God weekend tråden

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 23/11/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God weekend fra New York efter en god dag med skyfrit og høj solskin over byen.

    Nyd weekenden og se vedlagte video af en virkelig flot final approach og landing i Queenstown

     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Apropos den video... Jeg har ikke nogen video af det, men jeg nyder at flyve til Bergen og sørger altid for en vinduesplads. Masser af små øer, fjordene med laksefiskeri, byen, bjergene. Sidste gang jeg var deroppe, var ved solnedgang, hvor hele byen var mørk bortset fra det kunstige lys, men bjergene øst for byen (må det være) var oplyst af rødt solskin. Og på turen derop passerer man et kæmpe øde bjerglandskab, som en stor del af året er klædt i sne. Ja ja, kald mig romantiker, men det er nu en mere interessant udsigt end på en tur til f.eks. Berlin.
     
    Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    En endagstur til Istanbul byder dagen idag, sidder i loungen nu og får en gang morgenmad og checker mails! Hjem i aften igen, lang dag i en flyver, men ok, det er prøvet før! weekenden byder på fødselsdag søndag, så er den dag overstået og venner på besøg lørdag, dammit så er den weekend ligesom forbi :) - mandag morgen, en tur til Sverige, denne gang i bil til afveksling, par hundrede kilometer fra København... - god weekend

    PS. hvis nogen er i Istanbul i eftermiddag/aften, så lad os mødes i loungen!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Også god weekend her fra Skåne. HjGemmekontor idag, hvor en del småting skal afsluttes inden weekenden.

    Havde et frygteligt mareridt i nat. Drømte jeg skulle flyve med et lavprisselskab til USA. Sjældent har jeg været så glad for at vækkeuret ringede ;)

    Havde også igår "jubilæum" sammen med Telia og kunne "fejre" 3 uger uden internet herhjemme. Måtte også for 12. gang ringe til dem for at følge op på hvad der sker - til trods for at de havde lovet at ringe til mig, men som vanligt sker der ingenting. Desværre kan vi ikke rigtigt få andre udbydere lige her hvor vi bor - ellers var de blevet smidt på porten for lang tid siden. Selv ikke flyselskabernes call centre er så uduelige som Telia her i Sverige.

    Så er indtil videre dømt til at bruge 3G forbindelsen - med de begrænsninger det giver. Og House of Cards sæson 2 må altså stadig :( Er dog blevet lovet en tekniker på mandag, men at dømme ud fra deres tidligere optræden, så er forventninger til at de holder deres aftaler ikke store.

    Ellers ikke de store planer for weekenden - udover afslapning og lidt arbejde ind i mellem...

    God weekend til alle.
     
    Senest redigeret: 7/3/14
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Så blev det endelig weekend...
    Landede i CPH i går morges med Qatar. Dagen i går blev brugt på at hvile og lave absolut ingenting...ok brugte et par timer på Netflix!
    Tidligt op i dag...mest på grund af tidsforskellen fra hvor jeg kom. Visum ansøgning til næste job er sendt her til morgen og ellers går turen til AAL (SAS) i morgen og i løbet af de næste par uger har jeg et par private turer (SAS) til henholdsvis MAD og ATH.

    Rigitg god weekend...
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Ugen er slut - eller næsten. Der venter G&T hjemme i aften :)

    Weekenden er lidt speciel rent privat da MiniO fylder 1 år i morgen. Så huset fyldes med alt fra familie til mødregrupper (vidste ikke man skulle invitere dem, men fruen oplyste mig anderledes). Så den weekend bliver ikke afslapning og derfor er det godt at starte med en G&T :)

    Kom hjem fra OSL hvor jeg næsten mødte Schwert men desværre valgte han at flyve tidligt hjem og jeg sent. Vi forsøger senere at finde hinanden i OSL.

    God weekend til.

    Hilsen
    Henrik
     
    Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Endnu en uge er gået og weekeden er kommet. Denne weekend går for min del med afslapning og forberedelse på næste weekends tur til San Francisco via Zurich og hjem via en stop over i Toronto.

    Så sidder her til aften og undre mig over udvalget i TV'et og overvejer at starte en film op via Netflix eller bare arbejde - svært valg :)
     
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Man kan altid finde på noget at arbejde med, altid... - så se du at komme igang eller se den herlige serie "House of Cards" og har lige også startet bekendtskab med en anden serie der hedder "True Detectives"... kan også anbefales.. - men weekenden startede i familiens skød og imorgen er det "drengeaften", så den står på juleølsmagning, så skal ned i gemmerne og finde nogle øl til gutterne, så vi har noget at ligesom spille kloge over... - desværre skal jeg tidligt op, drengene skal alt muligt søndag... - ugen var hektisk, 2x Sverige, dog med bil/tog - næste uge afslapning og så Sverige og Mellemøsten kommer op efter tur til USA om 14 dage...- godt man har flere pas... hav en forrygende weekend...
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    God weekend her fra Skåne. Lidt slidt idag efter en hyggelig aften igår med god vin og kalvekød på grillen. Junior er sendt afsted til en kammerat og Telia har efter "kun" 4 uger fået vores internetforbindelse op at køre igen, så mon ikke dagen skal tilbringes i selskab med Francis Underwood ;)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lidt tidligt, men her er weekenden eller rettere ferien startet. Alt for tidligt endda.

    Afgang 5.55 fra CPH og nu er der pitstopp i BLL. Ikke hver dag man flyver 767 mellem CPH og BLL ;)

    Om lidt går turen til Cancun

    God dag til alle
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    skulle til at skrive, det er tidligt weekend... - lyder hyggeligt, Cancun :)

    I dag går turen til Chicago med SAS i eftermiddag og har møder imorgen (startede som en weekendtur, men fik da lidt arbejde indover), hvorefter der er "freetime" til shopping og mad. Bor på Conrad Chicago, så hvis husker det så kan jeg skrive review af det og tage lidt billeder på mobilos. Vil prøve "Webergrill restaurant" i Chicago og nu vi er ved det, andre der har gode forslag til malls eller restauranter derovre, så sig gerne til, da jeg har en lørdag der skal dræbes..
     
    tommy777 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  12. tommy777

    tommy777 Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Jeg bor i Chicago og kommer gjerne med noen restaurant anbefalinger.

    Weber er bra, men jeg synes Gibson og Chicago Prime er de to beste i byen.

    På italienskfronten er Coco Pazzo ett sikkert og godt valg en meget kort spasertur unna Conrad. Dersom man vil ha noe tradisjonelt, er selvsagt den første, originale Maggianos (Frank Sinatras favorittsted i Chicago) også nært Conrad.

    Liker man sushi er Arami ett meget sikkert valg, mens ett herlig hibachi sted er Ron of Japan. Alt nært Conrad.

    På shoppingfronten må man ha bil dersom man skal til de store og billige shoppingsentrene. Taxi blir fort dyrt da du må betale dobbel takst utenfor bygrensen. Men selv om sentrum selvsagt er priset spesielt for besøkende, finner du det meste i gangavstand.

    Macys som var den originale Marshall Fields, finnes på State Street. Merk at det finnes to, State Street er den beste. Nordstrom ligger i shoppingsenteret ved siden av Conrad med flere butikker.

    Ellers finner du Apple store minutter unna, North Face har en company store nedi gata samt flere shoppingsentre av den dyrere sorten nord på Michigan Avenue.

    Så får du ha en flott tur, safe travels!
     
    Henrik Olsen og jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Så blev det weekend igen og efter at have været en tur i San Francisco fra forrige fredag til onsdag morgen så er denne weekend ren afslapning med kæresten og MiniO. Næste større tur er til Seattle om en lille måneds tid sammen med vinderen af vores konkurrence sammen med SAS:

    upload_2014-3-28_21-51-10.png

    Link: http://bonusfeber.dk/freddieawards/

    Dejligt at kunne komme med sådan en god nyhed efter vores gode dækning af EuroBonus 2.0 også - et godt tegn på godt samarbejde med SAS :)

    Alt i alt en god start og dette især takket været alle herinde på forummet som har gjort dette muligt. Dejligt med en dansk side for rejser og bonuspoint. På denne måde kommer selv Aarhus Lufthavn i fokus en gang imellem - dette ville nok ikke ske på MilePoint eller FlyerTalk :)

    Hilsen
    Henrik Olsen
     
    tommy777, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @tommy777 - Tak for tips!

    Jeg har prøvet Webersgrill, var faktisk en helt god frokost og service jeg fik, der servere Goose Island på fad og de var helt gode! så alle jer andre, prøv Weber grill restaurant!

    Var nede i den "gamle" Macy, hold da op, den var stor, faktisk som i rigtig meget stor!! Men har fået lagt penge i "The North Face", GAP til børnene, Macy's, Ulta til shampoo (Redken) samt på en restaurantBenny's (http://bennyschophouse.com/), der serverer helt gode bøffer med underholdning til!

    Imorgen står den på sove længe, samt lidt mere shopping og kultureloplevelse og måske en gang italiensk mad!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen har ikke fået den mail du har pasted ind i tråden her, er det nu SAS IT der skal have smæk igen?
     
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Hej Kristian,

    Er det SAS Nyhedsbrevet du henviser til med Freddie Awards?

    /Henrik
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Bliver nød til at dele dette :)

    Sad og arbejde med at rode op i de forskellige mails der nu kommer ind via en standard uge og som ikke lige var håndteret i dagligdagen. Så så jeg en fra Spies som skrev noget om en konkurrence.

    Jeg vil ikke skrive mere om den her, men opfordre til at kigge på den og så selv vurdere om dette ikke er første gang en sådanne konkurrence er startet. Jeg har i hvert fald ikke set noget ligende før. Syntes det er super gjort i min verden :)

    LINK: http://do-it-for-denmark.dk/

    upload_2014-3-29_23-11-25.png

    upload_2014-3-29_23-12-12.png
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - præcis, den mail med bonusfeber fik jeg aldrig... - anyway, kom der nogle flere brugere/besøg på siderne efter den reklame?

    Nu er det weekend efter en tur i Mellemøsten, det er ved at blive varmt dernede omkring de 30+ grader.... - men fredag morgen og nat var der helt ekstraordinært regn og torden, det lagde en dejlig friskhed over "sandkassen"...

    Weekenden byder på Generalforsamling i Andelsforeningen, almindeligheder så som indkøb og bare hygge med børnene når man nu er hjemme. Ingen rejseaktivitet næste uge, så bliver hjemmetid og kontortid. Søndag står den på DGI byen og brunch med familien! Hvad med jer?
     
  19. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg ved ikke om det er første gang, men det er vel helt i Simons ånd :D
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God weekend til alle.

    Ugen var spændende på mange måder - ikke så meget rejsemæssigt - mere på den private front hvor MiniO startede i vuggestue. Dette har været en omvæltning i dagligdagen der nu gør at morgen og aften er blevet noget anderledes :)

    Men weekenden bruges til hygge med famillien og der er besøg fra det jyske. Ugen der kommer bliver spændende. Jeg skal på onsdag deltage i et test setup af London Heathrows nye Terminal 2. Det bliver et "end to end" test setup hen over tirsdagen. Så det bliver spændende at deltage i og lave en god dækning af dette her til Bonusfeber :)

    God weekend til alle :)

    Hilsen
    Henrik
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side