God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Den fik jeg for et par måneder siden i ATL. Det betød, at jeg kom i den korteste kø efter automaterne, men også den, der tog længst tid. Omkring 50% skulle vente på at blive eskorteret videre i systemet. Ikke helt godt for nerverne :oops:
    Efter de sædvanlige spørgsmål, blev jeg dog sendt min vej med "I have no idea, why you got the X". :rolleyes:
    Efter tidligere erfaringer fra ORD, LAX, SFO og ikke mindst JFK, godt nok før automaterne blev indført, var jeg positiv overrasket over hvor hurtig jeg kom igennem på ATL, ikke mindst taget i betragtning hvor mange andre de fik processeret på sammen tid. Call me impressed.:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Normalt er det gået rimelig hurtigt med at komme igennem med en hvid seddel i ATL, IAD, LAX, SFO og EWR, selv om de nogen gange er begyndt at spørge ind til mine stempler fra Iran. Men så beder jeg dem om at bladre frem til side 20 i mit pas, hvor jeg har et visum til USA, som gælder i 10 år.
    Selv om jeg ikke har en ESTA, så falder jeg alligevel med et visum ind under kategorien Revisiting ESTA.. Man skal bare ikke begynde at spørge, men blot vælge den korteste kø.
    I IAD har jeg endda oplevet at betjenten havde tid til at fortælle mig om turistseværdighederne i Washington, da de ikke have andet at lave.
     
    Henrik Olsen, SebastianBruun, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God onsdag fra Vic i Catalonien, heroppe er det ikke Spanien. Byskiltet har fået tilføjet Republikken Catalonien .
    Nyder en god kop og en endnu bedre chokolade croissant .

    Kører til BCN senere og skal med Vueling hjemover. Håber at bare en af kabinepersonalet er over 25 år, så der er lidt erfaring at trække på hvis noget skulle ske.
    20180613_085005.jpg
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God onsdag fra kagebageriet i Holte.

    Denne uge er sidste uge inden sommerferien starter på fredag for familiens arving. Ugen er pakket med arrangementer hvor man hhv. siger tak til de forældre, der har udført frivilligt arbejde i løbet af året, farvel til de (desværre) mange familier der forlader Danmark og rejser ud på nye eventyr og sidst men ikke mindst takker vi lærerne for deres indsats i løbet af året. De får store gaver og i dag står vi forældre for et kagebord.

    Det har været en oplevelse uden lige at have barn på en international IB skole, og jeg er overraskende trist over dem som rejser.

    Set fra et rejseperspektiv er det jo interessant da jeg nu har venner spredt over hele kloden fra Angola til Boston og Idaho.
    221D7088-1C64-4B24-A0D3-055C61D11CF1.jpeg
     
    Henrik Olsen, clager, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, og @SophieHendriksen, jeres arving "tager meget mere med sig" end I forældre forestiller jer. Jeg har selv gået på internationale skoler i udlandet, i THR i mange,mange år og i Schweiz.
    Jeres arving får sikkert ikke kun en skoleuddannelse, men hvad ligeså vigtigt er, nemlig en god og gedigen opdragelse.
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Husk lige sikkerhedsbriller - det ser ud til at knappen på skjorten er ladt :eek::D
     
    asf, Henrik Olsen, AaB_CPH og 4 andre "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    De er nemlig ikke spor bange for både at undervise OG opdrage!
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    OG af bitter erfaring, kan undertegnede skrive under på at det faktum KAN udvikle sig til en decideret pinlig episode....................:eek::confused::eek::confused:

    /DSGM
     
    asf, PENSIONISTEN, Baadsgaard og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg tror min catalanske kollega spiser for meget Iberico kød. Så ingen pistol, men lidt fedt omkring maven
     
    Henrik Olsen, clager og Henry "Synes godt om dette"
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja det erindrer vi andre med stor glæde med al den morskab det skabte :D:D:D
     
    Baadsgaard, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    DanielBahn, PENSIONISTEN, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    God Onsdag
    Jeg har brugt dagen på at rydde op og gøre hovedrent i min lejlighed.
    Her til aften har jeg tjansen på det lokale teater, hvor der skal styres lyd til et borgermøde med hele 30 fremmødte (wuhuu!)
    Nogen der har en mere interessant dag end mig?
     
    Ulrik, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  13. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Har brugt hele dagen på optælling af madrasser, topmadrasser (og alt i den kategori) efterfulgt af jeg brugte 6 timer på at samle en kommode, hvor jeg først indså da jeg skulle til at sætte skuffer i, at jeg havde vendt listerne forkert :confused::confused: #idiot

    De næste 2 dage står på arbejde og så fri i weekenden. Weekenden skal bruges på et børnearrangement for børn med livstruende sygdomme, som jeg har arbejdet frivilligt for i 11 år :) helt klart et af årets højdepunkter at se hvor glade børnene (og deres familier) er, når de får en dag langt væk fra hospitalerne :)
     
    SebastianBruun, PENSIONISTEN, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Ved du hvad forskellen er på et borgermøde og et folkemøde? Førstnævnte er for CPR-numre, sidstnævnte for CVR’ere...
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  15. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    428
    Point:
    63
    God onsdag fra sæde 7D på SK954 på vej hjem fra Miami. Fyldt i Biz, Makienok og Ibi nede bagi, super crew og snart tid til at sove...
    IMG_1302.JPG
     
    MaleneChristensen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Vidste jeg faktisk ikke, det hed et borgermøde, men der var klart flest erhvervsdrivende til stede... mystisk :)
     
    Henry og AaB_CPH "Synes godt om" dette.
  17. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvad er forskellen på en måge og en terne?

    Der findes ingen ternede måger, men mange m... :p:p:p

    (duk og væk..:oops: )
     
    RikkeD, AaB_CPH og Henry "Synes godt om dette"
  18. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God onsdag herhjemme fra sofaen.
    De sidste par dage har stået på totalt afslapning og VM-bold i tv, men synes godt nok det er begyndt at blive kedeligt bare at ligge her.. dog er influenzaen ved at gå den rigtige vej og kan mærke jeg så småt får det bedre og bedre. Her til morgen havde jeg kun 39,3 i feber, det er det laveste i en hel uge:D (de små ting der tæller!)
    I dag er det en uge siden jeg fik taget blodprøver for kyssesyge og i dag skal jeg til lægen igen og ha’ taget endnu flere blodprøver, så de kan måle mine levertal og udviklingen her.... og er der noget jeg hader - så er det blod og nåle.. så det er en rigtig dejlig onsdag jeg går i møde :D
    Tallene skal fortælle noget om, hvor længe jeg skal forvente at være syg, så det er vigtigt at då dem taget, selvom det ikke er sjovt.. o_O
    Ellers sker der ikke så meget her. Ferieplanerne her i sommerferien om en køretur ned gennem Europa i 3 uger med kæresten er vi desværre blevet nødt til at aflyse, da min læge ikke forventer jeg er klar til det om 2 uger med forhøjede levertal og det hele, så vi må udsætte ferien til næste år eller tage en ferie til vinter :(

    håber i andre har en mere spændende onsdag end jeg har? :)
     
    Henrik Olsen, Ulrik, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,803
    Point:
    113
    God bedring
     
    Henrik Olsen og MaleneChristensen "Synes godt om" dette.
  20. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Herhjemme i det solrige Tyskland står den på en (syntes jeg selv) velfortjent fridag.

    Der er dog delte meninger om hvad denne skal bruges på, jeg selv mener det er godt at starte optakten til Tyskland - Sydkorea allerede tidligt på dagen :p:D:p:D

    Det ender nok med (under protest) lidt rengøring og lignende inden ;)

    Håber i andre får en fantastisk og fredfyldt onsdag.

    De bedste hilsner herfra.
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side