God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God torsdag fra et solbeskinnet SF - tak til @Henrik Olsen for at have taget regnvejret med sig :cool:

    Det er sol og lunt her i SF Bay Area, hvor vi besøger nogle venner. Det er dovent og det er hyggeligt!

    Efter halvanden uge med restaurantmad og tynd amerikansk kaffe er det en lise at lande i et lille stykke DK her med hjemmebagt rugbrød og kaffe lavet på hjemmeristede bønner.

    UA First var vores transport mellem DEN og SFO, og det startede så godt med curb side baggage drop off, og en overraskende god oplevelse i luften med en fin frokost og god service og tur i cockpittet for arvingen.

    88BE3BC5-8952-41CD-95CA-271930B74638.jpeg

    Knap så fedt at lande uden de tre af otte stykker bagage samt en bulet kuffert :mad: de havde tydeligt været presset, da vi allerede var blevet spurgt online dagen inden om vi evt ville stå af mod en kompensation, flyet var proppet og højst sandsynligt var der psg der var blevet hældt af mere eller mindre frivilligt da der skulle et helt UA Crew med. Men sguda ikke i orden at hive tre stk. Priority kufferter af maskinen! Måtte også råbe lidt af personalet pga den skadede kufferter som de mente var lidt “wear and tear”. Jeg var ikke et hyggeligt menneske derefter :eek:

    Lang historie kort tog det over 24 timer at blive genforenet med alle arvingens rene underbukser og vores ski. Det var totalt tosset, det hele blev opbevaret tre min. fra hvor vi er men det helt igennem sindssyge automatiserede system umuliggjorde at fåfat på et menneske og få lov til bare at hente det selv.

    I morgen går den retur med Tanten på biz, vi beder for en nem og uproblematisk tur ;)
     
    MaleneChristensen, Henrik Olsen, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    God morgen fra sidste dag på Maldiverne. Har først et vandfly ca kl 15 og vores Qatar flyver 18.30 så det er god timing. Har også late checkout og vores butler pakker kufferterne så det er bare at nyde den sidste dag i solskinnet. Feriens flotteste solnedgang i går så det var en god afslutning også.
    20190228_105731.jpg 20190227_180932.jpg 20190227_194823.jpg
     
    CHIP, MaleneChristensen, SophieHendriksen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Torsdagen for mig i DK står ikke på problemer med at butleren skal pakke kufferten fra ferien man ikke vil hjem fra. Nej - det er lavpraktisk Fastelavn i børnehaven og en stram kalender i dag.

    Men der er smil på og solen skinnne - god torsdag derude :)
     
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Godmorgen fra FRA - på vej til VCE. Lidt specielt i morges i CPH. En maskine fra Phuket skudt til ankomst i morgen. TG fra BKK aflyst og SQ maskinen forsinket. En hel tom ankomstdel.
     
  5. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    449
    "Synes godt om" modtaget:
    1,367
    Point:
    93
    Der var lidt knas med en TUI flyver til Phuket, der blev forsinket et døgn, og nu har problemer med Pakistan airspace og derfor må ned i eksotiske Pafos på vej tilbage til København. Satme godt jeg ikke flyver charter i en 767 til/fra Thailand o_O
     
    Jeblin, SophieHendriksen, jakobv84 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    En lille "historie" at varme sig på her en regnfuld torsdag.

    Familien fløj med EK på sommerferie og af eller anden grund med arvingens point ikke registreret. Skrev til EK på Facebook, de var hurtigt tilbage at de gerne ville retro-claime, men de manglede en kopi af hans pas. Mutter her glemte alt om det og fik først skrevet tilbage i forgårs. Fik besked om i dag, at selvom det var udover de 6 mdr., så havde de givet mig pointene alligevel. God stil Emirates :):cool:

    God torsdag!
     
    Henrik Olsen, clager, isolCBflyer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Flot service!! :)
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Torsdagen er på held og dagens NoN er igen noget der ikke noget som lige tiltrækker.....

    Ellers er der ved at være klargjort til MiniO's fødselsdag i morgen. Der bliver fuldt program i morgen og i weekenden med famillien på besøg....

    Men ugen er også gået godt og @Kenneth K har gjort klar til en super weekenden i San Francisco på den næste Foodie Tour. Så der er kun 21 dage til afgang :)
     
    DanielBahn, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En grå og kedelig gennemsnitlig torsdag i en propfuld Guldstue blev forvandlet til en torsdag plus da jeg mødte en IF'er i stuen. Han har bare oplevet så meget og har gang i biksen. En bumpet tur til Hamborg, spændt på i morgen (fredag) da blæsten tager til og det er City Jet der opererer på vegne af SAS og Star Alliance. Dårlig kombi, men det kan jo skuffe til den gode side.
     
    Henrik Olsen, clager, DanielBahn og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Skulle netop ind og bestille flybilletter til de kommende måneder, da jeg opdagede at SAS nu ikke længere flyver direkte hjem fra London kl. 13:55.
    Denne flyver, som normalt er helt fyldt, går nu over Stockholm - HURRA !!
    Måske man skulle overveje at skifte til British Airways, nogen som har gode erfaringer med dem som de vil dele i en PM
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Blot en kommentar - BA er i min verden “det samme” som SAS på denne rute. I Economy er deres buy on board bedre og fra M&S syntes jeg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Hvordan med bestilling af bonusrejser, er de lige så restriktive som SAS eller er udbuddet større?
     
    Henrik Olsen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    mener det er den der er flyttet til Stansted, så prøv, at søge derfra...
     
    Henrik Olsen, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  14. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Det ser ud til at du har ret, men det ville være noget bøvl i forhold til kontoret.
    Måske jeg springer ud i en kombination fremover.
    CPH-LHR mandag morgen & STN-CPH fredag eftermiddag
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  15. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Der er en del sæder tilgængelige og som regel koster de 9000 avios, og de kører en flat-rate tax på, jeg mener, £39 t/r pr person uanset om det er peak eller non-peak på eco. På business/Club Europe er det dobbelt point og så vidst £49 i tax.

    Har ikke prøvet SAS plus i EU, men efter hvad jeg kan se herinde, så er BA CE det rimelig overlegent ifht maden.
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,824
    Point:
    113
    Har lige været forbi en tyrkisk frisør, for at blive klar til barnedåb i Sønderjylland på søndag. Det er første gang, jeg har fået fjernet skæg på kinderne med en voksbehandling. Men nu er det også prøvet.
     
    asf, Henrik Olsen, Steen Madsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  17. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    Dagen idag er blevet brugt hos BMW i München, nu skal ventetiden i MUC lige overståes inden turen går mod CpH.

    Passende at bruge ventetiden i LH Senator Lounge hvor gårsdagens Liverpool lussing kan druknes i flydende kost ;)

    God torsdag every1
     
    Henrik Olsen, Jeblin, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    874
    "Synes godt om" modtaget:
    2,577
    Point:
    93
    Dagen er gået med at fejre gårsdagens resultat! ;)

    Spøg til side, dagen er her blevet brugt på kontoret med skyer som udsigt i formiddags - der nu er blevet opgraderet til regn.....:confused:
     
    Henrik Olsen, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Er du med flyet 19.15? Jeg er på række 16!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    Jeg tog SK 17:15, dog lettere forsinket men hva pokker man kommer langt med et smil og en kop kaffe imens man venter ;)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side