... ja altså jeg havde jo ligesom ikke helt regnet med du ville være SÅÅÅ stor!!" til en sød, helt almindeligt udseende teenagepige på omkring 14 år.
Nu forstår jeg hvor de dårlige historier kommer fra...
Click to expand...