God eftermiddag her fra Vietnam. Ja det hele går ikke altid lige som planlagt, desværre...
Igår var jeg så uheldig at falde og lave et vrid i min ankel og inden jeg fik kigget ned, lignede det allerede at der sad en tennisbold på siden..
Heldigvis skete det kun 400 m fra hotellet, så kæresten fik fat i en taxa og så tilbage.. vi konstaterede dog, at nogen fagfolk nok hellere måtte kigge på den, så vi tog et smut til det lokale hospital. Her brugte vi en time på at vente (for de ville på ingen måde hjælpe mig, før vi havde betalt 1.000.000 i depositum) - og de tager jo ikke kort.
Så min kæreste måtte løbe rundt i byen for at finde en automat - og det lykkedes heldigvis.
Jeg røg direkte ind til røntgen og der var heldigvis ingen brud på foden. I morgen skal vi videre til Ho Chi Minh, hvor jeg lige skal ind omkring et hospital og tjekkes igen (min forsikring vil gerne lige have et par papirer på det). Og det kunne de i hvert fald ikke lave herude. Der var heller ingen der snakkede engelsk, så det hele foregik på google oversæt.. så ja, det er en fed ferie
De er dog vold søde på hotellet og hjælper med alt de kan.
Håber på bedring indenfor de næste par dage, så jeg også kan få oplevet lidt af Ho Chi Minh inden vi skal hjem...
Click to expand...