God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Tak for opmuntringen, du ved lige hvordan det skal gøres :)
     
    Baadsgaard, Henry og jakobv84 "Synes godt om dette"
  2. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Rigtigt nok. Men det har ikke givet mig point siden jeg vist nok smed 500 ind med triple point ultimo august... :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Go'morgen. Hos os er den yngste stadigt syg på fjerde dagen så ved at være lidt en udfordring arbejdsmæssigt.

    Ellers er jeg lidt af en US politik junkie og -- efter at have boet i Mississippi og Texas -- at opleve Alabama vælge en demokrat til senatet er godt nok overraskende og (i mine øjne) meget glædeligt.

    Rejsemæssigt afventer jeg stadigt om der gemmer sig en sidste tur eller to i år
     
    Erwin Lansing, PENSIONISTEN, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God onsdag, arbejdsmæssigt har jeg årets sidste tur i dag til DUS og retur i morgen. Startede dagen på Lagkagehuset i Vallensbæk - i øvrigt en Drive-In - hvor jeg lige skulle tanke op og sige hej til en kammeratos. Hvis der sker noget uventet på min lange rejse senere i dag, lover jeg opdateringer :)
    20171212_072833.jpg
    (Drive-in betjeningsvinduet til venstre)
     
    PENSIONISTEN, Henry, tbh og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God onsdag morgen,

    Jeg er en glad, da vi her på halvvejen i julekalenderen har fået udtrukket den første række af vindere. Kan allerede afsløre at der i første batch er et kendt navn i blandt. Derudover er det lækkert at se at alle de fine præmier vi har haft med og som gør det til den julekalender med fleste flybilletter, bonuspoint og guldkort nogensinde er blevet taget ret godt i mod - og i sidste halvdel skruer vi op for præmierne endnu mere. Så det bedste er "still to come" :)

    Rejsemæssigt er der lukket nu og så kommer julestemningen også med julegaver og køb af juletræ i weekenden. Det glæder MiniO sig bestemt til.

    Det kan godt være der ikke skal rejses, men der er lynende travlt på arbejdet og det bliver der resten af året.

    God onsdag til alle, hvorend I er :)
     
    Erwin Lansing, MaleneChristensen, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Kan vi ses listen?
     
    MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Den kommer så snart jeg lige har fået kontakt til dem i første batch :)
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Er min mail fra dig røget i Spamfilteret?
     
    MaleneChristensen, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God onsdag fra en sølle Forstadsfrue. Jeg har haft en visdomstand der voksede sidelæns så den skulle skæres ud i går. Ret så meget smerte! Jeg havde en uopsættelig aftale hos Mercedes i Hørsholm i dag (ja!!! Igen...) om at få skiftet et smadret sidespejl og jeg sidder nu her i joggingtøj og Kamikstøvler og ser komplet malplaceret ud. Og jeg kan ikke engang drikke deres gratis kaffe :eek:

    Men jeg ser frem til lørdag og årets sidste rejse. Desværre ikke noget der giver bonuspoint da det er bilen der kører os en tur på ski i St. Anton.

    I morgen starter julen tidligt med en lille pakke fra @clager :):cool:
     
    Baadsgaard, Ulrik, clager og 6 andre "Synes godt om" dette.
  11. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    God onsdag!

    Alle svømmerne til EM er modtaget, og jeg har bevæget mig tilbage til det fynske. Det blev til tre uforudsete rejser i løbet af de sidste par dage. Først til Oslo for at hente et stykke bagage express, så til St. Petersborg for at møde sikkerhedspersonale for det russiske landshold, og så til Kiev for at hente 12 badedragter.

    Alt i alt et par gode dage i lufthavnen, og på farten.

    I dag er jeg tilbage på skolebænken, hvor jeg gør mig klar til at aflevere dansk speciale om 5 dage. God dag til alle!
     
    Erwin Lansing, MaleneChristensen, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  12. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Rigtig god bedring.
    Har du hørt/set at sneen er kommet i store mængder i bl.a. Gstaad og Verbier.
    Jeg så de schweiziske nyheder i går med flere interviews om snesituationen, de lokale er ovenud lykkelige for prognoserne siger, at der fortsat vil falde nysne frem til juledagene og derefter høj sol .... endelig en julesæson med masser af sne.
     
    SophieHendriksen, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  13. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,207
    "Synes godt om" modtaget:
    3,992
    Point:
    113
    For et par uger siden lovede jeg højt og helligt her, at der ikke var flere lufthavne i 2017. Det går s.. ikke særlig godt.
    Indtil videre er det løfte blevet brudt et par gange. Et lille hop til SGD i sidste uge, et hop til HAM i går - og i næste uge truer den frygtede KL1124 endnu engang. Hmm :rolleyes:

    God onsdag
     
    Henry, RasmusH, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    God stil, at give sin leverandør en gave, flere af disse kunder! Hyggeligt med post fra Tyskland.. God stil og god onsdag derude...

    2017-12-20 12.52.54.jpg
     
    PENSIONISTEN, clager, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God onsdag.

    Julen presser sig på nu og todo listen er forsat ret så lang. Julegaverne skulle alle sammen dog være i "posten" nu og undervejs. Så dette kan jeg krydse af i aften når sidste købes.

    Har I alle styr på jeres julegaveindkøb?

    Ellers er der en del opgaver der venter til dagene imellem jul og nytår. Heldigvis er der mange som ikke er på arbejde der, så jeg forventer ro således at der kan blive ryddet op og 2017 kan lukkes godt og smidigt :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  16. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God onsdag fra en bjergbar. Forstadsfruen kørte en lille offpiste-tur på fire timer i streg uden så meget som en lillebitte pause med Instruktør-Gerhard og det tog næsten livet af mig :eek: mand og barn kørte entusiastisk videre efter frokost mens jeg slår mave i en blød sofa med lammeskind inde i en bar. Magtede ikke engang den hårde bænk ude i solen særlig længe!

    Men deres udsendte reporter kan berette det er fantastiske skiforhold så er du skientusiast er det bare med at hoppe på et fly sydover :)

    9B8AA289-F71F-479E-96B2-C79277AE6E9F.jpeg
     
    Erwin Lansing, PENSIONISTEN, jakobv84 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Suk, det er godt nok mørkt her til morgen... kunne godt trænge til sol, men det er der vist lange tider til...

    Morgen fra en ellers søvnig by (København), endnu...
     
    clager, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Meget enig her - sikken en morgen og nat her på Vestegnen....

    MiniO besluttede sig for at være vågen fra 00:30 til 02:00, så det var en fest og han var pænt hysterisk og ville bare ikke sove :-(

    Så en hård start i dag med mørke, regn og en dag hvor møderne allerede er startet “skævt” op.

    Men det bliver bedre i morgen :)
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,207
    "Synes godt om" modtaget:
    3,992
    Point:
    113
    Godmorgen - og Godt Nytår.

    Første dag på pinden efter en lang juleferie. Mørkt, koldt og vådt i Lyngby. Og nu spørger man sig selv om det var en god idé at se gamle Bruce Villis film til kl 3 i nat mens resten af familien lå og sov.....

    Selv om jeg ofte nyder rejserne, er jeg nu meget glad for at der er minimum to uger til jeg skal se CPH igen. Til gengæld fik jeg brugt ferien på at booke nogle ferierejser - 4 stk til BKK med TG (i V :(), 3 stk Plus til HKG med SK på point (venter på Biz plads) og er i færd med at finde plads til 2 stk til EWR på Biz. De sidste med Tanten.
     
    Henry, RasmusH og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God onsdag. Godt nok skod vejr. Jeg havde brugt et trick postet for snart længe siden (jeg havde ihvertfald glemt alt om det) at der var en senator kode for Lufthansa man kunne bruge til at få Hertz Presidents Circle. Det må jeg have gjort for i dag er jeg blevet opgraderet til det. Andre der hoppede på den?

    Og nu burde man jo matche til de andre selskaber, men ved ikke om jeg gider... bruger alligevel kun National hvor jeg er Executive Elite :)
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side