God onsdag. Ingen Roskilde, det lader vi ungerne om. På vej til Berlin på en hurtig tur, dog med en aften i Berlin, så jeg tænker currywurst og Mikkeller på Torstrasse . Flyver for en gangs skyld med Easyjet, Tanten var over 2000 kroner dyrere.
Dagen i dag er brugt hos lægen, hvor der blev givet vaccinationer mod Gul Feber og HEB A+B (1. stik ud af 3). 2.500 kr for to vokse og 1 barn.. og så tog de ikke engang EB eller BA MasterCard.. Vi er heldigvis medlem af Danmark, så de æder halvdelen af regningen. Nå, men når man sådan er blevet udsat for tortur, så måtte vi lige forbi sønnes oldeforældre og trøstes med lidt smørrebrød og jordbær-tærte. Er næsten surt de gælder hele livet
Vaccinationer kan også ende med at være rigtig kedelige at have sparet på, men enig, man blinker lige ti gange når man ser regningen! Vi gav 1600 for skoldkoppevaccination til arvingen sidste år, der drattede jeg lige ned af stolen
Ja så er det “hverdag” for Forstadsfruen igen - masser af vasketøj, en uregerlig have og en uregerlig unge, der har ferie i stil 15/8. Det bliver edderhakme nogle lange uger Temperaturen fejler ikke noget her i Holte, så mon ikke bare vi skal have badebassinet sat op hurtigst muligt. Efter at have trampet rundt i Dubai Mall i maaaange timer lykkedes det også til sidst at hjembringe popcorn fra Garretts til IF’s eget VIP popcorn medlem @jakobv84. Efter lettere pres købte jeg også en pose til mig selv. Chicago blanding består af cheddar/karamel og smager en del bedre end det lyder! Dubai er en sjov størrelse, men passer rigtig fint til en badeferie med god mad og shopping, så jeg ser frem til yderligere 10 dage i oktober. Jeg vidste mad var en bekostelig affære men var alligevel overrasket over hvor dyrt det var og vi kom altså lige fra et af de dyreste hoteller på Maldiverne!! Når man skal til Atlantis (credit til @jakobv84 for den her): Atlantis er lidt Vegasagtigt og fungerede rigtig godt. For mange mennesker til jeg bliver fan, men det er jo et vilkår man kender på forhånd. Servicen var upåklagelig lige fra elevatormand til concierge og værelserne var rigtig pæne og god størrelse selvom vi havde en af de billigste kategorier. Så alt i alt en rigtig god oplevelse hvis man har børn der gerne vil i vandland, se på hajer mm. Turen hjem startede som bekendt ikke så fedt, men det var stadigvæk en sjov oplevelse at prøve biz på toppen af en A380. Jeg synes EK halter lidt efter f.eks. QR på flere punkter, men baren var uber cool, maden var god og jeg var fan af madrassen. Til gengæld intet amenity kit, det er svagt! Den flinke dame ved check-in havde givet Priority tags på bagagen selvom vi ikke var berettiget til det. Prioriteten blev overholdt og vi var lynhurtigt ude.
God onsdag eftermiddag fra guld truget i Cph. Middel travlhed i loungen. Ingen kø ved hverken guld Check-in eller fast track. Men tro ikke at verden ser rar ud fra min stol... To ting kan der gøres noget ved, kun den ene er jeg selv herre over, og det gør jeg så!
God onsdag herfra. Ikke de store planer og pt. stadig sygemeldt.. 3 timer i mandags på job var nok til at kroppen sagde fra og så måtte perioden forlænges med endnu en uge.. Tror snart jeg har set alt der findes på div. streamingtjenester og VM i fodbold er også snart forbi - så det ser sort ud hvis det her har tænkt sig at fortsætte....Kæresten har foreslået, at jeg kan se Tour de France, men jeg kan simpelthen ikke se det sjove i at se på nogen der cykler 200 km... (det er dog imponerende at de kan)
Ja, min gymnasieven Philip Khokar, DR korrespondent i Asien, har skrevet en bog om sin tid i Kabul. Den læste jeg selv på ferien og var ret begejstret. Ellers læser jeg masser af krimier, læs Jesper Steins serie eller Camilla Lackberg for noget svensk. Alle Jan Guillaus bøger om Carl Hamilton er super cool også selvom de er gamle nu, dem har jeg læst mange gange. Mit liv som Geisha af Arthur Golden er både forfærdelig og fantastisk på en gang. Jeg er sådan en der læser rigtige bøger :
Det er da så retro det billede der.. næh, Mofibo og få point samtidig! Plus det ikke fylder som hos dig.. kun fordele
Ja billedet var også til ære for sådan nogen som dig, der synes trykte bøger er åndssvagt jeg kan bare bedst lide dem sådan, og der kommer heldigvis ikke noget bog-politi efter mig
@SophieHendriksen har fat i den lange ende @Kristian. Mofibo mv. giver kun point én gang. Hvis bøgerne købes med SAS MC, så tikker pointene løbende ind
Øhh, Mofibo er på abonnement og tilknyttet mit kreditkort... som er MC Premium.. men ok 129kr af 15 point per 100 er ikke noget der giver alverden.. så altså samme rate som, at købe en dyr bog til 299kr hos boghandleren (altså flere point, men kun 1 bog...)