God weekend fra... godt spørgsmål... jeg tror Holland i dag. Selvom de sidste mange dage er gået op i arbe'd arbe'd og ingen tid til det her forum, vil jeg dele en lille oplevelse fra de sidste par dage, selvom
@Thorkild gerne med sende et link til den omtalte artikel
Der er ingen vej udenom, Danmark er et lille land. Alligevel tager det lang tid at komme frem mellem de større byer over land. To gange om året har vi møder med vores vigtigste samarbejdspartnere, en gang i København og en gang i "provinsen". Den sidste blev flyttet fra Aarhus til Billund for et par år siden, fordi det var nemmere at rejse til fra udlandet. Mødet starter efter frokost og fortsætter med en middag.
Nu har jeg vænnet mig til, at det ikke er muligt at flyve hjem efter aftensmaden. en sørme, nu er morgenafgangen fra Amager til Billund også ændret. Den hurtigste vej fra Sydamager til Billund inden frokost er.... via Amsterdam! Tæt fulgt af Oslo. Med lidt større afstand følger pelotonen, anført af DOT og DSB, eller bilen.
Vi er et godt stykke op i #firstworldproblems her, men set i lyset af, at jeg nåede fra dør til dør på 2 timer, inkl. en flat white, sidste år og nu kan se frem til 4+ timer rejsetid, er jeg ikke imponeret til den gode side. Og det er godt jysk fra Amager ;-)
Click to expand...