God onsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Ulrik, 26/8/15.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Giver det stadig point?
     
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Ikke længere for Revolut, da overførslen tæller som en kontanthævning.

    Køb med Curve vil stadig give point.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Nogen der har nogle spændende destinationer på programmet sådan en juli onsdag :p ?

    Jeg havde den udsøgte fornøjelse at besøge min amerikanske kammerat igår, som er på ferie i Europa.
    En dag i Amsterdam med godt selskab, god temperatur og lækkert mad kan man jo næsten ikke sige nej til ;)

    Min oprindelige plan var at flyve med Vueling i aften på VY8446, men de sidste fire dage i streg har denne rute åbenbart være ramt af forsinkelser, så jeg turde ikke satse på at ramme CPH rettidigt og måtte med en af det “Nemme Fly” aka Easyjet istedet :D tilgengæld når jeg næste fly til RNN uden problemer så der er ro på igen.

    By the way, hvis nogen af jer skal rejse fra AMS den kommende tid, så kom i RIGTIG RIGTIG god tid! Jeg troede jeg var snedig ved at tage morgenflyet 07:25, og blot ankomme til lufthavnen 04:45, men var skisme først igennem security cirka 06:00 :eek: så ak ak selv en tidlig morgen er der knald på i Schipol.
    Humøret blandt de rejsende trods den lange kø var heldigvis enormt højt :oops:

    Rigtig dejlig onsdag til jer alle ;)
     
    THammer, PENSIONISTEN, Erwin Lansing og 7 andre "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Joda: Aarhus - København - Istanbul - Baku. Den tur har jeg prøvet et par gange - så jeg havde alle dokumenter klar. Opholdstilladelse og bevis for fuld COVID vaccination. Ikke desto mindre tog boarding i København noget længere tid end normalt. Så jeg spurgte, om der var problemer. Ja, maskinen var helt fyldt. Jeg skulle lige til at spørge, om de havde brug for nogle frivillige til til at vente på næste maskine. Men så siger den flinke dame: "Du får et andet sæde. Vi opgrader dig til Business class." Det er jo også en måde at hjælpe et selskab i knibe.

    Business Class var også fuld. Det viste sig så, at flere af mine medpassagerer skulle havet været med SAS til Boston. Men den er jo aflyst.
     
    asf, THammer, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Vi venter stadig på en af kuffertene, som ikke kom med i forgårs fra CPH til AMS og er i status "Tracing continues", hvilket nok betyder noget i stil med "Vi ved heller ikke hvor den er".o_O

    I mellemtiden tikkede så aflysningen ind for flyet i næste uge videre på den direkte AMS-PRG, for det er jo også længe siden jeg har været i CDG, så de ville SÅ gerne give mig oplevelsen af en time dernede for at vedligeholde mit franske :p

    Der er vel ikke andet at gøre end at forsøge at finde et halvfyldt glas et sted i det her kaos :D
     
    Kenneth K, Offlyer, Calle77 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    God onsdag aften fra FAE.
    Skulle have været med SAS retur fra Færøerne i dag, men grundet dårligt vejr i formiddags, hvor Atlantic Airways havde to fly, der ikke kunne lande valgte SAS at aflyse SK1777/8. Jeg blev hurtigt ombooket til en alternativ rute via BGO, som også blev aflyst, så derefter til morgendagens SK1778. Da jeg helst skal nå hjem i dag ringede jeg til diamantlinjen, ventede i 13 minutter, og blev så uden problemer ombooket til en valgfri Atlantic airways afgang i dag. God service fra SAS.
    Dermed gik jeg glip af en vejr-rekord i Danmark og nøjedes med 11 grader og vekslende tåge, regn, sol...
     
    Offlyer, HenrikM, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Nogen der erfaringer med secretescapes?
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  8. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Min søster som er JYDE bruger dem med god succes.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Henrik Olsen og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,838
    Point:
    113
    Jeg har åbenbart glemt 8 millioner dollar i Atlanta o_O


    I am CARMEN BRANT, Inspection Unit Manager, United Nations Inspection Agency in Hartsfield Jackson International Airport Atlanta, Georgia.

    During our investigation, I discovered an abandoned shipment through a diplomat from the United Kingdom, which was transferred from JF Kennedy Airport to our facility here in Atlanta, the two consignment boxes are worth $ 8 million. I ascertain to you that the consignment is in your name, you are therefore advised to provide clearance and yellow tag certificate for your claim.

    I anticipate your email ([email protected])


    Best Regards,

    Carmen Brant
    INSPECTION OFFICER
     
    Henrik Olsen, asf, Bekgaard og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Gode nyheder med SK921/SK922 AAL-EWR-AAL
    De må ægre sig i Aarhus

    Kan se tidsplanen er lagt sådan at 321 har "pause" i EWR, hvilket må betyde at der snart bliver annonceret rute(r) til EWR med afgang fra Skandinavien tirsdage, onsdag, fredage og søndage. Jeg vil skyde på 2 ugentlige fra hhv BGO og GOT.
    Helt i tråd med hvad SAS sagde på Diamond eventet for nogle uger siden.

    Så mangler vi bare at SK937 vender tilbage - som også antydet af flere ansatte ved samme event
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Såvidt jeg kan se er det 3x + 3x fra hhv. AAL og GOT. Jeg forstår dog ikke, hvad flyet i så fald skal lave om tirsdagen - såvidt jeg kan tyde af fartplanen ser det ud til at det overnatter i USA mandag-tirsdag...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Sådan en lille flyver bliver sikkert hurtigt træt og har brug for ro og hvile :)
     
    Offlyer, Henry, Jeblin og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    haha - det er god humor :)
     
    jespersm og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Havde ikke set at GOT var annonceret

    Der er plads til BGO en enkelt gang om ugen - men giver det mening?

    Men små flyver skal have hvile som det bliver skrivet :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Den står til at flyve SK901 fra KBH om tirsdagen. Det passer jo med, at den kommer til servicetjek én gang ugentligt.
     
    Offlyer, Henry, Jeblin og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Montreal
    Har lige booket mig selv og en legekammerat ind på premiereflyvningen til Montreal (fra CPH) med AC827 fredag d. 2. juni til en hurtig weekendtur i en af mine favoritbyer i Nordamerika. Hjemme igen mandag morgen. Er der andre herfra der også er booket ind?
     
    Ulrik, isolCBflyer, HenrikM og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Jeg mødte en engelsk mor og hendes 3 børn ved lufthavnsbussen. Hun lærte på den hårde måde, at man skal være kildekritisk og omhyggelig, når man søger rådgivning.

    Hun landede i lørdags i Aarhus Airport og skulle naturligvis ind til byen. Det var første gang de var i Aarhus. Så hun spurgte en mand i pænt tøj i lufthavnen, om der gik busser til Aarhus. Beskeden var, at det gjorde der naturligvis ikke. Men hun var meget heldig, for han kørte taxi og kunne sagtens tage hende med til den jyske hovedstad. 1000 kroner fattigere fandt hun på hotellet ud af, at der faktisk går lufthavnsbusser.
     
    asf, Erwin Lansing, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    De findes nok overalt - og ikke kun på disse kanter. Jeg er simpelthen så træt af, at de står og fylder og råber om "taxi" når jeg lander her i Santiago. Jeg er begyndt at gå direkte imod dem når jeg går ud af lufthavnen (de står jo direkte i vejen så man ellers skal gå omveje for at komme ud af terminalen), mens jeg høfligt, men bestemt, siger "permiso". Så flytter de sig pænt så man kan komme ud.
     
    asf, Erwin Lansing, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side