God weekend fra Guds Eget land
Landede med SK909 i går efter en begivenhedsløs tur (ment på den gode måde). Havde lagt et upgrade bud på point, men lavede det om i sidste øjeblik da der var “bud-kampagne”, dvs minimumsbud var på 948 kr. pr. sæde. Lagde bud på 1100 pr. mand og den gik igennem. Helt proppet blandt de uvaskede charterturister nede bagi, så det var gode 3.000 kr. brugt. Man fornemmede ligesom feriepublikummet da der blev klappet ved landing
En del ledige Plus-sæder og så vidt jeg kunne se, ret tomt helt forrest. Det så ud til at være ren mandlig besætning, det har jeg ikke prøvet før
men en af de bedst servicerede SAS ture jeg har haft, så kan man lige tænke over det
Vi er endt med at bo på Trump International Hotel lige ved Columbus Circle. Det er der sikkert mange meninger om - min ultra-venstrefløjs-feminist-New-Yorker veninde er ikke helt sikker på hun længere vil kendes ved mig
når det er sagt, hold nu ferie det er et fedt hotel! Jeg er allerede MEGA fan
Barnet vågnede lokaltid 4.30, så vi har allerede været oppe nogle timer, spist lidt let morgenmad (vi har køkken i suiten), og nu er manden løbet en tur i Central Park. Desværre ser det ud til regn hele dagen, så legeplads og tur henover Brooklyn Bridge bliver nok ikke i dag.
Virkelig lækre værelser (vi bor i en Executive suite, desværre ikke med udsigt over Central Park, det kostede 5000 kr ekstra og jeg var for nærig):
View attachment 17862
Men rigtig New Yorker-udsigt:
View attachment 17865
Lækker merchandise til barnet
:
View attachment 17863
Og barnet er inviteret til Easter Egg Hunt i morgen:
View attachment 17864
Click to expand...