God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

1. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Dén grænse er der vist ingen der har nået endnu - der er altid plads til forbedring.:p

Det giver formentlig til gengæld en høj HAF. :cool:

Erwin Lansing, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    934
    2,757
    Point:
    93
    Hvis man orker ulejligheden kan man overføre manuelt til kortet og sende dokumentation til SEB - så registrerer de det manuelt, så man kan shoppe videre. Det har jeg gjort flere gange.:)

jespersm og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Nej det gør de desværre ikke mere. En eller anden gang i foråret ændrede de reglerne.

Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  4. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    934
    2,757
    Point:
    93
    OK - det var da en kedelig "enhancement"... Gjorde det ellers så sent som i maj måned - men selvfølgelig også en noget bøvlet proces, så forståeligt, at de ikke gider det mere.

Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Enig. Jeg mener det var i juni eller juli måned jeg talte med dem, da var det lige blevet indført. Hende jeg talte med i kundeservice var mildt sagt heller ikke imponeret. Hun sagde direkte, at hun syntes det var et utrolig dårligt tiltag - særligt taget i betragtning af hvor lang tid det tager for en betaling at blive registreret - der kan ikke laves straksbetalinger da SEB jo anses for at være en udenlandsk bank.

Henry, Kenneth K og Jeblin "Synes godt om dette"
  6. SebastianBruun

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Jeg har et par gange lavet en ekstra giroindbetaling til kortet. Uden at have dokumentation for påstanden har jeg en erindring om, at transaktionen er registreret et par dage efter, hvor det disponible beløb på kortet så er forhøjet..

..har ikke prøvet hvad der sker, hvis indbetalingen overstiger saldoen, altså om systemet kan håndtere 'indestående' på kortet.

7. SophieHendriksen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Det er ikke dét vi taler om.

Selvfølgelig kan man indbetale lige så meget men har lyst til, det har vi også talt om her på IF temmelig mange gange. Men det registreres flere dage efter, som jeg lige har beskrevet, og det kan man jo ikke bruge til så meget en søndag aften.

THammer, Henry og Jeblin "Synes godt om dette"
  8. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    934
    2,757
    Point:
    93
    Helt enig. Min indbetaling fra i onsdags er endnu ikke registreret... :(

9. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Ja, pengene skulle stå på kontoen 2 bankdage efter du har overført

Det kan sagtens lade sig gøre.

SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  10. Bekgaard

Bekgaard VIP medlem

Beskeder:
    459
    1,294
    Point:
    93
    Jeg indbetalte også onsdag, og de blev godtskrevet på kontoen om fredagen. Måske det er noget med tidspunktet at gøre ?

11. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Indbetalingen skal være inden banken lukker. Så kan overførslen starte samme dag.

12. SebastianBruun

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    I disse tider med negative renter lurende i horisonten kan det gå hen og blive en attraktiv investering.. :rolleyes:

13. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    God eftermiddag her fra Vietnam. Ja det hele går ikke altid lige som planlagt, desværre...
    Igår var jeg så uheldig at falde og lave et vrid i min ankel og inden jeg fik kigget ned, lignede det allerede at der sad en tennisbold på siden..
    Heldigvis skete det kun 400 m fra hotellet, så kæresten fik fat i en taxa og så tilbage.. vi konstaterede dog, at nogen fagfolk nok hellere måtte kigge på den, så vi tog et smut til det lokale hospital. Her brugte vi en time på at vente (for de ville på ingen måde hjælpe mig, før vi havde betalt 1.000.000 i depositum) - og de tager jo ikke kort. o_O Så min kæreste måtte løbe rundt i byen for at finde en automat - og det lykkedes heldigvis.
    Jeg røg direkte ind til røntgen og der var heldigvis ingen brud på foden. I morgen skal vi videre til Ho Chi Minh, hvor jeg lige skal ind omkring et hospital og tjekkes igen (min forsikring vil gerne lige have et par papirer på det). Og det kunne de i hvert fald ikke lave herude. Der var heller ingen der snakkede engelsk, så det hele foregik på google oversæt.. så ja, det er en fed ferie :oops::)
    De er dog vold søde på hotellet og hjælper med alt de kan. :) Håber på bedring indenfor de næste par dage, så jeg også kan få oplevet lidt af Ho Chi Minh inden vi skal hjem... :cool:

Henrik Olsen, Bekgaard, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    god bedring. Tag et par foto til forsikringen. Der er bedre end ingenting

asf, Henrik Olsen, SebastianBruun og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    God weekend! Der har været lidt stilhed herfra og der har været en god grund til det, men desværre går turen allerede hjemad igen i morgen. For at holde niveauet af misundelse over temperaturen nede, ikke et billede af kontorudsigten men af parkeringspladsen :cool:

4FC20584-E168-4F5D-A085-44ED4DB4F47A.jpeg

PENSIONISTEN, SophieHendriksen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Det ser da fint ud den der udsigt...

17. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    2,296
    7,019
    Point:
    113
    Jeg kommer ikke til at flyve mere i oktober, men jeg er også godt tilfreds:

Har fløjet med Turkish Airlines, EasyJet, Lufthansa og SAS.

Bekgaard, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Ja oktober var en travl måned....
    Screenshot_20191027-090021_Samsung Internet.jpg

Bekgaard, Henrik Olsen, Nicki Lolk Sørensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Oktober er stadig en travl måned. Efter Bangkok via Vienna og Zürich via Amsterdam nu på Stockholm bussen, hvor min uograde desværre gik igennem.
    Fra et fint gangsæde midt i flyet var ser kun få gangsæder at vælge i plus og ved gaten viste det sig, at plus var blevet forkortet så 9C endte med 5E. Ikke på nogen måde forsvarligt for er premium produkt, når “hard Product” formning vægter langt vigtigere end en gratis dåsecola. Not impressed :mad::oops::oops:

Bekgaard, Henrik Olsen, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Så er jeg klar til week-enden, hvor jeg er på besøg i Sønderjylland.

Tog bybussen i Aarhus i torsdags, hvor der var en skoleklasse med. Den fylder godt selv i en halvtom bus. Så jeg spurgte en af drengene, hvor du skulle hen. Hjem efter de havde været til AarhusSkills - hvor forskellige erhvervsuddannelser var blevet præsenteret. Og nu ville han gerne være landmand. Mit spørgsmål var: Hvorfor?

Svaret faldt prompte: "Jeg kan få 100 kroner i timen for at køre traktor":):):)

Har i øvrigt fået købt julemærker til mine e-mails (og e-julekort). Et par eksempler:
    sE2019001-DB0A-44BF-B38E-1ED19562E7CB.png sE2019004-58EF-48E9-9E34-70A4F85E6300.png

Men man kan naturligvis vælge, mellem alle årets julemærker.

Hvis redaktøren tillader, vil jeg lige reklamere lidt for e-julemærket. Det købes her: https://www.e-julemaerket.dk/ og koster 250 kroner, hvis man er privat person.

God week-end til alle aktive IF-ere

HenrikM, Erwin Lansing, klausbm og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side