God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

1. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Intet udmeldt. Regner med vi tager Grand Hyatt Dubai såfremt routingen vi får ender OK. Satser på at vi kan blive routed via LHR med BA men nu må vi se. Holder også stadigt Four Seasons Doha varme og prøver at presse dem længere ned. Ender nok med vi først ved det lige op til.

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,660
    26,821
    Point:
    113
    God onsdag - ja sikken en morgen.... troede lige at jeg slap for en presset tur til USA på mandag, men nej - her til morgen lå der en mail fra chefen (sendt kl 05:48) at jeg skulle afsted.
    Så nu har jeg booket årets dyreste SAS Go billet (men dog fleksibel....) til Raleigh, NC via New York og hjem via Washington for.... 17K - ja - det er s*u mange penge og man bliver helt ked af det når man ved hvad man ellers kunne få for den slags penge.

Så nu er spørgsmålet om sådanne en dyr billet ikke giver en opgradering :)

Men nu er jeg i hvert fald vågen.... God Morgen og god onsdag til jer alle.

Hvad er jeres dyreste billet?

asf, RasmusH, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Kan ikke svare helt som @jakobv84 - var det ikke noget med at den dyreste var en billig Go der blev opgraderet free - og fruen var med :cool: ?

Vores bliver sgu' nok Australien næste år - vi tæller stadig på knapper om man tør booke i økonomi og så satse på opgraderingslotteriet eller vi ender med at flå muldvarpen fra starten.:confused:

Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  4. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,138
    8,220
    Point:
    113
    ~52k DKK one way betalt med point via cash ,& points x)
    ~19K retur til AKL
    ~17K retur til PUS
    ~11.5K retur til CAI
    ~6.5K one way TLS-CPH

clager, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  5. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Nu er der jo dyr i kroner og øre og så noget med per km... gav forrige år 9,218 danske kroner for CPH-FRA retur på SAS GO... det synes jeg sgu var pebret!

Men jeg synes nu ikke 17k over atlanten med kort varsel og uden weekend stay er helt urimeligt/abnormalt...
    Uden sammenligning min dyreste flyvning!

SebastianBruun, Henry, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Nå jamen så vågner man da!! Jeg tænker faktisk heller ikke, at de 17.000 er specielt voldsomt for den tur du har i dag :) Læste det først som du skulle afsted i dag, men det er jo først på mandag, der er laaang tid til.

Dyreste billet, hm på eco må det være CPH-SIN for ca. 9 år siden. 13.000 DKK pr. mand, det syntes jeg dengang var mange penge for en monkey class.

Men en kampagnebillet med QR business CPH-DOH-MLE t/r for 16.000 DKK pr. mand var nok den dyreste i længden. Kampagneprisen var jo god, men så fik både jeg og arvingen smag for at sidde forrest i flyet ;) Tror min mand sidder tilbage med samme følelse som @jakobv84 :cool:

tbh, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,660
    26,821
    Point:
    113
    Jeg er slet ikke uenig i at det kan koste en slat penge - jeg er bare ked af at ved lidt bedre planlægning, så kunne jeg komme meget langt for den slags penge... 17K for ren SAS Go er meget når personen ved siden af har givet 3K :)

Men det er der SAS tjener deres penge også. Så det er fint med mig...

@tbh - er disse betalt af egen lomme eller via OBC eller lignende?

Min allerdyreste billet var på en OBC tur hvor prisen for en one-way i Prem Eco med BA var 35K.

Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,242
    6,671
    Point:
    113
    Jeg er også bange for at i længen bliver vores godt 4k per næse BRU-DOH-HND i QR business mit dyreste køb nogensinde. Men det var det værd! :D

Henrik Olsen, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  9. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,242
    6,671
    Point:
    113
    Rigtig god (og våd) onsdag!

Singapore Airlines kører med deres Air Games for at fejre 70 års jubilæum. Med dagens vejr, kunne man hurtig trænge til at vinde en rejse til Koh Samui, men se lige hvad jeg vandt :cool:

IMG_1534.jpg

PENSIONISTEN, tbh, Nicki Lolk Sørensen og 8 andre "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Hvem vil også til Koh Samui, når man kan få en bamse! :cool:

God onsdag fra en lettere stenet Forstadsfrue. Mandag nat og det meste af tirsdag blev tilbragt på Hillerød Børneakutafdeling med arvingen. Han har, meget usædvanligt for en knægt på 7 år, reddet sig en nyre-bækken-betændelse. Han er nu "indlagt hjemme" med Forstadsfruen som sygeplejerske :rolleyes: Så for os er det egentlig OK at vejret ikke lige fordrer andet end at hænge på sofaen under et tæppe med en skærm.

Der bliver jo talt meget om 1813 og hvad var så Forstadsfruens oplevelse... tja bum, natten og formiddagen var faktisk en aldeles glimrende oplevelse med hvad der både så ud til at være kompetente medarbejdere, ingen kø osv. Men med eftermiddagsholdet i går, viste beredskabet sit grimme ansigt. En læge siger simpelthen til mig (da jeg spørger hvordan ventetiden ser ud efter ca 2,5 time) at "nå jamen nu er I her jo ikke for vores skyld!" og "sådan er det bare". Pardon my French, hvordan i hede hule helvede kan man tale sådan til borgerne (som i øvrigt betaler hans skatteyderbetalte løn)? En sygeplejerske får ligeledes også virkelig vist en charmerende side og siger "nå, du er da godt nok MEGET større end jeg havde forventet!!!.... ja altså jeg havde jo ligesom ikke helt regnet med du ville være SÅÅÅ stor!!" til en sød, helt almindeligt udseende teenagepige på omkring 14 år.

Nu forstår jeg hvor de dårlige historier kommer fra...

PENSIONISTEN, Flyvefisken, RasmusH og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    586
    1,421
    Point:
    93
    Rigtig go bedring til knægten.

Og hensyn til de der tumper, skriv en klage. Utroligt at man kan arbejde med syge mennesker og så være så lang fra empati og sympati. De burde skifte branche.

tbh, Henry, SophieHendriksen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN VIP medlem

Beskeder:
    1,609
    6,868
    Point:
    113
    Min gamle moster på 87 er en meget, meget skrap madam. En udenlandsk læge på rh skulle behandle hende, hun forstod ikke et eneste ord af hans danske. Hun fandt sig ikke i dette optrin. Du godeste en respekt de fik for hende. Nu står der med meget store bogstaver i hendes journal, at hun forventer en dansk talende læge, ellers falder der brænde ned. Efter denne sag præsenterer lægerne sig for hende med "jeg er dansk", måske lidt spydigt, men hendes skarpe tunge har godt nok virket. - Synd at det er blevet sådan.

tbh, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,660
    26,821
    Point:
    113
    God onsdag fra Boston i strålende solskin. Der er 27 grader i dag så en skam jeg nu sidder i United Club loungen og er på vej hjem om en time via et proppet SAS fly fra New York.

IMG_4787.JPG

Så en ret god kontorudsigt i dag :)

@Kristian - glæd dig til en god weekend i Boston :)

Hvordan er jeres kontorudsigt?

Ali Taran, Kristian, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  14. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,138
    8,220
    Point:
    113
    Hvorfor ikke Luftwaffe loungen?

Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    11,660
    26,821
    Point:
    113
    Ikke meget tid og gad ikke gå videre for ar få en kop at drikke....

Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Igen i dag bøvl med ES-ATB (regional jet ATR72) så de startede dagen med at udskifte ting på den inden afgang fra Billund med knap en times forsinkelse til følge. Mange havde connections, så CPH kvitterede med parkering ude ved nedkørslen til Øresundstunellen og bus derfra - go humor fra CPH's side. Jeg har aldrig været så langt ude - ser ud til de er begyndt at parkere nogle fly der, måske pga mangel på Gates pga construction.
    Kan iøvrigt se at ex Jettime OY-JZF netop er blevet omregistreret til ES-ATD, så nu er 2 ex jettime maskiner i sving for regional - omregistreret inden for de sidste par uger.....lidt mærkeligt tidspunkt at gøre det på

God dag derude :)

Henry, PENSIONISTEN, Peter F. og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    850
    2,034
    Point:
    93
    Godmorgen fra Berlin!

Ville have været med SK1678 til CPH i aften men fik åbenbart byttet rundt på datoer og har først booket til i morgen... nå det skulle jo også ske første gang på et tidspunkt, så er det overstået :rolleyes::rolleyes:

Nu tager SAS stille og rolige 2400kr. for en Go Light billet til i aften så tror bare jeg holder fast i den i morgen... og så må Airberlin godt gå rigtig konkurs så udbuddet på CPH-TXL bliver normalt igen med mindre absurde priser hos SK (og forhåbentlig flere afgange)!

God onsdag :)

Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Kunne også skyldes, at flyet alligevel skulle derud for ikke at stå i vejen, hvis nu det ikke kunne flyve videre.
    Vær glad for at de ikke parkerede det ved mekanikeren nede ved Dragør:eek:

Henry, Ulrik og Ali Taran "Synes godt om dette"
  19. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Der holder en stak CRJ'er derude også og ES-ATD holdt der også - det er sikkert noget temporært.
    Good one med mekanikeren i Dragør :)

PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,242
    6,671
    Point:
    113
    Det ville ellers være perfekt, så kunne jeg gå hjem :p

Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side