Den er jeg med på. Min absolutte hadetur er KL1124 til AMS kl 06.00. Den har alt det den ikke burde have - tidligt, kold maskine, kedelige blå farver og destinationen er en Europas værste hubs (IMHO). Desværre har jeg været på den alt for mange gange. Den er kun nogenlunde spiselig hvis man er på vej på ferie og har været i byen halvdelen af natten
Jeg forsøger at tage SAS flyveren lidt senere om morgenen til AMS... jeg husker dog at have taget KL1124 for et par år siden mandag morgen efter super bowl. Sov fra før vi lettede til vi landede
Når jeg kan slippe afsted med det, tager jeg også hellere AF kl. 06:45. Det er nogle vigtige minutter Sidst jeg ikke kunne undgå den, fik jeg dog en OpUp og det blev til en fin morgenmad med solopgang over Øresund.
Endelig tilbage på forum efter et par uger væk.. dagen har stået på arbejde hele dagen og efter et par lange dage, så er butikken endelig ved at være 100% klar til julehandlen (som hos os bør starte den kommende weekend) I weekenden går turen på en lille sejltur til Oslo med kæresten og så har jeg lige booket flybilletter til ARN weekenden efter (afgang lørdag, skal jo med til IF event fredag) hvor den står på reunion med et par gamle kollegaer fra Stockholm.
God onsdag fra Dublin! Det er varmt (over 10 grader!) og vådt. Rigtig fint kontorudsigt, hvis de ellers havde vasket vinduet.
Nå fruen er ude at rejse tirs-tors den her uge så nu får jeg lov til at styre børnene. Det er ikke så tit det er rollefordelingen men indtil videre går det godt/let
Årets sidste arbejdsrelaterede rejse, resten af året foregår i DK (glæder mig efter kun 53 dage i DK iår ) God onsdag
Nogen der ved om der sker noget specielt i Danmark idag? For der er ret mange fly i Kastrup idag som ikke just er der i normal trafik. Titan Airways ZT881 MAN-CPH Titan Airways ZT391 LGW-CPH Luxair LG7623 ZRH-CPH (bemærk B737 mod Q400 som der normalt flyves med på LUX-CPH-LUX) Avanti Air ATV201G TXL-CPH Luxair LG7515 RTM-CPH Volotea V79234 MAD-CPH Peolpe's Viennaline PE653 MUC-CPH Air Explore ED4510 BTS-CPH Enter Air E4537 WAW-CPH Alle links tager til Flightrader24.com Ellers har det bare været en stille skoledag fra min side. God Onsdag
God onsdag morgen fra Johannesburg. Til dem der tror det er super lækkert vejr, så kan jeg oplyse at det lige i denne uge, så har vejret siden mandag budt på regn Så det er ikke lige til badetøfler og solbriller i denne uge.... Jeg er dog glad for at have en dag i Doha på vejen hjem. Der håber jeg på at få lidt sol på kroppen inden jeg kommer retur til DK Er der andre som er mere heldig med vejret?
Næhh.. Trist og gråt i København, så jeg snuppede det kollektive her til morgen... Det er dog ren udgift uden bonuspoint. Måske Movia/DOT/DSB skulle indføre bonuspoint for at tiltrække flere passagerer...
Måtte starte dagen med en varm flat white for at kompensere for det grå, blæsende og rengfulde vejr. Der er noget der tyder på at jeg får en gyngetur med den lille ATR til Hamborg i morgen, men så er det jo som at gå i Tivoli dog med bonuspoint og laks i Guldstuen. I næste uge en tur til Düsseldorf, og så er det ikke mere rejserig på den front i 2017.
Gråt med sne i luften i Oslo. De kloge siger vi kan vente overgang til regn før det igen bliver mange minus grader til weekenden, det er altid en festlig kombination......
Du skal bare bruge rejsekort, jeg er nået helt op på rabattrin 2! Bare en skam at det er falsk markedsføring, for der gives ingen rabat
Du skal bare tage en tur vest for Storebælt, så får du 25% rabat http://www.rejsekort.dk/~/media/rejsekort/pdf/prisblade/2017/prisblad-vs1704.pdf Logikken kan jeg ikke forklare.
Og er du rigtig heldig, vinder du en tur i luftens svar på bumletoget, nemlig en gaaaammel DAT-maskine. Og er det en DAT og den er helt hvid, kan du være rigtig heldig, at benpladsen er endnu ringere. Sorry, ville gerne kunne sælge det som en rigtig god oplevelse, men de der gamle DAT-maskiner er der godt nok ikke meget svung over. De rødnæsede er stadigt gamle, men der er sæderne lidt anderledes og giver lidt mere benplads..... Til gengæld flyver ATR-operationen nu nogenlunde til tiden efter at DAT tager lidt af trykket for dem.