God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jamen så blev det jo onsdag! Arvingen er skibet i sommerhus med farmor under store protester og haven er stadigvæk en kæmpe byggeplads. Alt godt, send flere penge :D Jeg render rundt og føler mit hjem er blevet til en mindre B&B med alle de mennesker der skal fodres tre gange om dagen (okay det gør man jo så ikke engang på en B&B!), så nu må bare gerne blive færdige med den pool og terrasse og så kan Vorherre også godt skrue op for varmen igen :D

    Jeg har de sidste par dage testet hvordan man laver de bedste amerikanske pandekager. Tror den landede i dag :p Ja lidt nørded.

    2019-07-03 09.09.21.jpg

    Jeg har ikke haft tid til at planlægge vores Californien-tur færdigt, og nu strammer det jo lidt til, da vi lander d. 17/7 og endnu ikke har booket noget hotel til den første del af turen. Jeg havde ellers lige besluttet vi ikke gad køre helt fra SFO ned til Huntington Beach som vi først havde regnet med, brugte oceaner af tid på et finde noget lækkert oppe ved Carmel Valley/Monterey for nu at lave det hele om igen. Flot. Vi har nogle venner, som er i Newport og de har lokket os derned, så nu ser det ud til 3 overnatninger på Hyatt Regency Huntington Beach. Så tre dage med tre knægte og fædre der skal surfe, Chuck E. Cheese og pizza :eek:

    Turen sluttes på Rosewood Sand Hills i Palo Alto med morgenmad på Michelinstjernet restaurant hver dag. Den del ser Forstadsfruen meeeget frem til!

    Nu vil jeg hente mere kaffe og finde et sted at overnatte på vej derned. God onsdag derude :cool:
     
    Baadsgaard, clager, Ulrik og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Av, av, min arm, sikken en dejlig tur. Den kommer godt nok til at gå hurtigt med de mange hotel skift. - Skøn ferie I har forude.
     
    Senest redigeret: 3/7/19
    Henry og SophieHendriksen "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Protester fra farmoren eller arvingen?
     
    Erwin Lansing, Kristian, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Haha du må gætte!
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  5. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Måske begge?

    Men hvis nu knægten får lov at tage sin iPad med - og medbringer seneste nummer af Gallop til farmor - er begge vel formildede? :)

    På den anden side - hvis han nu har set de friskbagte pandekager og ved, at hos farmor står den på knækbrød og Hatting-boller kan man vel ikke undres over lidt protesten..:(
     
    Senest redigeret: 3/7/19
    SophieHendriksen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Vi har også lige en mellemlanding i Santa Barbara på 7 nt. i et hus ved stranden. Vi afslutter den del med brunchbuffet på Four Seasons - en af dem med østers og det hele :D En amerikansk veninde fra Boston, som boede i DK indtil sidste sommer er også i Californien og besøge familie, og hun kører 3,5 time op for at spise morgenmad med mig i Montecito - det er da dedikeret hvad :cool:
     
    clager, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Sommer, sol, super humør og fridag what’s not to like :):):)

    Dagen bruges hjemme i Tyskland hvor planen var at holde en “velfortjent” fridag, alt imens de kommende måneders rejser skal bookes :rolleyes:

    Hvad skal i andre bruge dagen på ?

    Hav det rigtigt godt every1
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Har ligget ved pølen det meste af dagen.
    Det gik pludselig op for mig at min ITelefon Xs kunne klare at komme med i baljen. Det var sjovt, og den virker endnu. #voksenbarnslejetøj :rolleyes:
    EDBF6A0D-AE24-46FC-A98B-456402EFE3CE.jpeg
    Ligger samtidigt og tæller fly som kravler ud fra MLA, kun narrowbodies desværre, men travle bier er de. :)
    13185C98-BF1E-43E2-A242-2AB9ACEBDDA7.jpeg
    Hvor er flyet tænker du sikkert? Det ER der altså. KM420 til BRU et sted i disen:D

    God onsdag her fra Gozo.
     
    asf, Ulrik, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    1. WP_20190717_17_25_48_Raw.jpg Aldrig har jeg været så ked af at hente en ny bil hos en forhandler ... FARVEN. Jeg bestilte en farve som kaldes darkmoon blue (se billede nederst), der er da noget blå farve i.
    - Ak, ak, da jeg skulle have bilen overleveret idag, udbrød jeg, oh, nej, den er jo sort .. nej, nej sagde ekspedienten, den er blå... hvad siger I if'ere, er den ikke kulsort ? Lad jer ikke narre af at den blå himmel spejler sig i bilen. WP_20190717_17_41_59_Raw.jpg WP_20190717_17_27_16_Raw.jpg WP_20190717_17_25_58_Raw.jpg
    WP_20190613_11_55_01_Raw.jpg
     
    Senest redigeret: 17/7/19
    SophieHendriksen, Erwin Lansing, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Den ser godt nok noget sort ud, står jo i samme tone som dækkene, og dem kan forhandleren vel godt anerkende er sorte.
    Står der en farvekode på karrosseriet et sted, så du kan se om den er som bestilt??
     
    SophieHendriksen, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Det må gamle jeg ud at finde imorgen. Tak for tippet.
     
    Ulrik, Henry og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Lige en forsinket god onsdag.
    Emirates nye biz kabine i 777’eren fra Luanda til Dubai.
    Virkelig lækkert design, men Seat pitch er til den gode side, kunne dårligt nå fodskamlen med mine 1,80m :) #firstworldproblems
     

    Attached Files:

    jespersm, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Kører Emirates stadig med 2-2 eller 3 -2 på deres nye biz kabiner? De fleste andre går over til 1-2-1.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,489
    Point:
    113
    Den jeg fløj med. Boeing 777-200LR var 2-2-2

    Fra Dubai til Cph: A380 = 1-2-1
     
    Senest redigeret: 20/7/19
    SophieHendriksen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  15. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så har de da trods alt også fjernet et sæde fra den gamle 2-3-2 konfig!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,803
    Point:
    113
    Har lejet bil denne week-end for at tage på besøg i Sønderjylland. Jeg var da også overbevist, om at den var sort. Men da jeg åbnede klappen til bagagerummet kunne jeg da godt se, at farven på indersiden var meget mørkeblå. Kom så til at tænke på dig.

    Hvad endte det med?
     
    PENSIONISTEN og DanielBahn "Synes godt om" dette.
  17. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Det er bestemt ikke sjovt at være øv over, at skulle hente en ny bil. Meeeen.. på dine billeder står den jo i en overdækket carport, så der er jo ikke meget sollys der skinner ind og får det smukke farveskift til at opstå. Min farmor har samme farve, og jeg synes den er fantastisk flot. den skifter nemlig fra den klare, mørke blå over til en imponerende dyb dybdehavnsblå, som man skulle tro James Cameron havde taget direkte med op fra Marianer-graven.

    Vores egen A4 er mythos-sort som er perlemorslak. Den er sort når du ser den kører forbi eller i overskydet vejr - men i solskin skifter den toner fra mørkeblå, til mørk koksgrå over til en meget dunkel British Racing green.
    CEB7F297-1AE1-4E5E-B2DC-2369854B0C68.jpeg

    Vores gamle bil var Silke blå, og det var en fantastisk farve. Kunne Audien leveres i den, så var jeg solgt. Sort er sort, og død besværlig at holde ren. CF187932-A753-498B-ADC0-B17CC02B0119.jpeg

    Men tillykke med nye bil trodsalt :) en astra er en lækker bil, og det er jo den sidste ægte Opel, inden de der frøgnaskere overtog forretningen :p
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    "Månen har den farve, måner skal have!" (Gustav Wied)..

    Det er jo lidt af et dilemma at havne i. Vil du brokke sig, få ret - og så vente yderligere otte-ti uger på at få en anden bil? Eller acceptere fejlen, evt. mod en kompensation; det er jo ikke ligefrem en decideret afskyvækkende farve der er leveret.

    ( siger ham der er trekvart over, hvilken farve hans egen bil har :oops: - "pyt med kattens farve, bare den fanger mus")
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg kan nok ikke gøre så forfærdeligt meget - de vil nok blot grine af sådan en gammel halvfjers årig (bilen er sort sort, den har end ikke et strejf af blåt skær). Det er bare så ærgerligt, jeg kørte den hjem i onsdag og siden har den ikke været ude. Nå, jeg må tage mod til mig. Jeg har altid været meget glad for alle mine biler, jeg har haft tolv alle fra nye, hvoraf 8 var Volvo´er . Heldigvis er det en leasing bil, således at jeg kan opsige kontrakten om 11-12 mdr, og så starte forfra. - På en pæn måde er jeg ved at skrive til Opel om min skuffelse med kopi til leasing selskabet, for det er jo dem, der ejer bilen.
     
    SophieHendriksen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,803
    Point:
    113
    Det er jeg da sikker på, du også bliver for denne.
     
    SebastianBruun og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side