Som diskuteret i en anden tråd tror jeg der er stemning for at finde lidt øl og stikke snuderne sammen omkring julen og fejre at @jefi99 er i DK Stem venligst kun hvis du rent faktisk har tænkt dig at dukke op. Pollen bliver holdt åben i 5 dage. Tidspunkt: Tir d. 29 dec kl 19.00 Sted: Warpigs, Flæsketorvet 25, 1711 København V, Denmark (obs: ingen reservation, vi løser det på stedet) Tilmeldte: @jakobv84 @Henrik Olsen @THammer @Kristian @*flyer @alexanderln @tbh @clager @Ulrik @frankbrix @HerrO
Bliver nok desværre svært for mig nogle af disse dage, men der er en lille chance for at kunne deltage 22. dec.
så lukkede den, men med 3 dage med lige mange stemmer... den skulle vist have været lukket i går alligevel
Antallet af tilmeldte medlemspoints bliver tiebreaker har jeg lige besluttet! 22. dec: 113 + 113 + 93 + 113 + 18 + 113 + 93 + 43 = 699 28. dec: 113 + 113 + 18 + 93 + 113 + 113 + 93 + 3 = 659 29. dec: 113 + 93 + 113 + 18 + 93 + 113 + 113 + 93 = 749 Nogle gode ideer til sted?
Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan den 29. men forhåndstilmelder mig. Er det Warpigs med god Mikeller øl?
@Ulrik - Warpigs er jo Kbh V - men så er der jo også Salvatoren i Kbh V? Ørsted i Kbh K? Charlies i Kbh K? - Den kære @jakobv84 skrev jo Kbh K, men ved ikke om han er "hellig" med det?
Jeg er med på den 29 - oprindelig nævnte jeg Charlies men hvis vi er 10 eller måske endda flere er et større sted nok bedre så hvorfor ikke Warpigs med både mad og Mikkeller øl som @Ulrik foreslår. Alternativer Nørrebros Bryghus eller Brewpub . Sidstnævnte mere centralt beliggende i Vestergade.
Authentic Texas BBQ? jeg tror nok jeg stemmer for det. Jeg har ændret starttidspunktet til kl 19 da de jo også tilbyder mad!
Warpigs : Tænker nok 1/2 eller 1/1 pds briskets plus mac´ n´ cheese kan få folk op af stolene - eller hvad med "Texas smørrebrød" Jeg har endnu ikke været der. Nettets anmeldelser om maden er ret lunkne men øllet er sikkert fremragende.
Jeg tror @jakobv84 har opdateret trådens første indlæg (hvilket jeg også først selv opdagede efter jeg havde skrevet mit...).