God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Hvis det var at jeg kom derud, giver du vel en kop kaffe? ;-) #nejsvigterikkerudersdalmafiaen
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.
  2. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Kan se, ES-ATB returnerede tom til Billund derefter, så de blev nok ikke færdige med at udskifte stumper
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Så forstår jeg bedre, at jeg er mindst halvanden time forsinket hjem fra Gøteborg. Næste gang tager jeg toget hjem ligesom på udturen. Det tager kun 3 1/2 time til Kastrup. Jeg kom til Landvetter to timer før afgang, da der ikke var en afgang før.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Kan se, en af de andre ATR’er også er udfordret (også) i dag, så det kører ik rigtigt for dem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Dagen i dag bød på hjemrejse fra Montpellier. Norwegian flyver mandag og fredag om sommeren så det var dem ned i mandags og så hollænderne hjem.
    20170920_161001.jpg
     
    Henry, PENSIONISTEN, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God onsdag fra Vietnam

    Turen rundt i Vietnam lakker mod enden. Sidstedagen er en rundtur i Mekong Deltaet og så ellers i morgen hjem med Aeroflot igen. Der er kun 4 pladser fri så er 100% sikker på at jeg sidder på økonomi på dagsflyvningen til Moskva. Så får jeg også prøvet det.

    IMG_5688.JPG

    Indtil videre er det bedste det Cruise vi var på
    I Halong Bay. Det gav også en super kontorudsigt.

    God onsdag :)
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    @tbh - Hvilken tidszone er du i siden du er online nu?
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    CET. Derhjemme. Kan ikke afvise jeg nogle gange læser IF i søvne. Man ved jo aldrig om det er nu der kommer en deal :cool:
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Håber vi får en anmeldelse (om ikke andet på din rejselog) af Aeroflot? Kiggede selv på dem her til efterårsferien, det var nogle ret skarpe priser til både BKK og HKT.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    God onsdag herfra.
    Vintersnuen snigløb mig i går aftes og tacklede mig til hjørnet. Håber det kun er en dags tid.:eek:
    Men så går tiden jo med så meget andet hyggeligt, så som at glæde sig over safety bidraget bliver sænket for Danmark:
    http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/Pr...8.aspx?ec_as=787165EE4A7D450781ADC6D6FA1439F0
    Frem med bestillingsknappen, nu er der billige rejser - ja ja 50 øre er da også noget!:p:p

    Og grubler over nyheden, at Boeing har i første omgang fået overbevist Trump administrationen om, at Bombardier har fået ulovlig statsstøtte (tror jeg nok de mener) og dermed solgt billige CS100 maskiner til Delta, hvilket gjorde Boeing godt tøsefornærmet:
    http://www.seattletimes.com/busines...m_medium=social&utm_campaign=article_left_1.1

    Man skal kæmpe på mange fronter som flyvemaskine fabrikant skal jeg love for!:confused:
     
    Erwin Lansing, PENSIONISTEN, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Der kommer test af dem på business class og økonomi. Jeg skal blot lige have stykket det hele sammen efter en lang uge med masser af aktivitet. Så inden de næste 14 dage skulle begge gerne være online :)
     
    Erwin Lansing, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    God stil - ja - "IF alarmen" får også mig til at kigge på forum efter en god deal :)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg laver et rejsebrev om turen og første afsnit er ude nu. Der kan du se lidt om hvad Aeroflot tilbyder i Business Class fra København til Moskva og så videre til Hanoi. Dog er det deres gamle produkt og ikke den nye Lie-Flat Business Class.

    https://insideflyer.dk/rejsebrev-rundtur-vietnam-kapitel-1-turen-vietnam-aeroflot-business-class/
     
    Baadsgaard, Erwin Lansing, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Ser også frem til at høre mere om Aeroflot, især nu jeg har måtte aflyse min planlagte tur med dem til TLV :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    Good morning...!
    Mandag aften afleverede jeg speciale, dagen i går brugte jeg på at sove ud efter de sidste par intense dage på specialeskrivningen - for endelig at tage på at fotoshoot om aftenen, som varede til kl. 02.00.
    I dag skal der ikke ske det helt store - tilbage til den grå kedelige dagligdag, lige et par dage endnu - og SÅ er det efterårsferie!
    Man kunne måske fristes til at tro at sådan en som mig, hopper på et fly ud i verden fra første feriedag. Det er dog ikke tilfældet i år, og det mest eksotiske sted jeg skal hen, er Flensborg hvor bilen skal til service :D
     
    Jeblin, PENSIONISTEN, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God onsdag formiddag fra det går Holte!

    Forstadsfruen er i fuld sving med vasketøj og pakning og så går den mod Singapore senere i aften. Satser på paskontrollen er nådig ved 22-tiden. Nåede lige at blive lidt nervøs, da en e-mail til hotellet i forgårs omkring en pakke, jeg skal have tilsendt til hotellet afslørede at de ikke lige havde en reservation i mit navn :eek: De nåede heldigvis selv at opdage, at de havde stavet efternavnet forkert, så pyha alt er godt. Det havde været ret træls at bøvle med i sidste øjeblik.

    Jeg har jo kigget lidt på om vi skulle forsøge at upgrade til biz, om ikke andet måske bare på det ene "ben". Expertflyers seatmap mener der er godt fyldt, men mener også at der er masser af billetter på biz i forskellige bookingklasser. Helt lavpraktisk forsøgte jeg om jeg kunne bestille biz billetter på Qatars website, og jeg må købe helt op til 6 stk., så mon ikke der alligevel er en plads eller to deroppe ;). Og sådan er det bare altid lidt forunderligt at prøve at gøre sig klog på hvorvidt der er fyldt eller ej. Fik desværre ikke nogen e-mail fra Qatar om at upgrade "billigt", så det bliver enten en dyr omgang eller alle vores point.

    Så den næste halvanden uge vil I blive belemret med forhåbentligt gode stemningsbilleder fra Singapore frit flydende fra Forstadsfruens sikre hånd :D særligt glæder jeg mig til alle de rare restauranter, og jeg er i fuld sving med at planlægge vores måltider i et Excel-ark :p
     
    Baadsgaard, Daniel K, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Er det en diagnose der har et navn???? *DUCK AND TAKE COVER*
     
    SophieHendriksen, Jeblin, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    tak for advarslen om at vi kan se frem til en hel uge med #forstadsdronningtyllerginogtonic
     
    Senest redigeret: 11/10/17
    Baadsgaard, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. nicolajpaaske

    nicolajpaaske Aktivt medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    173
    Point:
    33
    Hvad siger det gode forum til 1½ times transfer i STN? Mellem to Ryanair-flyvninger, AAL-STN-CPH? Ankomst fra AAL 10.35, retur til CPH 12.05. Kan det lade sig gøre? Håndbagage blot.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Sikkert og ved godt det kan være billigt men hvis du SKAL være i CPH er det nok mere driftsikkert at tage bussen eller toget... og noget hurtigere!!
     
    Baadsgaard, SebastianBruun, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side