Er der nogen her, der har erfaring med at få penge for nyindkøbte flybilletter, fordi det ikke var muligt at nå sin oprindelige:
I går skulle jeg flyve CUN-MEX med Aeromexico. på én billet og derfra havde jeg knapt 2 1/2 time før jeg skulle til CPH, via MIA og LHR på en anden PNR
Desværre returnerer mit fly tilbage til Cancun på grund af en teknisk fejl (shit happens), men jeg kunne se, at jeg ikke kunne nå den. Derfor ville jeg blive i Cancun, og chance på at nå et af de fly der gik til Miami, således at jeg kunne nå resten af ruten hjem.
Det var desværre ikke muligt, så jeg var nødt til at købe nye flybilletter. Da jeg helst flyver business class på natflyvninger, så købte jeg selvfølgelig også en business billet. Det var nu heller ikke fordi der var så mange andre muligheder, for det var åbenbart store skiftedag i går
Nu ligger der så - en høj regning, som jeg selvfølgelig gerne vil have dækket ind.
Tror I det burde kunne lade sig gøre at få fuld refundering? MCT i MEX er 1:30, så der havde været masser af tid, og vi fløj også til tiden første gang.
Click to expand...