God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Men som jeg skriver - det gør du også hvis du har bilen i 2 år. Første service på de fleste europæiske biler er ved 24 mdr eller 30.000 km. Man skal godt nok kører råddent - eller købe for billige dæk - hvis man skal have skiftet dæk efter 30.000 km..

    Kan også godt være vi er enige :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå jamen god onsdag - ikke også @Ulrik :D

    Her på matriklen er vi så småt ved at gøre os klar til skolestart medio næste uge. Så kommer man (mig) jo i tanke om, at der ikke er booket nogen efterårsferie, og jeg har lige opdaget at jeg sparer ca. 10.000 kr. på hotel, hvis jeg rykker vinterferien en uge. Men så mister jeg mine SAS biz bonusbiletter :eek: Se, det må være et dilemma folk kan forstå herinde ;) Så det kan man jo hygge sig med en god onsdag.

    Haven, ja se, der har vi fået noget som ligner en gylletank :eek::eek:

    2019-08-06 11.00.43.jpg

    Der står godt nok noget i servitutterne om forbud mod mødding, men ikke noget om gylletanke :D:p
     
    jespersm, PENSIONISTEN, Kenneth K og 6 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Tillykke med konstruktionen.

    Et enkelt råd: Hvis grundvandet står højt i jeres område, skal der noget fyld i tanken. Adskillige landmænd har oplevet, at vandtrykket skubber en tom beholder op. Og så er den jo ikke meget værd.
     
    SophieHendriksen, jakobv84, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Ja - det er da et dilemma - jeg må sige jeg kunne være fristet til at prøve at booke i SAS Plus (hvis muligt) og så satse på cash/points upgrade gik igennem - men det kommer jo helt an på om det er billigere end de 10.000,- som spares.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    På tv *canal 9* kl 1800 til kl 2000 er der mange udsendelser om opførelse af pools fra første spadestik, pools i alle afskygninger, alle i forbindelse med små udendørs grill køkkener. - Interessante udsendelser, hvis man bryder sig om "byggerier/indretning".
    DER ER EN UDSENDELSE IMORGEN 08.AUG, og så fortsætter de i næste uge.
    @SophieHendriksen, der kan hentes mange ideer.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det har jeg også gjort nu. Det var alligevel så mange penge, at jeg syntes det var svært at forsvare ;) Min mand turde ikke tage beslutningen, han konstaterede at nu havde han lige sagt nej til jeg måtte købe en hest i sidste uge, så han mente ikke han også kunne bumpe mig ned fra business :D:D
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Med dit normale hotelvalg er 10k vel højst 10% af totalen? :D *nu venter vi så bare på dagen oprinder og fruen bruger mere end 10k på at komme ud fra Y* :D:D
     
    SophieHendriksen, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hahaha dog lidt mere end 10 % denne gang ;) Det svarer til morgenmad på The Sebastian i 14 dage :cool: Men point taken, og det var også lidt en del af diskussionen om en upgrade endte med at blive dyrere. Jeg satser lidt på der åbner flere pladser op, der er jo gabende tomt på den rute i februar. Vi er trods alt booket i Plus og i den nye A350. Det betyder desværre vi (måske) skal dele midterrækken da det jo er 2-4-2.
     
    PENSIONISTEN, Henry, jakobv84 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    God onsdag morgen fra et tomt TK1788 mod Istanbul og Supercup finale i aften. Liverpool V. Chelsea
    YNWA !!!
     
    PENSIONISTEN, SophieHendriksen, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20190814_14_37_30_Raw.jpg WP_20190814_14_36_19_Raw.jpg WP_20190814_14_36_49_Raw.jpg WP_20190814_14_19_15_Raw.jpg God onsdag fra en dejlig dag i Geneve.
    Mine biler holdt som aftalt foran hotel Des Bergues, min Bentley var der naturligvis også.
    Lidt frokost lige ud til søen blev der også tid til.
     

    Attached Files:

    Steen Madsen, Baadsgaard, SophieHendriksen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Baadsgaard, SophieHendriksen, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Faldt over denne post på Facebook:

    A86DC69B-BBA0-4A9E-A093-138E3971C607.jpeg

    Så CPH havde altså selv en ide om at dette setup brugt i fx Washington og Montreal er skide smart?!!?

    Det holdt åbenbart ikke og løb ud i vandet og gate G4 forblev normal gate...
     
    asf, Henry, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    God onsdag fra Nagoya og SCMaglev Railway Museum. Billeder fra den største og mest realistiske modeltogbane jeg har set. Den starter hver halve time og kører så i 20 minutter, komprimeret fra et helt døgn.
    Shinkansen kører hver dag mellem 6 og 24 (sådan ca), og i de resterende timer, er der sporarbejde. Selv de maskiner ser man køre ind på banen, når tiden nærmer sig. Omme bagved, sad kommandocentralen og styrede sporskifter og signaler.
    Jeg har også lavet en video, men den kan desværre ikke lægges op.

    Overall. Et spændende sted, og slet ikke det samme som vores eget jernbanemuseum i Odense.
    20190918_121648.jpg 20190918_122118.jpg 20190918_122351.jpg
     
    SophieHendriksen, Baadsgaard, Jeblin og 5 andre "Synes godt om" dette.
  14. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    God onsdag!
    Godt at være tilbage i de kendte blå farver mod AMS efter en tur i de knaldrøde Austrian farver. Ja, jeg har været illoyal og tager en tur i, det øvrigt anbefalensværdige, Austrian premium Economy class. Det har også en lille sideeffekt, at turen til ARN i næste uge bliver som elite medlem! Jeg er dog ikke sikker på om jeg skal græde eller grine over de listede “fordele”, men mere om det efter det er afprøvet. Jeg har dog lagt et par plusgrades ind for en sikkerheds skyld :)

    FBD89A08-1950-4136-AF85-ACF63F3254B3.jpeg
     
    SophieHendriksen, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det er faktisk meget syndigt af dig.... Sådan en loyal KLM flyboy :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Så må du en tur i skriftestolen. :(:(:( Mon du ikke kan få syndsforladelse ved at give et KIVA lån?:D:D:D
     
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    jeg ved jeg ved, men jeg er også for meget hollænder og/eller jyde til at sige nej til et godt tilbud når jeg ser det ;)
     
    THammer og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Blev ringet op i går aftes af en mand med en pæn stemme. Han skulle lave et dybdeinterview med medlemmer af EuroBonus. Det ville jeg gerne være med til - men nu skulle mødet foregå i Købehavn. Så jeg måtte melde fra. Tilbød dog, at vi kunne tage interviewet over skype eller telefon Det var han lige ved at afvise - indtil han fandt ud af, at jeg er diamant. Dem ville de gerne snakke med, så han skulle spørge chefen, om det kunne lade sig gøre.

    Tror ikke, det var muligt. Har nemlig ikke hørt fra ham siden
     
    SophieHendriksen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  19. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Man kan undre sig over, at medlemsstatus ikke fremgår af det udtræk, som interviewerne bruger som grundlag for deres opkald? :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Det gjorde det faktisk også, da han fik kikket alle data igennem. Ligesom min adresse fremgik. Så jeg undrer mig over, at jeg blev udtrukket til en interview i København. Men, som han sagde: Han regnede ikke med, jeg ville tage turen fra Aarhus, når honoraret var 400 kroner. Og det har han da ret i.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.

Del denne side