Jamen så blev det jo onsdag! Arvingen er skibet i sommerhus med farmor under store protester og haven er stadigvæk en kæmpe byggeplads. Alt godt, send flere penge
Jeg render rundt og føler mit hjem er blevet til en mindre B&B med alle de mennesker der skal fodres tre gange om dagen (okay det gør man jo så ikke engang på en B&B!), så nu må bare gerne blive færdige med den pool og terrasse og så kan Vorherre også godt skrue op for varmen igen
Jeg har de sidste par dage testet hvordan man laver de bedste amerikanske pandekager. Tror den landede i dag
Ja lidt nørded.
View attachment 18293
Jeg har ikke haft tid til at planlægge vores Californien-tur færdigt, og nu strammer det jo lidt til, da vi lander d. 17/7 og endnu ikke har booket noget hotel til den første del af turen. Jeg havde ellers lige besluttet vi ikke gad køre helt fra SFO ned til Huntington Beach som vi først havde regnet med, brugte oceaner af tid på et finde noget lækkert oppe ved Carmel Valley/Monterey for nu at lave det hele om igen. Flot. Vi har nogle venner, som er i Newport og de har lokket os derned, så nu ser det ud til 3 overnatninger på Hyatt Regency Huntington Beach. Så tre dage med tre knægte og fædre der skal surfe, Chuck E. Cheese og pizza
Turen sluttes på Rosewood Sand Hills i Palo Alto med morgenmad på Michelinstjernet restaurant hver dag. Den del ser Forstadsfruen meeeget frem til!
Nu vil jeg hente mere kaffe og finde et sted at overnatte på vej derned. God onsdag derude
Click to expand...