Jeg er lige blevet student, hvor jeg fik en tur med vandflyet mellem København og Aarhus i gave af mine forældre! Jeg ser OY-NSA dagligt (ofte mange gange dagligt) og har også været ude for at se den lette og lande en håndfuld gange, så jeg glæder mig til endelig selv at få prøvet den
Samtidig har jeg for nyligt fået endeligt på plads, at jeg flytter til Schweiz, nærmere bestemt lidt vest for Lausanne, til august. Jeg skal være au pair for en enlig far (som arbejder i IATA) og hans 14-årige dreng i 11 måneder, umiddelbart en særdeles overkommelig opgave
Samtidig fortsætter jeg med at arbejde i mit nuværende job som kommunikationskonsulent, omend det bliver remote (men det har vi jo lige øvet os i, så det går nok
)
Dette gør, at jeg nok ender med at flyve mellem GVA og CPH en håndfuld gange det næste år! Jeg kører derned for at få flyttet alle mine ting (og for roadtrippets skyld), men kommer nok til at flyve hjem cirka fem gange i løbet af året. Jeg regner med at købe ungdomsbilletter hos SAS og så opgradere på point (hvis ellers deres lounges åbner). Jeg glæder mig til at komme lidt op i luften igen!
God onsdag!
Click to expand...