God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg syntes bestemt det er et godt tiltag! Der er mange som ikke har det så nemt i julen som vi andre har - så det er vigtigt at tænke på.... Derfor bruger vi jo også lidt tid og penge på KIVA.org løbende gennem året.
     
    Henry og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    God weekend fra EK152! Ja så er første flyttelæs af Familien Hendriksen på vej mod sandkassen. Jeg er lidt nærig og har holdt mig til præcis 40 kg indchecket bagage og 2x7 kg håndbagage. Synes EK er heftige med priser for ekstra bagage der aftegnes pr. kilo på gammeldaws maner.

    En fyldt maskine i dag og det var godt nok lettere kaotisk med alle de psgr ved gaten på en gang, men personalet gik rundt med skilte og råbte folk op så de på forhånd fik sorteret i boardinggrupper. Jeg er meget tilfreds med at have 11D så jeg ikke skal gnubbe albuer med fremmede på eco :D

    Det er første gang jeg har haft en “rigtig” business billet med EK, så første gang jeg prøvede chaufførservicen. Der blev jeg lidt mere fan af EK, som jeg ellers synes har et lidt fesent biz produkt. Lækker spritny E-klasse med venlig og høflig chauffør der hentede ved husdøren og dumpede foran indgangen til terminalen og hentede en vogn han læssede for mig. Jeg måtte dog selv køre den ind ;)

    Så farvel regn og 8 grader pool - goddag 30 grader :cool:

    01F76FD1-7340-4FC7-9170-88FC9E9CD86F.jpeg
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing, asf og 10 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,800
    Point:
    113
    God tur. Håber, du falder godt til i sandkassen.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Bekgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,318
    Point:
    113
    Ja, rigtig god tur, du må lave et IF arrangement dernede.
    30 grader og sol er lige hvad man godt kunne bruge nu :)
     
    Henrik Olsen, Bekgaard, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Du får travlt i dit nye hjemland ... da du er nødt til at erstatte skiing med golf, så vil du jo være næsten tvangsindlagt til at overvære de to mega store turneringer :
    1. DP World Tour Championship på Jumeirah (21-24 nov).
    2. Omega Dubai Desert Classic på Sheikh' ens Emirates Golf Club (23-26 jan).
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Bekgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
  7. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    upload_2019-12-1_8-16-0.png

    Næste år går jeg efter Diamant...
     
    Henrik Olsen, Ulrik, Nj4220 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    I UAE er det helligdag, så normalt er søndag jo ellers hverdag, men i dag er skoler mm. lukkede.

    Vi har fundet os et hus hernede og i dag flytter vi. Det kostede bl.a. 2 timer i Carrefour Hypermarket fredag aften (der var sort af mennesker kl. 22) og jeg endte med alt fra rengøringsmidler til 3 pakker pasta for 10 kr. Jeg havde ikke helt opdaget tiden, så min mand skrev bekymret ude fra bilen af om jeg var okay efter 1,5 time :D:D

    Jysk var leveringsdygtig i en god madras til Black Friday pris og hvis man ville gå dansk-jul amok, så var det også stedet for alverdens nisser (og julepynt - men det er nu ALLE steder og der er ingen berøringsangst overfor at kalde det "Christmas" :D). Jo jo en havenisse til ørkenen er da ikk' så ringe endda! Jeg forbinder ikke ligefrem Jysk med "lækker butik" eller "café", men i Dubai er det rigtig flotte butikker med trægulve, café med ægte espresso, kage og croissanter. Jeg kunne også lige belære et par lokale inkl. ekspedienten om at i dynerne og Jysk's moderland er hovedpuder altså kvadratiske og ikke rektangulære. De var behørigt imponerede.

    2019-11-29 18.13.16.jpg 2019-11-29 21.46.24.jpg 2019-11-30 17.48.58.jpg
     
    Erwin Lansing, Henry, Henrik Olsen og 9 andre "Synes godt om" dette.
  9. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Han fik ikke den tanke, at du var 'overloaded', så han burde komme ind og hjælpe med at slæbe?

    Tsk, tsk. :rolleyes:
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Normalt ville han traske trøstesløst rundt med mig og køre vognen, men han gemte sig i bilen med vores søn, der havde opdaget der lå en Magic Planet derinde i samme center. De havde allerede "vundet" tre bamser og pengene kører sindssygt hurtigt ud derinde :eek: 30 kr. for at få én tur i en grab-machine med ét forsøg til de store bamser. Så det var god økonomi at sidde derude :D Det tager ikke mange sekunder at brænde 30 kr. af.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God weekend fra Vestegnen....

    Det har virkeligt været en julekickstart i denne weekenden. Først hente juletræet i går og så kick off på året bedste rejsejulekalender - det hårde arbejde lykkes igen i år og vi fik startet op i dag med en Behind the Scenes tur i CPH lufthavnen. Jeg glæder mig til de næste uger, da vi kommer med mange gode præmier.

    I år forøges ens chancer markant, hvis du deler dit unikke link. Del det med venner, familie og kollegaer og hver gang dit link bruges får du 3 ekstra lodder i puljen om dagens præmie. Så del dit link på fx Facebook og se dine chancer forøges :)

    Held og lykke til jer alle fra InsideFlyers Julemand :)
     
    mifira, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Min mand vandt 7500 Cashpoint hos Norwegian i IF julekalender sidste år. Dem er vi svært glade for i familien da de dermed kvit og frit fragter os hjem til sandkassen fra jul i Danmark CPH-DXB d. 31/12. Tak Henrik for en altid super kalender, vi må se om dette år bliver hattrick for Familien Hendriksen i præmier :D
     
    Erwin Lansing, mifira, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Alt andet ville da være urimeligt :)
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,800
    Point:
    113
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    1. Jeg er sønderjyde
    2. Google kender mig og foreslår det
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,800
    Point:
    113
    #Metoo
     
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Sidste flyvning i år overstået. Det blev til en forsinkelse på omkring 10,5 timer :( Jeg var forsinket fra Cardiff til Amsterdam og missede forbindelsen til København. I stedet blev jeg indkvarteret på et glimrende hotel og kom med afgangen klokken 07.45 i morgen. Det var ikke lige planen, så diverse juleforberedelser måtte overstås lidt mere effektivt end ellers.

    Har netop søgt om kompensation hos KLM, og det bør vel gå glant, som det hedder på sønderjysk. Jeg kunne vælge mellem voucher og cash - jeg valgte voucher. Der stod blot, at man ville få mere på en voucher, men ikke hvor meget. Nogen der har erfaring med det? Jeg bør nok kunne nå at booke en KLM-flyvning inden for det år, som voucheren gælder.

    I alt bød 2019 på 59 flyvninger, hvilket jeg er godt tilfreds med. Men jeg samler ordentligt op omkring nytår :)

    Turen til København bød på en fin solopgang:

    solnedgang.jpg
     
    asf, SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Hvis jeg ikke husker forkert var voucher €100 over lovkravet på €250, som man kan få i kolde kontanter. Voucher kan bruges hos både KLM og Air France indenfor et år, som du skriver, ellers ingen restriktioner.
     
    SophieHendriksen, THammer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,281
    "Synes godt om" modtaget:
    6,825
    Point:
    113
    Tak!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side