God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

1. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg tænker der må være en fin tre-fire bogstavskode for det ja :cool::cool: jeg mødte faktisk en for nylig, der sagde at hun gjorde det samme, så vi er under alle forhold minimum to i verden med diagnosen :D:D

Schwert, clager, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    940
    2,782
    Point:
    93
    God onsdag fra kontoret, som bliver arbejdsplads/hjem indtil jul, hvor jeg forhåbentlig kan aflevere min phd inden juleaften. Derfor er der ikke flere rejser planlagt før 4. januar, hvor jeg skal til Lissabon. Jeg har kigget på TAP, men de er godt nok blevet nærige med point og *A benefits. :mad::( Såvidt jeg kan læse mig til får man ikke +1 bagage på deres Discount-billetter - og man får ingen EB-point for hverken Discount/Basic/Classic/Plus så længe man er i de billigste bookingklasser. Nogen der har nylige erfaringer med dem - kreditterer I til andre *A selskaber?

PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    svaret er: http://www.wheretocredit.com/ så kan du se din booking klasse og finde ud af hvem der er bedst....

SophieHendriksen, Ulrik, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    940
    2,782
    Point:
    93
    Tak, det er netop også den jeg har brugt + expedia (for bookingklassen fremgår ikke på TAP's egen side). Så det er nok bare sådan de har valgt at indrette deres nye bookingklasser... :confused::(

Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Men her kan du jo netop se, hvor du skal kreditere til, hvis du har flere alliancer? men kan det betale sig, at oprette sig i et andet selskabs pointoptjening for en CPH-LIS tur?

6. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    #derformanikkekannøjesmedcarryon
    #harellersbehersketmig

40131BAB-DF6F-4847-8509-63793238643C.jpeg

AMJ, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God onsdag herfra! (hold kæft et øv vejr når man endelig har fri)..... :eek:
    Havde inviteret min mormor, morfar og forældre på frokost kl. 12:00, så hele morgenen gik med rengøring, lige indtil et uvant situration opstod og jeg pludselig stod uden vand i lejligheden... Anyway, det gik fint - også uden vand og vigtigst af alt: min mormor var tilfreds.. (der skal ellers meget til) :D
    Mine bedsteforældre har ikke set lejligheden siden den var tom og før jeg flyttede ind, så det var en lille housewarming og derfor kom de også med en helt ny støvsuger... Hvis du spurgte mig for et år siden, ville jeg ha' kigget dybt underligt på dem, hvis jeg fik en støvsuger i gave, men nu er jeg virkelig blevet voksen og jeg glæder mig næsten helt til at støvsuge ;):eek:...

PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    Skal du ikke have flere med? Plejer at have en kuffert kun til sko.... ;) #shoepusher

PENSIONISTEN, Henry og SophieHendriksen "Synes godt om dette"
  9. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har behersket mig, og så tænker jeg der skal lidt ekstra retur derudefra :)

jakobv84, PENSIONISTEN, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    1,212
    4,497
    Point:
    113
    Har I cykler med denne gang?

clager, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    @Baadsgaard - haha nej ikke i dag, men upgradede til gengæld ;)
    7C5B249D-5F11-4F02-9E68-73F2C5B3D4D6.jpeg

AMJ, jakobv84, clager og 7 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,660
    26,822
    Point:
    113
  13. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Nej der er proppet på monkey, jeg gik helt kold allerede i check-in køen. Vi fik de tre sidste pladser! Arvingen er også aldeles tilfreds, han stod allerede nede i køen og pegede på business check-in og sagde “derhen” :D:D

Henry, jakobv84, Ulrik og 7 andre "Synes godt om" dette.
  14. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,566
    5,665
    Point:
    113
    All the way eller???

15. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,717
    5,866
    Point:
    113
  16. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    940
    2,782
    Point:
    93
    Nej, får nok en håndfuld ture med dem i januar, men nok ikke noget der er værd at gøre mere ud af.

17. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Nej for det kunne de åbenbart ikke finde ud af fra CPH. Vi skulle spørge separat igen i DOH om sidste leg. Det fik vi ikke gjort men maskinen var så Tom det ikke gjorde noget. Jeg var i øvrigt meget tilfreds med A350’eren, det var gode sæder.

@clager de tog 30.000 miles pr mand CPH-DOH. Eller 3000 kr. Vi brugte point. Lidt en dårlig deal i deres program i øvrigt - børn optjener ikke fulde antal point men de koster det fulde antal, altså en omvendt Eurobonus.

PENSIONISTEN, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    God meget tidlig onsdag morgen, lige nu på vej til Viborg, med vores alle sammen gode ven DSB. Lige nu ombord på IC 121 mod Aarhus, som "kun" er 15 min forsinket. Satser lige på vi henter 5 min, så jeg kan nå min forbindelse i Aarhus.
    Kan godt mærke at det ikke var en god ide at tage ud, drikke øl med vennerne, komme hjem med det sidste tog igår, for så at tage afsted med det første tog idag. :D - av
    Skal hjem med DAT på Fredag fra KRP, lidt spændt på hvor meget deres ATR fly larmer i forhold til Jettimes.
    Lige et stemningsbillede og så ellers en god morgen og god onsdag til alle :)
    IMG_20171018_071402.jpg

asf, isolCBflyer, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,242
    6,671
    Point:
    113
    God onsdag fra Aspire lounge!
    Ingen laks eller hotdogs, men der er både siddepladser og snegle :)

Dagens startede med en taxachauffør der kørte til den friske side. Vi startede med 75km/t i en 40-zone, 60km/t over vejbumpen ved børnehavne hvor det er skiltet med 30, og så videre med 100 på den smalle landevej, inklusiv overhaling, mens skiltene med 60 fløj forbi. Jeg blev dog overrasket til den positive side til sidst, hvor det viste sig at der rent faktisk var blinklys på bilen. For en god ordens skyld også over for rødt. Bare den ene tur på 10 minutter er nok til at frakende kørekortet, den slags bør simpelthen ikke være på vejen. Nu har jeg skrevet en fin anmeldelse i 4x48 app, så får vi se om nogen rent faktisk læser dem.

For at holde perspektivet, skal man en gang i mellem komme ned og prøve at flyve sammen med pøblen uden status. CPH skuffede til den gode side, igennem sikkerhed på 5 minutter.

Nu holder vi stadig spændingen om hvilken bemaling flyet vil have. I Austrian's app, viser bookinginformationerne at ruten er udført af OS, mens boardingkortet siger udført af AB. Jeg har dog stadig samme (betalte) nødudgangssæde, så mon ikke det er samme fly. Jeg kan dog se at de har flyttet mig to række bagud på vej hjem, og check ind giver fejl i app'en. De skal dog nok får DBGM at opleve hvis jeg ikke får den benplads jeg har betalt for. That's a promise, not a threat ;)

Henry, Peter F., Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,660
    26,822
    Point:
    113
    God du laver en anmeldelse af det - der er for mange taxier der kører alt for rådent (også mange som kører fint...). Men at køre for stærkt forbi skolezoner etc. er bare no-go....

Nå onsdag - efterårsferie og dejligt ro på kontoret og i trafikken. Så nyder denne uge med at komme i bund og klargøre til resten af årets travlhed - det er 4. kvartal og meget skal hentes inden juleferien.... A propos jul - så er de første reklamer kommet - blot til info :-(

Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.

Del denne side