God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Lad mig bare sige det tog meeeeget lang tid, men nu flyver jeg jo ikke så ofte med Tanten så om det var godt eller ej skal jeg ikke kunne sige?! :)
     
    PENSIONISTEN, Bekgaard, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Du havde jo heller ikke andet at lave, nu da du ikke kunne nå skærmen :D:D:p:p
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, jakobv84 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Altså, nu er du jo heller ikke ligefrem verdens største person, sååååå :D:D:D
     
    Henrik Olsen, Bekgaard, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hahahaha jamen jeg kender udemærket problemstillingen ;):D
     
  5. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    529
    Point:
    93
    Tja, weekenden startede med at mit fly (idag, søndag) til MSP blev aflyst med 24 timers varsel via en push meddelelse på KLM appen. Appen foreslog omgående det samme fly næste dag, men da jeg har et vigtigt møde mandag, kan jeg ikke komme 24 timer senere (dér røg de 600 EUR! :()... Nå, ringede til KLM og det var en god oplevelse. Damen kunne se mit telefon nummer, og dermed med FB nummer, og kan allerede se hvorfor jeg ringer, og vi gennemgår alle muligheder, og bliver enige om at jeg tager et fly 2 timer tidligere fra AMS til MSP, dog med Delta i stedet for KLM. Så det var trods alt en positiv oplevelse. Samlet rejsetid er mere eller mindre uændret, men jeg kommer 2 timer tidligere frem (og afsted hjemmefra 2 timer tidligere). Jeg ønskede at have "samme" plads som jeg oprindeligt havde reserveret, og hun garanterede mig at jeg kunne få et vinduesplads ved en nødudgang (hun sagde seat 21A).
    Sidder nu i Hamlet Lounge (som i øvrigt er halveret i størrelse pga. ombygning til den 29. Juni!), og mit boarding pass siger seat 13D. Denne sæderække eksisterer så vidt jeg ved ikke hos nogle vestlige flyselskaber (ja, dumt overtro, I know), og D har aldrig været et vinduesplads i en 767, så hvad jeg får, må vi nu se... Nogle forslag?

    God weekend til jer alle...
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, isolCBflyer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    BA er ikke overtroiske og har række 13 på deres fly.

    Forsat god tur. Håber resten forløber gnidningsfrit.
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    176
    "Synes godt om" modtaget:
    529
    Point:
    93
    OK, tak. Nu finder jeg faktisk også at deres 763ER v1 (76Z) har en række 13, så det er de tilsyneladende heller ikke..
     
    Henrik Olsen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Det ligner en Delta Comfort-plads, dog som midtersæde:

    2019-02-17 09_30_25-SeatGuru Seat Map Delta Boeing 767-300ER (76H_76Z) – Google Chrome.png
     
    Henrik Olsen, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Så blev det weekend igen, og denne havde en af livets særlig store glæder for mit vedkommende - catski i Vail Pass:
    ED659E55-8132-4559-9398-E6C36E0634D2.jpeg

    Det var noget af en kold omgang, men lige i dette tilfælde kan man ikke hent blæse og have mel i munden samtidigt. Den rigtig gode sne og sol/varme findes ikke. Er man skientusiast kan en sådan tur varmt anbefales.

    Ellers er vi ved at æde os ihjel i god mad. Vail er bestemt stedet for både fantastisk skiløb og gastronomiske oplevelser. Man skal bare huske at lukke øjnene og bare betale uden at se størrelsen på regningen :eek:

    92182D95-2769-4D1C-8382-C0F1BC73B74D.jpeg


    579C60D0-FB7C-477F-9050-D25F2DF60512.jpeg

    Ribs i 3500 moh er ikke at kimse af :)

    23A15BC5-DF08-4DD9-B91C-91AB3CA2C6B2.jpeg

    Og burger skal der jo til!

    På tirsdag går den videre med UA på first til SFO og lidt lunere vejr. Håber @Henrik Olsen har taget regnen ned sig!
     
    Henrik Olsen, Thorbjoern, Kristian og 7 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Ja, så blev det altså week-end. Ikke den allerbedste start: Jeg skal nok have en times undervisning hos en kørelærer:eek::eek::eek: Måske kan jeg ønske det i fødselsdagsgave, når jeg fylder år i marts:D:D:D

    Men I må nok hellere få hele historien fra begyndelsen: Skulle hjem fra Tyrkiet til min mors fødselsdag. Hun siger selv, at hun nu har nået den alder, hvor det skal fejres ordentligt. For hun ved jo ikke om det bliver den sidsteo_Oo_Oo_O. Så alle fremtidige fødselsdage holdes som hendes 80-års dag. Alle venner og familie inviteres til fest.

    Så jeg startede torsdag kort før midnat med et fly fra Ankara til Istanbul - sove en god time i en stol i Istanbul lufthavn, før jeg kunne tjekke ind på lufthansa-flyet til Frankfurt og videre fly til Billund. Besøgte Turkish Airlines guldstue i Istanbul. Den er bare god:):):) Også fin service hos Lufthansa, som giver 8000 bonus point på business. Det dobbelte af Turkish Airlines fra Istanbul til Billund.

    Bare træls, at jeg er blevet forkølet og får propper i ørerne. Har taget en næsespray med - men denne gang hjælper det ikke. Og det gør også godt ondt under landingerne i Frankfurt og Billund.

    Skulle hente en bil hos AVIS i Billund lufthavn. Men jeg er efterhånden godt træt af AVIS. Når jeg reserverer på den hjemmeside, som SAS henviser til, kan jeg ikke registrere mit Avis Preferred nummer. Så det må jeg efterfølgende ringe til kundeservice for at få gjort (og reserverer jeg på AVIS hjemmeside får jeg færre bonuspoint). Jeg har højeste niveau i loyalitetsprogrammet (Avis President Club), så regner med at få en ordentlig opgradering. Og skulle også lige sikre mig, at bilen har manuelt gear. Naturligvis siger kundeservice. Der er kun manuelt gear i vores biler i Danmark (det er nok det, der står på deres skærm).

    Da jeg skal have bilnøglerne må jeg konstatere, at mit Avis Preferred nummer ikke er registreret (så den pæne unge mand på Aviskontoret kan ikke se, jeg er president). Altså ingen opgradering :(:(:( Desuden har han en bil med automatgear til mig (så den besked har kundeservice heller ikke fået skrevet ind i min reservation). Jeg har aldrig kørt en sådan satan. Så beder om en anden bil.

    Den eneste han har er en Dacia Dogger Van. Han fortæller mig, at det er en nedgradering og at det er en varevogn. OK - jeg skal jo hjem til mors fødselsdag. Og så slemt kan det vel heller ikke være. Så jeg accepterer. Lige indtil jeg ser vidunderet:

    DSC00094.JPG

    Må tilbage til Avis kontoret, hvor den pæne unge mand stadig har vagt. Som jeg siger til ham: Den bil kan jeg ikke komme i til min mors 80-års fødselsdag. Dels vil de andre gæster jo tro, at jeg er begyndt at tjene penge på at reklamere - og dels vil min mor jo tro, hun får både en ny vaskemaskine og en ny tørretumbler i fødselsdagsgave.:eek::eek::eek: Hvorfor skulle jeg ellers komme i en sådan bil.

    Men han har ikke andet. Aftalen bliver så, at jeg kan køre varebilen til Sønderborg, hvor Avis kontoret har en anden bil til mig. Rigtig god service fra Avis Billund (og Sønderborg). Men man skulle tro, at Avis har hentet personalet i deres IT-afdeling fra et skandinavisk flyselskab og fået kundeservice leveret af en norsk flyselskab.

    Den flinke Henrik hos Avis Sønderborg siger også, at de næsten udelukkende køber biler med automatgear til flåden. De kan lettere sælges. Så jeg må nok forbi en kørelærer engang i nærmeste fremtid for at få et par gode tips. Regner med, det er billigere end at få chauffør på.

    Er godt ankommet til hotel mama, har fået rigtig god hjemmelavet forloren hare (svinekød og bacon :):):)) og er nu klar til at gå i seng.

    God week-end til alle.
     
    Henrik Olsen, Thorbjoern, asf og 12 andre "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Tillykke med din mor, nyd opholdet hos maman og god bedring.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Mange tak
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Godt min mor ikke har haft samme tanker, så var vi løbet tør for gaveideer og sang-emner.:oops:
    Hun fik helt problemfrit forlænget sit kørekort sidste år og skal efter de nye regler så have det fornyet, når hun fylder 105o_O.

    Som den gamle dame sagde, da hun til en fødselsdag blev spurgt "nå, fru Hansen, hvor gammel bliver De så?". "Det ved jeg jo ikke endnu, men jeg fylder 85 i dag!":D
     
    Henrik Olsen, Steen Madsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke kan registrere dig. Når jeg bestiller igennem http://www.avisworld.com/EuroBonus så indtaster jeg mit efternavn og medlemsnummer på forsiden og så henter den automatisk mine oplysninger. Tillykke med hende og god weekend :)
    Skærmbillede 2019-02-23 kl. 08.26.14.png
     
    Henrik Olsen, Henry, Bekgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Ich liebe Luftwaffe lounges, deres udvalg af slik er bare prima inkl Colorado som gemmer sig bagved.
    20190223_084531.jpg

    Har lige været i hurtigt smut sydover og venter på air nostrom på vegne af Tanten og Står Alliance, indtil nu til tiden.

    God weekend.
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, Henry og 5 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,399
    "Synes godt om" modtaget:
    12,795
    Point:
    113
    Aner det ikke. Men der kommer altid en fejlmelding. Måske fordi jeg oprindelig blev tilmeldt, da jeg boede i udlandet - og senere flyttede til Danmark.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  17. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Vi havde samme problem forrige år, og året før det.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Årets første flyvetur.... på en måde... :confused: Men fik banket vinterens rust af i dag. Dejligt, føler foråret på tænderne...

    72A31823-B610-4537-9931-AA19BE09E78A.jpeg

    9CDF8278-D6D5-4556-BC8C-1F47402B1603.jpeg
    God weekend. :)
     
    Senest redigeret: 23/2/19
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Nu går søndagen på hæld så lidt friske billeder fra det bedste hotel jeg har prøvet, uden sammenligning. Ufattelig værdi for pointsne!!

    20190224_085206.jpg 20190223_183146.jpg 20190224_112530.jpg
     
    Senest redigeret: 24/2/19
    PENSIONISTEN, FSL, Thorbjoern og 10 andre "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Åh hvor ser det godt ud! :cool:

    Lidt mindre spændende ser søndagen ud hos Forstadsfruen - max jetlag hos alle mand, fem kufferter med vasketøj og et gabende tomt køleskab. Velkommen hjem :D
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side