God tirsdag...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 25/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg ville ikke turde bestille billetter hos dem, og det er vel det store problem. Ikke at jeg undgår dem, men hvis mange andre undlader at bestille Adria, så er det jo en nedadgående spiral med høj fart som bestemt ikke er godt for deres cashflow.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113

    Attached Files:

    Steen Madsen, clager, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jamen så startede dagen rigtigt fint. Jeg er væk et par dage, så køleskabet skulle lige tømmes. Morgenmaden var rester (og bestemt meget utraditionel)
    • Glemte den varme leverpostej i ovnen, så den forkullede bakke fra Stryhns var uspiselig.
    • Men koteletterne blev fine (dem fik jeg ikke spist i går aftes. Jeg var ikke sulten) - De skulle enten spises eller smides ud.
    • Kunne naturligvis ikke finde min rejse-elkoger. Så jeg må nok købe en ny, når jeg kommer frem. Kan ikke undvære at lave kaffe og te på hoteller - og har denne gang valgt Moxy, som jo ikke har den slags luksus.
    • Måtte løbe for at nå lufthavnsbussen - men nåede det heldigvis.
    • Bussen var godt fyldt, så jeg satte mig ved en ung mand i hvid skjorte og slips. "Greybird" stod der på hans skjorte. Så vi fik en fin snak om hans uddannelse på pilotskolen i Aarhus Lufthavn
    • Var til møde om den fremtidige strategi i min faglige forening. Hele repræsentantskabet var inviteret, men vi var kun 8, der mødte op. Så det gav godt med taletid :) Det vi vi li' :D:D:D
    • Sidder i nu i guldstuen og drikker Carlsberg Nordic. Den er på flaske - så ved jeg, hvor mange jeg har fået. Kendte den ikke - men nu kan jeg se, at der står "Alkoholfri" på flasken. Så er det tællerri jo ligemeget.
    • Flyet til Warszawa er forsinket - men det gør jo ikke så meget. Jeg tager bare en øl mere. Køleskabet er fyldt
    • Nåja - og så ser det ud til, at der kommer 2 ugers arbejde i Albanien i november. Rigtigt fint. Og måske noget i december i Azerbaijan. Heller ikke værst.
     
    Kenneth K, jespersm, asf og 11 andre "Synes godt om" dette.
  6. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    WP_20191015_11_05_23_Raw.jpg God tirsdag fra min by i øsende regn. Regntøjet er parat - jeg skipper ikke min lille motionstur langs søen pga lidt regn.
    Et stort velkomst foto i bagage afdelingen hilser altid velkommen.
     
    Steen Madsen, asf, Nicki Lolk Sørensen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er god stil - der findes jo heller ikke dårligt vejr siger en vis sætning, som jeg har hørt mange gange gennem livet :)
    God tur :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God tirsdag fra Palmen!

    930E2743-E483-4219-932B-025BF3F44F2E.jpeg
     
    clager, Steen Madsen, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    God tirsdag, NEJ, ikke for LX idag. Informations skærmene er rødglødende her i GVA med mange afgange : LX CANCELLED.
    Staff her i Swiss loungen fortalte at der er igangsat check på en bestemt flytype, så de må jo være groundede.
    (se swiss.com).
     
    Senest redigeret: 15/10/19
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  10. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God tirsdag fra sandkassen!

    Her er det jo allerede tredje hverdag og det kører bare derudaf: Jeg tænkte, jeg ville forkæle mig selv lidt og bestilte en pedi-manicure på hotellet i forgårs. Manicure går okay (ikke den bedste jeg har oplevet men hey det er ikke et specielt dyrt sted her, så jeg tænkte det nok passede meget godt med standard og pris). Pedicure ender med at gå rimelig galt, så jeg nu har fået slidt huden i stykker af filen og der er betændelse i neglerødderne. De flinke mennesker i spa'en har givet mig noget creme og adviseret mig til at afholde mig fra junk-food :rolleyes:

    Samtidigt er jeg i hårde forhandlinger med en ejendomsmægler om prisen på et hus og SAS IT vil ikke logge mig ind og konvertere nogle af mine mange ekstrapoint til basispoint så jeg kan blive EBG. Det er et hårdt hårdt liv :D Om lidt er der sikkert en som formaster sig til at servere postmix cola eller burger med ananas for mig!

    I det mindste 26 grader, sol og let brise :cool: Så mine stakkels fødder kan være i klipklappere :D:D:D

    Og nå ja, en tube Zendium tandpasta koster ca. 55 DKK :eek:

    2019-11-17 17.19.43.jpg
     
    Henrik Olsen, THammer, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Husker tydeligt hvordan det også var tilfældet i QA.
    Det samme gjaldt vestligt frugt og grønt. I Spinneys så jeg en US vandmelon til 60kr/kg. Der kom nordjyden altså op i mig. Det blev til kun til en pose æbler!
     
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Æbler, nå så synes jeg da du har flottet dig - de er sguda også pissedyre :D:D
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  14. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Så blev det tirsdag og det altid skønne Amsterdam skulle være skiftet ud med et hurtigt smut til Oslo med SK 822, inden turen planlagt skulle gå videre mod København lidt senere.

    SK 822 fra Amsterdam er dog pludselig blevet aflyst og dagens program ryger istedet for i vasken :mad::mad::mad:

    Der var absolut ingen hjælp at hente hos SAS da jeg ringede for at høre omkring mulighederne for en ombooking. Her kunne jeg blot informeres om at jeg er ombooket og skal med SK 0548 direkte fra AMS - CPH, velvidende at planerne i Oslo blot må gå op i røg istedet :mad::mad::mad:
    Flabet bliver jeg spurgt hvorfor jeg overhovedet booker en mellemlanding i OSL når jeg kan flyve direkte. Hertil var mit svar blot at det jo kunne tænkes man havde et formål samt en aftale ;)

    Sjovt næsten hver gang jeg skal flyve med SAS så enten er de forsinkede eller også så aflyser de deres fly :eek:

    ØV!!

    Håber jeres tirsdag trods alt bliver bedre end min.
     
    jespersm, Henry, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Det vil vise sig. Er ved at søge om visum til Rusland. Det skal ske on-line. Jeg tror, jeg er kommet igennem - men mangler lige lidt oplysninger fra rejseforsikringen, før jeg kan gøre visum-ansøgningen helt færdig. Jeg skal bruge lidt oplysninger fra forsikringspolicen, som er på russisk. Håber, de kommer frem i dag.
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Mileage run? Segment run?
     
    Bekgaard "Synes godt om" dette.
  17. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,516
    Point:
    113
    Da jeg forleden skulle igennem paskontrollen for at forlade Ukraine, blev jeg ønsket god fødselsdag. Det har jeg godt nok ikke prøvet før - jeg ved ikke om det automatisk dukker op på skærmen, når de skanner passet, eller om hun virkelig tjekker fødselsdatoen på samtlige pas.

    Men god stil!

    Da jeg ankom til Danmark, skete der sjovt nok ikke noget tilsvarende... :)
     
    Bekgaard, Jeblin, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Også tillykke herfra
     
    Bekgaard og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har i løbet af ugen fundet ud af, at vi må ligge i indflyvningen til en af lufthavnene, da der hele tiden er fly i horisonten. Tæt nok på til at spotte dem og langt nok væk til de ikke larmer (DWC tænker jeg??). Til gengæld må der være en helipad meget tæt på, for her til aften var et par helikoptere da ved at give mig hjertestop, da det føltes som om de var ved at lande på min altan foran soveværelset :eek:

    På lørdag går den retur til CPH med EK-expressen. Havde en eco-flex, men nu er den opgraderet formedelst 3500 DKK til biz. Det plejer at være 4.000 på ruten, men de har nok været desperate, da maskinen ser meget tom ud. Skal lige hjem og runde hvorefter jeg skal køre alene til FRA for at hente mand og barn, så orkede ikke turen blandt de uvaskede :D Det er måske egentlig spildte penge, da jeg sikkert kunne have fået en sæderække alene. Nå nu er det for sent. DXB-FRA kunne man til gengæld opgradere for kun 2500 DKK pr. mand, så nu bliver barnet glad da han kan sidde i baren! #forkæletbarn

    Fra mandag står den på sne i Oberlech, det er vel det man kalder fra ilden til asken eller noget..... ;)
     
    Bekgaard, PENSIONISTEN, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,452
    Point:
    113
    Nogen som har erfaringer med at matche Hilton Diamant til noget Star Alliance der kan give lounge adgang?
    Har netop givet min kollega et Diamant kort til Hilton, da han skal overtage mit job i London, men han har ingen status til fasttrack & lounges. :)
     
    DanielBahn, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side