God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Stille tirsdag. Sidste undervisningsdag som instruktor på kemi-kursus og ellers bare endnu en dag på uni.
    Til sidst lige forbi Imperial og købe billetter (Diners selvfølgelig) til Star Wars i december..
     
    Kristian og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Vinterdæk påskruet her til morgen, kørte til det forkerte værksted, så lidt pinligt at man ikke læser SMS/Mail hvor man skal hen og bare lader sig køre edter "vanens magt" - T-3 days for SF med BA Error Fare...
     
    tbh, Nicki Lolk Sørensen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Så blev det tirsdag og vi er klar til arbejdet... - synes godt nok der var mange på vejene i dag og bladene er der også blevet færre af på min fantastiske udsigt.. - nu kan jeg snart se Herlev Asfaltfabrik igen og følge med hvad der sker der!

    Kom tidligt i seng og ingen jetlag, det hjælper nu alligevel med en god natssøvn på sådan en flyver der.. - men mættet på indtryk og ja, @Henrik Olsen - nu skal vi finde den næste Error Fare og se hvor den bringer os hen...

    Dagen i dag kommer til, at stå på "catch up", ordne og konfirmere møder i næste uge med kunder.. så en almindelig dag på kontoret... - skal i andre ud at rejse?
     
    AMJ, clager og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg begiver mig til DUS senere i dag og retur med "red eye" (hvis man kan kalde den det) torsdag morgen 06:10
     
    AMJ, jefi99, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Dagen er gået med re-arrangere møder, så der er nogle restauranter på Hyatt Regency og Pullmann i CDG der blive beriget med lidt folk imorgen.. - SAS var også til, at tale med, skulle dog ringe ind og ændre billetten..

    Sjældent man får "timer" fortæret, hvor man har planlagt noget andet, utroligt, men en meget underlig følelse, hvis man har planlagt en uge og så "crasher" den og man har fritid. Dem der rejse rog arbejder tror måske nok hvad jeg mener? (ellers må jeg arbejde eller være skemalagt for meget.. either or..)

    Så godt, at være tilbage på sporet..

    Så nu kan jeg se fodbold i aften, hmm, slukkede efter 10 minutter i anden halvleg i lørdags, men nu skal den ses "ude i byen", så den luksus har jeg ikke...- hav en fin SOLRIG tirsdag...
     
    PENSIONISTEN, alexanderln, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    trip trip trip... lige pludselig var der 3 små børn i sengen, så klokken 04:30 stod jeg op, helt ærligt.. - nå, men fik da checket og handlet en tur til Washington i bededagsferien, så X fingre for godt vejr...

    Ellers står den på mailopdatering, ser ud til, at de sidste par dage uden mail har gjort sit, men irriterende at det ikke virker i 2015.. - nå, men det må It tage sig af..
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Begynder så småt at forberede mig mentalt til det dårlige vejr, Danmark har at byde på. Har i dag booket Emirates BKK-HKG til på søndag, hvor @Henrik Olsen vil stå oppe i baren på første sal og tylle champagne, mens jeg må tage til takke med Heineken nede i stueetagen. Han har dog lovet at hive mig med i loungen i BKK inden afgang.

    Og så læste jeg i øvrigt lige en artikel, hvor "lost and found" bliver bragt op på et helt nyt niveau: http://www.ibtimes.co.uk/lost-boein...-hunt-owner-3-boeings-left-its-tarmac-1532242
     
    Senest redigeret: 29/12/15
    Beaglen, Henrik Olsen, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - TF, det er da Island, så vi må håbe de læser "IBT" og mangler disse 3 fætre...
     
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Hvis ikke de er ejet af Air Altanta Icelandic må de 3 fragtjumboer jo være opgivet af et leasingselskab
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har faktisk planer om at stå i baren i samtlige de godt 3 timer turen vare.... Så du må sætte mig på en bagagevogn og skubbe mig ind til Causeway Bay - er sikkert drøntræt at alt for lidt søvn de 72 timer.... Fruen bliver ikke glad når jeg kommer hjem og bare skal sove ud, da vi har en klar aftale om at jeg må rejse, men så tager jeg også den hårde tjans når jeg er hjemme :)
     
    Beaglen, Ulrik, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Der laves så mange aftaler med den bedre halvdel :-(
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Rigtig god tirsdag.
    Juleferien er startet og jeg sidder i BA Galleries Lounge Terminal B LHR. Landede fra et koldt OSL (-8) til gråt, overskyet og let regnvejr i LHR.
    Venter på at boarde BA til ORD. I ORD hat jeg 2 timer, så jeg er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at gå. Mit første besøg i ORD.
    Har lige indtaget et par bacon rolls...when in England.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    De sidste to gange jeg har været i ORD har jeg stået curbside max. 20 min efter dørene blev åbnet i flyet. Med de nye ESTA automater går det hurtigt efterhånden...

    Ellers også god tirdag her fra. Fruen mener hun vil have ny bil, så i eftermiddag er der booket prøvekørsel.

    Fuld fart på InsideFlyer kontoret i dag også og flere telefonmøder i aften. Så er snart klar til juleferie....
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, Ulrik, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God tirsdag morgen,

    Så blev det dagen før dagen, hvor 2015 slutter.

    I aften er der et dejligt meet up med en kop øl med de gode venner herfra - https://insideflyer.dk/forums/threads/juleøl-i-københavn-k.2012/

    Inden da en tur på kontoret for at forsætte årsafslutningens oprydning i ro og mag.

    Vi ses kl 19 på Flæsketorvet og glæder mig til at se så mange som muligt :)

    Samtidig kan vi drikke en gravøl da Lemmy fra Motorhead er død - en legende er skabt - RIP...

     
    Beaglen, tbh, jefi99 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har desværre pådraget mig en virus og er blevet syg så kommer ikke i aften :(:(
     
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God bedring... Hvem skal så lære os at spise mac n cheese som side dish??
     
  20. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Skøn tirsdag, vinden i CPH er 130/23 så bane 12/30 er i brug, og jeg har landende, smukke fly ud ad køkkenvinduet til morgenkaffen i ca. 1000ft - I love it!! :)
     
    obs, Henrik Olsen, tbh og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side