God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Wie geht's?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Brugte hele mandagen på undersøgelser på Skejby. Fortsætter i dag kl. 8.00. Måske bliver jeg opereret i dag - ellers senest i morgen.

    Har fået forbud mod at hoppe i trampolin og lign. udfoldelser. Det er så heller ikke et problem.
     
    Daniel K, jespersm, Erwin Lansing og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Det er altid godt, når det ikke er et afsavn at følge lægens anvisninger.:)

    Anyway - de der øjenlæger kan normalt deres kram, så mon ikke det nok skal gå.
     
    Ulrik, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Senest redigeret: 18/1/20
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    God week-end til alle IF-ere.

    Jeg har valgt at tage en tur på hotel for at slappe godt af - og forkæle mig selv. Var ved receptionen på Radisson ved 1-tiden. Check in er først kl. 15.00. Svaret var: "Værelserne er ikke klar før om 2 timer - men vi vil gerne opbevare din kuffert."

    Tænkte lige, hvordan den skulle håndteres - men valgte så at svare: "Så tager jeg en kop kaffe i baren. Kan du fortælle mig mit værelsesnummer, så jeg kan få mit køb skrevet på regningen" - og gav den venlige dame mit pas.

    Hun slog mig op i systemet. "jeg kan se, du er platinum medlem i Radisson Rewards, så du kan godt få dit værelse nu".

    Takker naturligvis for servicen.
     
    asf, SophieHendriksen, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det var en fin måde at du fik hende gjort opmærksom på statussen. Uden at mase på og sige “jeg har status så....”. God weekend
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Weekend og denne betyder sidste weekend før en februar måned som bliver meget travlt med nyt arbejde og masser af rejseaktivitet.

    Starter i denne uge med en tur til Chicago med den nye A350. Det bliver spændende at prøve den ad i luften. Men vi kender den fra andre flyselskaber så det er mere selve kabinens indretning som bliver interessant og det nye.

    Ugen efter venter to dage i Aalborg og så kommer der 10-12 dage i Singapore og en tur med SQ Så er året ligesom startet :)

    Derfor slapper vi af i denne weekend og har familiehygge :)

    God weekend derude :)
     
    DanielBahn, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Det var lige hensigten.
     
    Erwin Lansing, PENSIONISTEN, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Jeg plejer altid at give dem det sorte kort som det allerførste - så er der ligesom styr på det. Overnatter dog mest på Radisson hoteller, hvor de kender mig, så det er så også sjældent nødvendigt.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    God weekend fra en næsten tom Guldstue, er på ved med SQ A350 til Singapore og derfra videre til 4 i dage med A380. Retur med A380 og så via Moskva og Arlanda hjem.
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Man kan vel også blot pænt spørge om det også gælder kunder med XX status tænker jeg. Det er vel helt okay at gøre opmærksom på - de vælger jo selv at give fordele til de loyale kunder. Som med alt andet - man behøver jo bare ikke opføre sig træls.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Enig i, at man skal opføre sig ordentligt - så det prøver jeg altid at gøre.
     
    SophieHendriksen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  13. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Det var ikke langtid du skulle lege med robotter :eek: :)

    Er en spændende 'branche' og på mit arbejde er det flere gode succes-historie med rigtige RPA'er, mens jeg selv primært leger med flows i sharepoint for at få forståelse (også tak for din artikel på linkedin - giver et rigtig godt indblik)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Så er vinterferien til LAX startet.
    Voldsomt fyldt i check in.
    Næsten ingen i SAS fast track
    Pænt fyldt i guldstuen
    Ingen kø i paskontrol.
    Så nu skal vi bare ombord.
    Jeg blev “tilfældigt” udvalgt til ekstra Security check i gate. Det sker relativt tit og det er mig, hver gang.
    Er der nogen af jer andre frequent travelers der oplever det samme ?
    Vi rejser ofte fem sammen i familien, og det er kun mig der er hr “tilfældig”.
     
  15. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Apropos skriv for 1 måneds tid siden om landes størrelse afhængig af den valgte projektion, så faldt jeg lige over dette lille legetøj.
    :)
     
    Henrik Olsen, jakobv84, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    SE-RSA under indflyvning til CPH. Nøøj den siger ikke meget. Beklager fotokvaliteten. Det gik lidt hurtigt
     

    Attached Files:

    Senest redigeret: 8/2/20
    Henrik Olsen, Peter F. og Henry "Synes godt om dette"
  17. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Yup, det føles sådan i hvert fald. Så sent som hjemrejsen fra juleferien på nytårsdag. Der måtte jeg også advare om, at jeg havde fyret krudt af få timer forinden, men det gav ingen røde lamper.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Lørdag morgen startede spændende.
    Jeg havde et fly fra JFK 08.29 i morges. Den blev dog forsinket, grundet equipmentchange fra 757 til 767. Jeg havde tilbage i august valgt 12A, som på denne maskine (767) er med ekstra benplads, kendt som bulkhead.
    Crew undskyldte for ændringen, men det var nok fordi en masse pax blev spredt rundt i flyet.
    Allerede ved boardingen måtte jeg flytte andre folks håndbaggage, fordi gate agenterne tydeligt lod for meget gå igennem. Én kuffert fyldte en hel hylde, og jeg kunne jo ikke have min egen lille rygsæk foran stolen.
    Damen ved siden af mig, kom ind med 3 stykker håndbaggage, ganske vidst i dametaske størrelsen, men dem smed hun bare på gulvet. Crew kom aldrig og bad hende flytte dem, ligesom de ikke kom forbi, da flyet taxiede ud, og hun sad på knæ på sædet, for at snakke med dem bagved. Da vi lagde an til landing, 5 min efter bæltet skulle være spændt, smuttede hun, måske på toilet, but I don't know, da jeg ikke fulgte efter hende. Hun var dog væk i flere minutter.

    De der amerikanske afgange er jo rent dyrskue. o_O

    Boardingen gik også galt, da de glemte at annoncere prio-boarding, så det væltede rundt med det, som herinde kaldes "uvaskede", som troede de kunne boarde først, selvom de havde gruppe 8

    Men hatten af for gatepersonalet på en anden afgang. De tvang alle gruppe 9(!) pax på et andet fly til at aflevere alle trolleyer, men der var naturligvis ikke nogen der kom frem :D

    Da vi landede, blæste det for meget til, at trapperne kunne køres på.

    God weekend til alle :)
     
    Senest redigeret: 8/2/20
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Søndagen slutter ombord på SAS A350 - men med en times forsinkelse. Var “noget”’der ikke ville virke og teknikker kom ombord. Så ville “noget” gerne virke igen :)

    Fin tur over dammen i SAS Plus :)
     
    THammer, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Måtte I så hoppe ned på jorden? o_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side